Opinie klientów o Azul Beach Resort Montenegro

5.1 /6
197 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.6
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Anna, Jastków 10.10.2021

Nie polecam pod koniec sezonu

Pobyt we wrzesniu 2021 z uwagi na koniec sezonu atrakcje dla dzieci niedostępne, pokój ladny duży, jedzenie smaczne ale pod koniec pobytu zostaliśmy przeniesieni do mniejszej restauracji i nie było wszystko dostępne jak np smażone ryby na bieżąco itd. Baseny czyste ale nie skorzystaliśmy ponieważ woda już o tej porze roku zimna.

2.0/6

MIROSŁAWA, RUDA ŚLĄSKA 02.08.2022

Odpoczynek w hotelu Azul Beach

Wybraliśmy ten hotel - skierowany do wymagających klientów, aby wypocząć po części objazdowej po Czarnogórze. Niestety czekało nas spore rozczarowanie, zostaliśmy potraktowani jako klienci drugiej kategorii. Zakwaterowano nas w budynku KIWI (nie spełnia warunków hotelu 4*). Okazało się, że jest to jednocześnie hotel robotniczy i mieszkamy razem z personelem sprzątającym, kelnerkami i animatorami. Pokoje małe, aby przejść przez pokój, jedna z osób z pokoju musi wyjść - robiąc miejsce drugiej osobie. Łazienka z lat 80-tych, nie remontowana, z kosmetyków tylko mydło (zdjęcie łazienki na stronie biura podróży ukazało się dopiero w lipcu). Mieliśmy szczęście i nasz klimatyzator był w miarę nowy (w przeciwieństwie do wielu pozostałych), nie zagrzybiony (tak jak reszta). Budynek przypominał blok z lat 80-tych, wstydliwie schowany na uboczu obok parkingu i śmietniska (nie prezentowany na zdjęciach). Teren hotelu rozległy i bardzo zadbany - w przeciwieństwie do terenu wokół naszego bloku. Radzę zastanowić się nad wyborem tego hotelu. Gdybym wiedziała wcześnie - NIGDY nie wybrałabym tego obiektu za niemałe pieniądze, dla wyjątkowo wymagających klientów.

1.5/6

Błażej z rodziną 17.08.2022

Azul Beach Resort

Obiekt hotelowy nie ma nic wspólnego z hotelem 4 gwiazdkowym. Pokój to maks 3 gwiazdki, łazienka to tragedia (brudno i grzyb) woda leje się z prysznica na całą łazienkę. Na korytarzu woda leje się z sufitu itd. Rezydent jest ale i tak nic nie może. Animatorzy z Polski chyba też są ale trudno ich poszukać (chyba ukrywają się przed niezadowolonymi klientami Rainbowa). Obsługa hotelu też trochę jakby za karę tam pracowała. Spotkanie z rezydentem to awantura z niezadowolonymi klientami Rainbowa.

0.5/6

Ola 01.07.2022

Pokoje niezgodne z opisem

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem