Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel swoją świeżość dawno ma za sobą . Nie jest super jak jest napisane, natomiast personel stara się jak tylko może zakryć mankamenty. Bardzo miły i przyjazny personel, niestety nie można tego powiedzieć w recepcji tam tylko, tylko widzą Francuzów dla których zrobią wszystko, natomiast dla nas nie zrobiono nic (kłamali, że nie ma miejsc, ze to wina biura podroży) a ponieważ byliśmy z rodzina chcieliśmy żeby nasze pokoje były obok siebie. Porażką są pokoje łączone czyli w każdym pokoju znajdują się drzwi do kolejnego pomieszczenia. Skutkiem tego jest, że słyszysz wszystkie rozmowy, chrapanie i inne odgłosy . Jak trafią się spokojni lokatorzy jest powiedzmy do zniesienia ale wyobraźmy sobie rodzinę z dziećmi, nie odpoczniesz. Fantastyczni i bardzo pomocni są za to Panównie wydawajmy ręczniki i materace.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
17.06.21 wróciłam . Krajobrazy, zabytki, ludzie super. Na plaży konieczne buty wodne-kamienie. Hotel Montenegro w Czajn 4* ok ale jedzenie monotonne . Pilotka p.Bożenka bardzo opiekuńcza z dużą wiedzą. Na pewno warto zwiedzić ten kraj. Na pobyt lepiej wybrać Ulcinajn z piaszczystą plażą.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dobre miejsce do wypadów na plaże albo na zwiedzanie . Hotel zbyt przepełniony aby spedzac w nim cały dzięń.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
All inclusive pobyt... alkohole tylko lokalne bardzo złej jakości. Hotel wygląda jak w Polsce za czasów PRL. Bardzo słabo... Nie polecam!
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo przyjazny dla turysty. Bardzo dobre jedzenie w opcji all inclusive stół szwedzki, duża różnorodność potraw do tego kawa, herbata, napoje, lody. Plaża przy hotelu z leżakami i parasolami na której można miło i przyjemnie spędzić czas. Droga do miasta Ulcinj dość odległa ale można dojść szlakiem wiodącym przez las podziwiając piękne uroki Czarnogóry.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sam program zwiedzania i jego realizacja nie budziły zastrzeżeń. Pilotka Alicja i przewodnik Ernest byli profesjonalni, życzliwi i sympatyczni. Szkoda tylko, że 1/3 dni była wypełniona wycieczkami fakultatywnymi, dodatkowo - nie mało -płatnymi. Natomiast stała baza objazdu - hotel Montenegro w Cianj - była stanowczo poniżej poziomu. Dotyczy to szczególnie warunków spożywania posiłków i ich jakości. Nadto pokoje nie były sprzątane i ręczniki nie wymieniane (mimo zostawiania ich na podłodze łazienki).
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo dobre miejsce, nad samym morzem z cieplutką wodą, super kuchnia.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Duży, piękny obiekt przy plaży ,dobre jedzenie każdy znajdzie coś dla siebie ,bo wybór jest spory.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel przepięknie położony, tuż przy plaży i to jego największa zaleta razem z pomocną i bardzo życzliwą obsługą. Cztery gwiazdki tego hotelu są mocno zawyżone, no chyba, że były przyznane za jego położenie, to wtedy się zgodzę. W skali "europejskiej" dałabym mocne dwie gwiazdki. Dużym minusem jest też internet działający tylko w lobby hotelowym.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy na wycieczce z żoną w terminie 04-11 lipca 2019. Wycieczka atrakcyjna ze względu na codzienne wyjazdy. Jednakże miejsce zamieszkania (miejscowość Canj) pozostawia wiele do rzeczenia. Ogólnie brudno, brzydka plaża, z jeszcze brzydszymi leżakami dodatkowo płatnymi (leżaki wyglądały jakby ktoś na nie porostu zwymiotowal a później przepłukano je w morzu). Hotel 3 gwiazdki dostał jedynie za wygląd i wyposażenie pokoi, bardzo słabe posiłki (codziennie to same menu kurczak i wieprzowina na którą nie dało się patrzeć po 3 dniach tego samego) niby bufet ale po stołówce krażył pewien Pan który kontrolował czy wszystko jest zjadane, oraz czasami sam nakładal gościom posiłki. Dodatków według kierownika hotelu atrakcją był basen, ale dodatkowo płatny 5e za osobę za 6h (przez cały pobyt nie widzieliśmy nikogo kto by się w nim kąpał). Obsługa hotelowa jakby nie istniała. Nasz pokój znajdował się na najwyższym piętrze(4). Hotel bez windy. Obsługa pojawiała się jedynie około 7 rano budząc nas. Jedynie co robili to zmieniali worki na śmieci. Przez cały pobyt nie zostały wymienione ręczniki ani pościel, dodatkowo jak nie było nas kilka razy w czasie tzw roomservice zostawiali otwarty balkon.