Opinie o Azul Beach Resort Montenegro

4.9/6 (244 opinie)

4.9/6
244 opinie
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
5.5
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Ocena wyjazdu 4/6

    Kraj, góry i widoki piękne. Warto jechać w miesiacu innym niż lipiec czy sierpień, aby temperatury nie były tak uciążliwe podczas zwiedzania. Organizacja wyjazdu przez biuro i opieka Rezydentki bez zastrzeżeń. Hotel słaby. O ile otoczenie hotelu, ogrody, część z atrakcjami bardzo przestrzenne i zadbane, to pokoje brudne, a codzienne sprzatanie ograniczało się jedynie do wymiany ręczników i zarzuceniu kołdry na łóżko. Dostępne tylko kilka drinków z karty, bo do większości nie było codziennie składników. Brak różnicy między ilością alkoholu w drinku bezalkoholowym i alkoholowym ;)

    Milena, Nowe Miasto nad Wartą - 16.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Ciekawe doświadczenie

    W dobie pandemii, bez możliwości wielkiego wyboru, zdecydowaliśmy się na Czarnogórę. Południe jeszcze nie skomercjalizowane, więc trochę dziko, piękna przyroda i warte odwiedzenia Budva, zatoka kotorska i sam Kotor. Ogólnie na plus.

    Grażyna i Artur - 29.06.2021

    7/8 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Ocena wczasów 7 dniowych w sierpniu 2024

    Pobyt w hotelu Azul oceniam na dobry. Mogło by być na 5 gdyby hotel i Rainbow wyciągneli wnioski z opinii. Do poprawy: 1/rozszerzenie przez Rainbow oferty o pokoje w budynku Premium( klienci nie czuli by się gorzej traktowani ,a musieli by wybrać między ceną ,a jakością), 2/pokoje w budynku Apricol od strony ulicy winny być bezwzględnie tańsze o 500,-zł/osobę (spowodowało by to niwelację niezadowolenia klientów którzy otrzymują te pokoje w porównaniu do widoku ze strony ogrodu w budynku Apricol oraz Blubery, 3/wynegocjowanie przez Rainbow z hotelem Azul ,że all inclusive w ostatnim dniu pobytu na wczasach obowiązuje do momentu transferu na lotnisko bez żadnych dopłat. Obecna zasada że all inclusive obowiązuje tylko do doby hotelowej tj. do godz.10 jest niezrozumiała i w złym tonie .Doprowadza to również do absurdów ,że wyjeżdżając w dniu 03.09.2024 o godz, 7:30 ,bez śniadania (restauracja czynna od 7:30), rozliczając o godz. 7:00 w recepcji karty od pokoju i ręczników zamieniono nam opaski z czerwonych na fioletowe ,co spowodowało że w barze przy recepcji zażądano od nas zapłaty za kawę ,czy herbatę .Jak to się ma do doby hotelowej do godz.10? Po prostu nie przystoi w hotelu 4*.Taki drobiazg ,a tak psuje ogólne odczucie o pobycie ,z hotelu w tym czasie wyjeżdżało ok.20 osób ,a hotelu nie było stać na 20 kaw ?kiedy zaoszczędzili 20 śniadań? 4/rezydenci Rainbow bardziej powinni dbać o swoich klientów .Przykład; brak pomocy przy zamianie reklamowanego pokoju, informacja że ""brak wolnych pokoi ",gdzie sami załatwiliśmy sobie tą zamianę bez kosztowo i pokój jednak był wolny i to nie jeden. Przyspieszony wyjazd z hotelu (byliśmy 3 godz. przed wylotem na małym lotnisku wPogorice)bez śniadania. Nasze wrażenie ,że rezydent jest rezydentem hotelu, a nie klientów Rainbow. Plusy: -piękny obszar hotelowy tj.: ogród ,baseny (zwłaszcza dla dorosłych),plaża hotelowa, bary ,wystarczająca ilość leżaków przy basenach i na plaży w dobrym stanie ,nie czuć ciasnoty, każdy może znaleźć miejsce dla siebie, -jedzenie w szerokim asortymencie ,każdy może wybrać coś dla siebie, -woda, piwo, napoje oryginalne i butelkowane ogólnie dostępne. Budynki to niestety nie standard np. turecki ,ale przy w/w plusach i wdrożeniu wskazanych rzeczy do poprawy pobyt w tym miejscu mógłby bardzo zyskać w opiniach. Czarnogóra to bardzo malowniczy i piękny region .

    Janka - 09.09.2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Przyjemny pobyt

    Pobyt na koniec sierpnia 2024. Zacznę od plusów. Baseny duże a dla osób ceniących spokój drugi mniejszy basen 16+ a tuż obok bar. Bary na każdym kroku a w nich przekąski. Alkohol importowany bez ograniczeń. Toalety przy basenach czyste, sprzątane na bieżąco. Jeśli chodzi o jedzenie śniadania, obiady i kolacje monotonne ale każdy znajdzie coś dla siebie. I najgorszy punkt hotelu to czystość pokoi. Tak na prawdę to tylko zostawiane były ręczniki i na tym sprzątanie zakończone. Polecam wykupienie u rezydenta wycieczki Montenegro Tour, cudowne widoki i piękny Kotor. Z hotelu wyjeżdżaliśmy o 16.30 a wykwaterowanie o 10.00 i wielki szok musieliśmy dopłacić, żeby nie zdjęli nam opasek. W żadnym inny hotelu nie spotkaliśmy się z takim traktowaniem gości.

    Para - 10.09.2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem