Opinie o Czarnogóra bez pośpiechu

5.2/6
(678 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.6
Intensywność programu
4.7
Obsługa hotelowa
5.4
Pilot
5.5
Plaża
5.3
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.1
Program wycieczki
5.2
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.4
Transport
5.5
Wyżywienie
5.1
Zakwaterowanie
4.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Czarnogóra bez pośpiechu

    Mirosław Roman, Piła 10.07.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    Cała część merytoryczna bez uwag. Pani przewodnik bardzo miła i posiadająca bardzo dużą wiedzą i potrafiąca w ciekawy sposób ją przedstawić .Pani jak się nie mylę Joasia potrafiła zaciekawić każdego opowiadanymi zagadnieniami. Duże brawa dla Pani Joasi oby wszyscy byli tak zaangażowani w swoją pracę. Hotel Montenegro na objeździe bardzo dobry jeżeli chodzi o lokalizację oraz warunki natomiast jedzenie zawsze zimne i bardzo słabe. Żeby o tej porze roku w kraju o takim klimacie do posiłków nie było nawet pomidora tylko kiszona kapusta na śniadanie i obiadokolacje na okrągło.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    22

    wycieczka objazdowa

    RYSZARD, BYDGOSZCZ 13.07.2022

    Bardzo polecam wycieczkę Czrnogóra bez pośpiechu lecz nie polecam hotelu a tym bardziej wyżywienia i formuły zawartej PLUS

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Opinia moja jest ,,Wiarygodna,,

    Mieczysław 06.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025

    Opis Hotelu przez,, Rainbow ,,jest niezgodny z rzeczywistoscia ,,Zakwaterowanie w pokoju nie do przyjecia,, nie taki standart ktory dotyczy Hotelu 4*.Po interwncji oraz naszm stersie,,Zmiana pokoju.Np w pokoju dziurowe reczniki.Nieprzyjemny zapach do cierajacy z otoczenia hotelu.Nie tak to sobie wyobrażliśmy.Prosze wystawic wiarygodnie jaki jest stan hotelu.Do wyroznienia troska kucharzy np.10,oraz piloci wycieczek ,,Uwaga ale to nie dotyczy wszystkich Pań.Opinie wystawiane przez organizatora autentyczne jak jest w rzeczywistosci świadcza o dobrej woli organizatora.Hotel wystawiany jest jako 4* a nawet nie kwalifikuje sie w porownaniu do hoteli w Polsce na 1 *.Plus ze jest blisko ,,Plaży,,Przepraszam ale to jest takie moje odczucie,Na koniec piekna pogoda a najwazniejsze szczesliwy powrot do domu.Pozdrazwiam

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel na plaży

    SZYMON, BYDOSZCZ 20.06.2022

    Hotel zlokalizowany obok miasta, całkiem dobrze wyposażony i czysty. Jedzenie zróżnicowane i dobre. W mojej ocenie za mało dostępnych owoców. Hotel świetnie nadaje się na wypoczynek, czas leci błogo i leniwie :) Dla dzieci dostępne 4 baseny + animacje (wszystkie w języku francuskim). Niestety na moim wyjeździe zdarzył się incydent kradzieżowy, obsługa nie podjęła tematu poza stwierdzeniem, że jest to niemożliwe w ich hotelu. Skończyło się na mojej wersji vs wersji hotelu.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Gdyby nie te pokoje

    Jan Andrzej, Ostrowiec Świętokrzyski 25.06.2021

    W sumie udany pobyt dzięki Pani Ani -rezydentce -która ułatwiła zmianę pokoju na mniej uciążliwy

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wakacje w hotelu Otrant - sierpień

    Aleksandra, Poznań 15.08.2014

    Hotel dobry, jedzenie bardzo dobre. Nie polecam wyjść poza hotel. Wieczorem tłok, korki. Na ulicach śmieci, śmierdząca rzeczka. Ulcinj jest w Czarnogórze, ale 80 % mieszkańców to Albańczycy. Na plaży ciemny piasek, przez to woda w morzu to nie lazur. Leżaki na plaży to drewniane europalety za 5 euro. Porażka. Wielka plaża to ścisk, tłok. Nie ma samotnych spacerów po plaży.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Drugi raz nie pojadę

