Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
2.5/6
Anna, Jastków 10.10.2021
Nie polecam pod koniec sezonu
Pobyt we wrzesniu 2021 z uwagi na koniec sezonu atrakcje dla dzieci niedostępne, pokój ladny duży, jedzenie smaczne ale pod koniec pobytu zostaliśmy przeniesieni do mniejszej restauracji i nie było wszystko dostępne jak np smażone ryby na bieżąco itd. Baseny czyste ale nie skorzystaliśmy ponieważ woda już o tej porze roku zimna.
2.0/6
MIROSŁAWA, RUDA ŚLĄSKA 02.08.2022
Odpoczynek w hotelu Azul Beach
Wybraliśmy ten hotel - skierowany do wymagających klientów, aby wypocząć po części objazdowej po Czarnogórze. Niestety czekało nas spore rozczarowanie, zostaliśmy potraktowani jako klienci drugiej kategorii. Zakwaterowano nas w budynku KIWI (nie spełnia warunków hotelu 4*). Okazało się, że jest to jednocześnie hotel robotniczy i mieszkamy razem z personelem sprzątającym, kelnerkami i animatorami. Pokoje małe, aby przejść przez pokój, jedna z osób z pokoju musi wyjść - robiąc miejsce drugiej osobie. Łazienka z lat 80-tych, nie remontowana, z kosmetyków tylko mydło (zdjęcie łazienki na stronie biura podróży ukazało się dopiero w lipcu). Mieliśmy szczęście i nasz klimatyzator był w miarę nowy (w przeciwieństwie do wielu pozostałych), nie zagrzybiony (tak jak reszta). Budynek przypominał blok z lat 80-tych, wstydliwie schowany na uboczu obok parkingu i śmietniska (nie prezentowany na zdjęciach). Teren hotelu rozległy i bardzo zadbany - w przeciwieństwie do terenu wokół naszego bloku. Radzę zastanowić się nad wyborem tego hotelu. Gdybym wiedziała wcześnie - NIGDY nie wybrałabym tego obiektu za niemałe pieniądze, dla wyjątkowo wymagających klientów.
1.5/6
Błażej z rodziną 17.08.2022
Azul Beach Resort
Obiekt hotelowy nie ma nic wspólnego z hotelem 4 gwiazdkowym. Pokój to maks 3 gwiazdki, łazienka to tragedia (brudno i grzyb) woda leje się z prysznica na całą łazienkę. Na korytarzu woda leje się z sufitu itd. Rezydent jest ale i tak nic nie może. Animatorzy z Polski chyba też są ale trudno ich poszukać (chyba ukrywają się przed niezadowolonymi klientami Rainbowa). Obsługa hotelu też trochę jakby za karę tam pracowała. Spotkanie z rezydentem to awantura z niezadowolonymi klientami Rainbowa.