Kategoria lokalna: 3
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Podróżowaliśmy z rocznym dzieckiem i prawdopodobnie dlatego otrzymaliśmy pokój w nowym budynku Montenegro 2.Budynek nowy z dużym i przestronnym pokojem. Większość osób meldowanych jest w willi alexandrze,gdzie warunki są dużo gorsze.Basen dodatkowo płatny.Bardzo fajny menedżer hotelu jak i rezydentka. Śniadania przeciętne (ciągle to samo i wybór nie powala),obiadokolacje dużo lepsze (duży wybór i zmiany w menu).Podróżując z dziećmi wybierz inny hotel i miejscowość.W hotelu nie ma absolutnie nic dla dzieci(ewentualnie basen za 5 eur),ale także w całej miejscowości!!!nie ma żadnego placu zabaw.Miejscowość beznadziejna(mała, zaśmiecona i słabą komunikacją z miejscowościami na północ kraju,plaża jest ok i blisko).Zdecydowanie lepiej wybrać hotel w Budwie lub bliskiej okolicy.Ludzie z Rainbowa na duży plus,zwłaszcza Maciek na rejsie po zatoce kotorskiej.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd niskobudżetowy, więc dużo nie wymagaliśmy. Hotel bardzo blisko plaży, basen malutki, ale ładny i czysty, zaraz obok restauracja,w której niestety codziennie polscy urlopowicze puszczali bardzo głośno muzykę (o 23 cichli, więc cało się przeżyć, ale dzieci miałyby problem z zaśnięciem. Hotel wymaga remontu: pod prysznicem grzyb, drzwi ledwo sie przesuwały, nie działała kuchenka elektryczna, lodówka zamrażała mimo ustawienia na min. Jak przyjechaliśmy było w miarę czysto, widać że było sprzątane, ale na ręcznikach znajdowały sie włosy sprzątaczki, zasłony były poplamione. Jedzenie średnie, ale dało się najeść Canj małe i ciche, dojeżdża stamtąd bus do Baru.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Cajn dopiero zaczyna być miejscowością wakacyjną ,brak mu atrakcyjnego zaplecza turystycznego /deptaki, przytulne lokaliki , ciekawe obiekty/. Hotel także nie zapewnia dodatkowych atrakcji ,chociazby o walorach folklorystycznych. Dziwią też godziny dostepności basenu oraz plaży - do godz.18.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Polecam wycieczkę do Czarnogóry, ale rekomenduję wybór innego hotelu niż Montenegro. Jest to hotel, który może służyć za bazę wypadową jednak sama miejscowość Canj jest bardzo nieciekawa, a podróżowanie z niej środkami transportu publicznego nie jest proste. Położenie: krótki transfer z lotniska (ok. 50 min.) co jest dużym plusem. Obok hotelu przystanek autobusowy, z którego można wybrać się do Sutomore (możliwe dalsze przesiadki np. do Kotoru) lub Baru. Sama miejscowość Canj, to chyba najgorsze miejsce na wybrzeżu. Canj to de facto jedna ulica ze straganami, w miejscowości niewiele się dzieje. Plaża: właściwie cała plaża jest podzielona na prywatne sektory z płatnymi leżakami (Bardzo drogie, od 15 EUR wzwyż). Jedyny publiczny fragment jest bardzo zatłoczony, ludzie siedzą sobie na głowie, w okolicy wszyscy palą papierosy, a sama plaża jest bardzo brudna. Nie polecam. Warto wziąć auto i jeździć na plaże w inne miejsca. Wyżywienie: Godziny w jakich serwowane są posiłki są bardzo krótkie przez co tworzą się ogromne kolejki do restauracji (czas oczekiwania wynosił nawet około 40 min). Dodatkowo, niestety podczas naszego pobytu goście hotelowi z budynków 3* i 4* zostali skumulowani w jednej restauracji, przez co kolejki były jeszcze dłuższe, a jedzenie zimne. Niektóre dania jak np. frytki były serwowane tylko przez krótki moment i nie wystarczył dla wszystkich gości - kto nie zdążył dostawał ciapowate puree. Śniadania - monotonne, mało zróżnicowane. Głównie kiepskiej jakości wędliny, kiełbaski, parówki, jajecznica/omlet/sadzone. Bardzo mało warzyw i owoców. Obiadokolacje to również samo mięso, makaron, zupa - można się najeść, ale nie jest to nic specjalnego. Przedział godzinowy pomiędzy posiłkami jest bardzo duży, dlatego stołowanie się na mieście nikogo nie ominie ;) (śniadania 7-9, obiadokolacja dopiero 19-21). Nie należy pić wody z kranu. Pokój w części 4*: bardzo duży i przestronny, nowocześnie urządzony. Minusem jest brzydki zapach z kanalizacji i brak wody na wyższych kondygnacjach "w godzinach szczytu". Mieliśmy pokój na 7 piętrze od strony morza - całkiem ładny widok :) Hotel i obsługa: kelnerzy, barmani - niemili, aroganccy. Recepcja i panie sprzątające - miłe i w miarę pomocne.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Odpoczynek w tym hotelu był przyjemny dzięki RAINBOW: przy hotelu cały czas dostępny jest czlowiek, który mówi w języku polskim, zorganizowane posiłki osobnie dla klijentów biura, więc nie ma potrzeby czekać w kolejce, wszystkie wycieczki oraz transfery zorganizowane bardzo punktualnie. Jesteśmy bardzo wdzięczne.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo czysty- głownie dla tego ze dopiero oddany do użytku. Brak aneksu kuchennego, jakichkolwiek naczyń. Złe wykończenia w maleńkiej łazience- w konsekwencji wyczuwalny zapach szamba. Duzy plus dla nowej , bardzo dobrej , sterowanej pilotem klimatyzacji. Stołówka przypominająca raczej dawny PRL, wyżywienie bardzo skromne, mało urozmaicone, ale bardzo smaczne, na pewno nikt nie chodzi głodny. Bardzo życzliwy personel, starający sie rozwiązywać wszelkie problemy. Na pomoc rezydenta raczej bym nie liczył. Polecam wycieczke do Albani z przewodnikiem Filipem . Profesjonalny, dowcipny, stara sie żeby każdy był zadowolony. Cudowna plaza blisko hotelu. Warto skusić sie na rejs po wybrzeżu statkiem lokalnym, bilety można kupić w recepcji Montenegro. Ogólnie bardzo przyjemnie , ale bardzo skromnie.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
HOTEL faktycznie po remoncie, korytarze odnowione, pokój czysty ale z łazienki zapach był straszny, trudny do zniesienia. Ale za to bardzo ładny widok z balkonu - na morze. Na pewno to nie były cztery gwiazdki. Restauracja - niestety - bardziej nazwałabym to stołówką. Mieliśmy pecha, bo akurat w tym czasie była wycieczka górników z Serbii - ogromna grupa, bardzo głośna. W kolejce na posiłek czekaliśmy około 30-40 minut. Ale obsługa tej jadłodajni miła, szybko sprzątała talerze ze stołów nawet jeśli coś jeszcze jedliśmy. Segregacja sztućców i talerzy odbywała się na stoliku który był na sali jadalnej , więc odbywało się to bardzo głośno ( rzucanie sztuców od odpowiednich pojemników itp).
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Cały pobyt w hotelu był naprawdę super. Obsługa miła, częste sprzątanie pokoi, widoki super i dostęp do basenów. Natomiast trzeba poważnie zacząć dbać o posiłki jakie są podawane gościom. Ostatniego dnia pobytu kucharz podał stare jajka na śniadanie zmieszane z nowymi. Dostałam okropnej salmonelli wieczorem przed wylotem. Nie byłam jedyna, wiele osób z tej samej oferty wyjazdu, również skarżyło się na skutki uboczne tego posiłku. Na szczęście stało się to ostatniego dnia, no ale mógł to być dla kogoś pierwszy.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w hotelu Montenegro w Canj ogólnie oceniam średnio. Mój pokój znajdował się na ostatnim piętrze najnowszego z budynków, należących do hotelu i nie wszystko było tak jak na zdjęciach w katalogu i w hotelowym folderze. Byłam nastawiona na kąpiele w morzu, a nie w basenie. Na plaży było tłoczno. Tłumaczono mi, że tak jest od połowy lipca do połowy sierpnia. W sumie kraj warty zwiedzania i cudowne morze.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Piękne miejsce! Wspaniałe widoki:) Miejscowość: kameralna, idealna na wakacje z dzieckiem, mało atrakcji; odradzam dla ludzi szukających wykwintnych/lokalnych smaków Hotel: wszystko zależy na,którą część hotelu się trafi(ja byłam w części w której trwał nieustający remont), czysto; bardzo miła obsługa(największy atut), kuchnia fatalna(brak warzyw i owoców), po wersji HB plus nie należy się wiele spodziewać; z wybranych pokoi bardzo ładny widok(nam się udało); wifi fatalne, TV żal podować w ofercie(na wakacjach i tak się mało z niej korzysta) Ludzie: wspaniali, uprzejmie; powolni; chcą zarabiać ale nie do końca wiedzą jak Basen: duży minus za pobieranie opłaty(5EUR za dzień) za korzystanie z niego; fatalne rozwiązanie dla rodzin z dziećmi Plaża: Rewelacja, widoki cudowne, morze czyste Ceny: tanio( kawa od 1EUR, napoje soft od 1,5EUR-2,5EUR); obiad/kolacja na osobę od 7EUR Wycieczki: polecam wszystkie:)