    ARTUR, okolice Poznania 19.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Pojechaliśmy ze znajomymi, w formule all-inclusive. Hotel ma własny parking i pewnie dlatego dostał cztery gwiazdki. Uważam, że zasługuje najwyżej na trzy, wymaga gruntownego odświeżenia. Ręczniki w łazience wymieniane codziennie. Sejf w pokoju (w cenie). Wykładziny dywanowe zużyte. Hotel ma własną plaże, dla gości hotelowych leżaki i parasole bezpłatne. Morze długo płytkie, szary piasek na dnie, dobre warunki dla dzieci. Jedzenie dobre choć trochę monotonne. Znajomi zaliczyli poważne problemy żołądkowe, prawdopodobnie po zjedzeniu lodów (nie tylko oni). Lody były dostępne w zamrażarce, czasem dzieci nakładały je łyżką która tkwiła w naczyniu z wodą cały dzień. Niewykluczone, że biorąc łyżkę niektórzy maczali w tej wodzie palce. Pierwszego wieczoru byliśmy zawiedzeni gdyż siedząc na tarasie przy barze hotelowym o godzinie 23:00 usłyszeliśmy od kelnera, że bar jest zamknięty i nie możemy dłużej przebywać na tarasie. Zgłośiliśmy sprawę rezydentce następnego dnia (A.K.) ale pani ta stwierdziła, że to normalne w hotelach, że inni goście mogą chcieć spać i dlatego na tarasie nie można przebywać. Pani ta generalnie była bardzo asertywna. Pomogła dopiero interwencja na recepcji, kelnerowi zwrócono uwagę, że goście mogą przebywać na zewnątrz po 23-ej. Na terenie hotelowym jest przestrzeń w której wieczorem odbywa się dyskoteka z francuskim animatorem, trwa do północy. Ten hałas jakoś nikomu nie przeszkadzał. Obsługa baru nieprzyjemna, ewidentnie preferuje klientów którzy płacą za drinki. Zarówno barmani jak i kelner - niewysoki pan w wieku ok 60 lat. Pan ten bywał wręcz chamski. Kiedyś wzięliśmy z kolacji parę kawałków sera i kilka oliwek do miseczki, jako przekąski do wina które zamierzaliśmy pić właśnie na tarasie przy barze. Pan zwrócił nam uwagę, że nie wolno przynosić jedzenia do baru. Istotnie, na kolacji była tablica na której napisano aby nie zabierać jedzenia z powodów sanitarnych. Ale my nie zanosiliśmy tych przekąsek do pokoju tylko do baru! Kilka dni później znajoma usiadła przy stoliku na wspomnianym tarasie. Przyniosła sobie wodę i kilka kawałków owoców na talerzu. Gdy poszła do kosza wyrzucić brudną chusteczkę ów kelner dosłownie doskoczył do jej stolika, zabrał talerz i jego zawartość wyrzucił do kosza. Kiedyś poszedłem do baru zamówić Gin&Tonic. Barman nalał mi jakiś lokalny Gin i oddał szklankę. Poprosiłem o kawałek cytryny, dołożył i oddał mi szklankę. Poprosiłem o Tonic, powiedział, że mam sobie iść do dystrybutora i nalać. Miał własny dystrybutor, innym razem inny barman przygotował G&T jak należy. Bar powinien być otwarty do 23:00 ale o 22:55 wszystko było już zamknięte. Próbowałem umówić się z menadżerem hotelu ale nie miał dla mnie czasu. Ludzie na recepcji doradzali mi kontakt z rezydentem...

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Trochę rozczarowania

    Marlena 02.10.2022

    Może najpierw kilka słów o podróży. Wylot z Warszawy niestety miał być o 19:55 (strata pół dnia ale z tym się pogodziliśmy, tak bywa). Wejście na pokład samolotu z kilkunastominutowym opóźnieniem, jeszcze ok. Potem 90 minut siedzenia w samolocie do startu. Wylot z prawie 2 godzinnym opóźnieniem, to już bardzo kiepsko. Na lotnisku w Czarnogórze dalszy ciąg kłopotów. Kiepska organizacja transportu do hotelu. Nie rozumiem dlaczego klienci z hotelu Otrant byli w kilku autobusach wymieszani z gośćmi z innych hoteli . Chociaż jeden powinien być do tego hotelu, nie byłoby konieczności jeździć po różnych hotelach. To dalej nie koniec koszmarnej podróży. Okazało się, że dwóm osobom zaginął bagaż i cały autokar (kilkadziesiąt osób) czekało siedząc w nim ponad godzinę w środku nocy. Poza tym Pani Przewodniczka która jechała naszym autokarem a potem z częścią osób na objazdówkę zamiast od razu iść na lotnisko najpierw kilkanaście minut opowiadała jak będzie wyglądał następny dzień na objazdówce co kompletnie nie interesowało kilkudziesięciu osób które jechały tym autokarem do hotelu Otrant (można to było opowiadać w czasie drogi). Poza tym ktoś powinien zostać z dwójką klientów na lotnisku i po znalezieniu bagażu zawieźć ich do hotelu a nie trzymać w środku nocy kilkadziesiąt osób w autokarze. W hotelu byliśmy o 2:30 w nocy, po szalonej jeździe kierowcy. Teraz o hotelu. Plaża piękna, ciemna, szeroka, dużo leżaków, choć starych i kiepskich. Bardzo ładne baseny z mnóstwem bardzo wygodnych łóżek, których nigdy nie brakowało, bardzo czysto. Z basenów widok na morze. Kryty basen z bardzo zimną wodą. Obsługa bardzo miła, sprawna, także w restauracji i barach, poza jedną Panią w recepcji, chyba szefową blondynka taka trochę tęższa, która była bardzo nieuprzejma i starszym kelnerem. Jedzenie dość monotonne, ryby suche i z kiepskim zapachem, pozostałe jedzenie smaczne. Na śniadanie smaczne żółte sery. Pokój niezbyt duży, poplamiona wykładzina chociaż ktoś chyba ją wyprał bo ogólnie była czysta (plama nie zeszła), na ścianach plamy. Pani sprzątała dokładnie i była bardzo miła, codziennie uzupełniała żel. Widok z okna bardzo kiepski na dach z fruwającymi puszkami, które szczególnie w nocy i w czasie wiatru hałasowały, do tego zaschnięte trawy na dachu, zardzewiałe rusztowanie i bardzo głośny jakiś wiatrak może od klimatyzacji. W pokoju i w hotelu było czuć zapach smażonych ryb. Hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki. Moim zdaniem to 3 gwiazdkowy hotel można dodać pól gwiazdki za plażę i baseny. W pobliżu trochę sklepików i straganów, chociaż w czasie naszego pobytu stragany były już nieczynne oprócz dwóch. Pobliskie miasteczko Ulcinij bardzo klimatyczne, dojazd taksówką 7 euro do centrum, 10 euro do portu. Bardzo smaczne grillowane krewetki z pysznym winkiem na starym mieście w restauracji Dulcinea z której był piękny widok na morze i port.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Bardzo przecietnie

    Karol, Bialystok 05.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    Byliśmy na wakacjach w Lipcu, ogólnie przedstawiono nam ofertę i powiedziano o plusach i minusach Teo wyjazdu. Spodziewaliśmy się pokoi w stylu "trochę PRL" ale było czysto, klimatyzacja wyrabiała się więc nie było na co narzekać. Jedzenie było smaczne, często powtarzały się dania ale potrafili kucharze też czymś zaskoczyć od czasu do czasu. Po przyjeździe do hotelu proszę nie spodziewać się wykwintnej kolacji, raczej resztki po kolacji. Obsługa bardzo w porządku, Panie sprzątające sympatyczne. Plaża w porządku, dostęp do darmowych leżaków, minusem jest bardzo płytka woda ciągnąca się przez 50m ( dla dzieci jak najbardziej ). No i nareszcie wisienka na torcie, rezydenci i animatorzy. Przez cały wyjazd można obserwować wyłącznie animatorów z Francji, którzy zachęcają Francuzów do zabawy( oczywiście jeśli chcesz wziąć udział we francuskich zabawach to nikt nie broni). Polacy to są Ci gorsi, a nasi animatorzy nie potrafią się przebić. Jakieś aqua aerobiki na plaży, zero własnej inicjatywy i kreatywności. 4*? raczej 3,5. Czarnogóra piękna :)

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Pobyt średnio udany

    Dorota Zielona Góra 30.03.2014

    Hotel oceniam na 3,5 gwiazdki, najgorsze wrażenie sprawiła plaża i połamane leżaki, brudne materace za które trzeba było płacić. Plaża była brudna szczególnie po południu, w wodzie pływały śmieci pomimo wielu stojących przy brzegu koszy. Lepsze wrażenie zrobiła wycieczka autokarem po Czarnogórze, przepiękne widoki, góry, wąwozy, zatoki, To warto było zobaczyć.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem