Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka udana, krajobrazy piękne, pilot kompetentny, hotel bardzo przeciętny { niby **** ?!!!}. Najsłabsza strona wycieczki to stołówka, a szczególnie kultura podawania posiłków. Codziennie długie ok. 20 min. kolejki do posiłków, stoliki przykryte szklanym blatem {jak przed ok.50 laty w mojej szkolnej stołówce}, sposób podawania bardzo nieestetyczny np.: gdy kończyła się zupa obsługa przynosiła w jakimś pojemniku i na oczach oczekujących wlewała do pustego. Posiłki tylko letnie, wszystkie pojemniki z posiłkami bez przykrycia i nie było co liczyć na gorące dania. W łazience brzydki zapach z kanalizacji, pokój przez 7 dni nie sprzątany, ręczniki nie wymieniane tylko codziennie opróżniany kosz na śmieci.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Fajne miejsce w przystępnej cenie :)
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Mieliśmy super wygodny apartament. Jedzenie w miarę dobre Adekwatne do ceny. Blisko do Adriatyku .
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jedno z najpiękniejszych miejsc w Europie . Niesamowite widoki i urokliwe miasteczka. Polecam Czarnogóre na wakacje, ale jak jedzie się z rodziną namawiam aby bardzo szczegółowo sprawdzić hotel . Nie polecam spać w Willi Aleksandra ani ogólnie w hotelu Montenegro . Wyżywienie też pozostawia wiele do życzenia . Jeśli chcememy poczuć się komfortowo i odpocząć po super wycieczkach ale jednak wyczerpujących nie polecam miejscowości Cajn . Turyści którzy nie chcą wypożyczyć leżaka są zwyczajnie przeganiani , palaże są brudne . Brakuje też chodników dla pieszych.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przepiękny kraj, kompetentny pilot, profesjonalni przewodnicy, ale niestety hotel i miejscowość wypadowa psują ogólne wrażenie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka "Czarnogóra bez pośpiechu" rzeczywiście pozwoliła na relaksacyjne poznanie bałkańskiego kraju Montenegro. Jednak hotel o tej pięknej nazwie pozwolił na poznanie Czarnogórców - i to nie było już przyjemne. W hotelu odbywaly się do 2 nocy spędy sportowców, złoty działaczy i innych nacji, co nie dawało szans na normalny sen. Do tego mała, żwirowa plaża, brak leżaków dla gości hotelowych i przestrzeni na spacery dyskwalifikują ten hotel do wypoczynku. Polecam zatem objazd, ale koniecznie z wyborem innego hotelu. Dla poprawy opinii przyznam, że jedzenie i obsługa było wyśmienite. A najlepsza była Pani pilot Karolina, swoją wiedzą i zaangażowaniem potrafiła od rana poprawić humor!
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Widoki piękne.Malo czasu wolnego,za szybkie tempo.Brak zamiennika za kaniony. Przewodnik mało zaangażowany w potrzeby grupy,mało widoczny w tłumie bez znacznika biura.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Czarnogóra to piękny i bardzo urozmaicony przyrodniczo kraj. Pani Joanna, nasza przewodniczka i opiekunka świetnie wypełniała swoje obowiązki. Z dużą wiedzą o Bałkanach, przekazywala ją nam, wypełniając czas w autokarze. Szczególne słowa wdzięczności kierujemy, dziękując p.Joasi za wszelką pomoc w sytuacji gdy mój mąż uległ drobnemu wypadkowi i wymagał pomocy medycznej. Towarzyszyła nam do lekarza w Barze i w powrocie do hotelu. Mimo tego przykrego incydentu z zadowoleniem wspominamy tydzień w Czarnogórze Ewa
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Rainbow (za pośrednictwem "portalu wakacje.pl" reklamuje wyjazd "Czarnogóra bez pośpiechu" jako imprezę 7x7 (7 dni zwiedzania i 7 dni wypoczynku) z wyżywieniem HB+, przelotem samolotem i transferem z lotniska i podaje określoną cenę z tę usługę. Czytając taką zapowiedź rozumie się, że w tej cenie jest 7dni objazdu obligatoryjnego (wycieczek) i 7 dni wypoczynku (w hotelu). W opisie oferty w części "Świadczenia" zawarta jest informacja (pisana małym drukiem) o wycieczkach fakultatywnych - lokalnych (czyli nieobowiązkowych) z podanymi ich cenami. To z kolei rozumie się to w ten sposób, że są to wycieczki oferowane poza programem 7 dni objazdu, i że są one do wykorzystania w czasie wypoczynku lub nie wg uznania klienta i dodatkowo płatne. W praktyce okazuje się, że: 7 dni objazdu obligatoryjnie wypełnione są w ilości 4 dni (pierwsze) wycieczkami z listy wycieczek fakultatywnych i za to trzeba dodatkowo i obligatoryjnie zapłacić dodatkowo na miejscu 105 EUR/os. Następnie na dwa kolejne dni objazdu można, ale nie jest już to obligiem, wykupić następne dwie wycieczki fakultatywne. Sumując (w zależności od wybranej opcji) wychodzi 4 lub 6 dni wycieczkowych (objazdu). Na 7 dzień objazdu nie było już żadnej propozycji i był to już "dodatkowy" dzień wypoczynkowy. Podsumowując: impreza 7x7 okazała 4 lub 6 x 7, a za objazd trzeba było dopłacić od 105 -do ok. 200 EUR/os. Czy tak powinno być? Czy nie jest to nabieranie klientów? Czy takie reklamowanie i opisywanie imprezy jest ze strony Rainbow uczciwe? Oceniając całość imprezy: miejscowość Canj to dziura, ale to nam odpowiadało i nie było to zaskoczeniem. Jakość wycieczek, pilotów i przewodników - OK. Jakość transportu podczas wycieczek: pierwsze 4 dni - autobus OK, kierowca SUPER !!!, następne 2 dni już znacznie gorzej (autobusy i kierowcy). Hotel - pokój standard, z loggią z widokiem na morze - OK. Wyposażenie pokoju: foteliki w loggii rozpadające się, grożące upadkiem na podłogę, niesprawny telewizor. Te niedogodności usunięto dopiero po 3 dniach od zgłoszenia i dopiero po prośbie o interwencję zgłoszoną do opiekuna z ramienia portalu " wakacje.pl". Pozostałe wyposażenie OK i wystarczające nam. Wyżywienie: w ilości i różnorodności satysfakcjonującej; smak - taki sobie; notoryczne braki w ciągłości dostępu w asortymencie serwowanych owoców (arbuz, melon) i ciast. Kto chciał z nich skorzystać musiał szybko je pobrać, bo starczało na krótki czas, albo zmuszony był czekać cierpliwie na następną "dostawę", która miewała miejsce po bardzo długim czasie, a czasami jej już nie było. W naszej ocenie (ja i żona) czas dostępności obiadokolacji wyznaczony na od 19:00 był zbyt późny. Wskazane by było od 18:00, zwłaszcza w okresie pobytowym imprezy. Dokuczliwe były też występujące długie kolejki do stanowiska z jedzeniem obiadokolacji. Brak drugiego dystrybutora herbaty, kawy, gorącego mleka. Było to powodem występowania niepotrzebnych kolejek. Wyjazd był w dniach 25.07 - 08.08.2019 r.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Generalnie hotel jest fajny. Standard Czarnogorski więc na nasze to takie maks dwie gwiazdki. Łazienka wymaga odświeżenia na pewno ale reszta bez zarzutu. Na plus miła rodzinna atmosfera, klimatyzacja, czysty basen praktycznie nie używany.