Opinie o Azul Beach Resort Montenegro

4.9/6 (244 opinie)

Kategoria lokalna 4

4.9/6
244 opinie
Atrakcje dla dzieci
4.8
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
5.5
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.0/6

    Bardzo dobre miejsce na tygodniowy wyjazd

    Sierpniowy wyjazd nie zawiódł w aspekcie pogody. Na łączne 7 dni jeden z nich był deszczowy, pozostałe z pięknym słońcem i temperaturą ponad 30*. Hotel położony nad morzem, z dobrymi warunkami na odpoczynek i relaks. Warto wybrać się na 1-2 wycieczki, każda z nich ma swój duży atut.

    Anna, Olsztyn - 25.08.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Pobyt koniec sierpnia 2022

    Hotel czysty i zadbany. Obsługa starająca się o klienta. Jedzenia dobre, ale monotonne i trochę przyciężkie. Plaża super - piaszczysta, czysta i rozległa. Łagodny spadek głębokości morza, ważne ze względu bezpieczeństwa dzieci. Pokój dobrze wyposażony. Netflix w ofercie. Towarzystwo kulturalne, brak pijanej młodzieży.

    Martyn, Kielce - 04.09.2022

    1/2 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Fajny hotel, ale nie bez wad

    Hotel ogólnie ok, ale nie bez wad: Plusy: baseny wręcz na plaży, położenie tuż przy szerokiej , piaszczystej plaży. Woda w basenach i morzu cieplutka. Jedzenie i drinki ok. Fajne bary blisko basenów i na plaży, przez cały dzień dostępne różne przekąski i owoce oraz pyszne lody. Jedzenie jest mocną stroną tego hotelu. Dzięki temu, że hotel położony jest na dużym i rozległym terenie nie jest zatłoczony. O każdej porze dnia dostępne leżaki na plaży i basenie Minusy: woda w dużym basenie cieplutka, ale za to mętna (nie mam pewności czy basen był dobrze czyszczony). Za mało obsługi w restauracji głównej, wiecznie brudne, nie posprzątane stoliki. Moim zdaniem za dużo animatorów, którzy nie wiem co robią ( w sumie tylko starają się zrobić dobre wrażenie, snują się bardziej po hotelu). Animacji dla dorosłych brak. W łazience w pokoju smród z kanalizacji, łazienka mała. Ogólnie standard pokoi mocno średni, bardziej przypomina standard ośrodka wypoczynkowego niż hotelu 4 gw., mało kosmetyków w łazience, wręcz nam zabrakło. Sejf w pokoju zamknięty. Pomimo tego, że zgłaszaliśmy to na recepcji nikt nie naprawił pomimo obietnic. Byliśmy w tym hotelu 2 tyg. i pościel wymienili nam 2 dni przed wyjazdem.

    Agnieszka, Raszyn - 27.08.2023  | Termin pobytu: sierpień 2023

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 5.0/6

    Azul Beach Resort - niezapomniane Wakacje

    Sam wyjazd wraz z Małżonką uważamy za bardzo udany. Trzeba mieć jednak świadomość, że niestety nie jest tak idealnie jak na zdjęciach i pomimo szeregu zalet hotel posiada również wady (niektórym będą one przeszkadzały mniej, innym bardziej). Na samym początku chciałbym skupić się na atutach oraz mocnych stronach hotelu: - JEDZENIE - przeogromny wybór świeżych i bardzo dobrych produktów. Do wyboru do koloru i każdy zdecydowanie znajdzie coś dla siebie. Byliśmy pod wrażeniem szerokiego wyboru owoców (kiwi, pomarańcze, śliwki, arbuzy, melony, gruszki itp ), przepyszne wędliny, urozmaicone posiłki ( śniadania, oraz kolację). Na obiady chodziliśmy do Marley Bar znajdującego się na plaży - świetna formuła wyboru jedzenia z karty i posiłki na świeżo - burgery, żeberka, frytki , pizza, sałatki itp - coś rewelacyjnego. Na duże unanie zasługuje także restauracja A'La Carte - The knife. OBSŁUGA - jesteśmy mile zaskoczeni obsługą hotelową (z wyjątkiem sprzątania ), patrząc na poprzednie komentarze mieliśmy trochę obiekcji odnośnie faktycznego podejścia obsługi do turystów. Puste szklanki, śmieci były na bieżąco zbierane i naszym zdaniem wszystko było w jak najlepszym porządku. INFRASTRUKTURA HOTELOWA - hotel jest bardzo dobrze położony, posiada naprawdę ogromny kompleks basenowy i przepiękną plaże z łagodnym zejściem do morza. Około 5km znajduje się miasto ULCINJ gdzie można wybrać się na piękny zachód słońca oraz shopping. W hotelu znajduje się aż 5 barów, a sam obiekt hotelowy jest ładny i zadbany. Bardzo ciekawa opcją jest basen dla dorosłych 18+ na którym panuje cisza i spokój. Super, że obsługa rzeczywiście tego pilnuje:). Do plusów w zasadzie nie hotelu a bardziej biura podróży Rainbow chcieliśmy zaliczyć wycieczkę fakultatywną MONTENEGRO TOUR -zdecydowanie polecamy wszystkim, całodniowa wycieczka objazdowa pozwalająca na zobaczenie najciekawszych miejsc Czarnogóry (Zabytkowe miasto Kotor wpisane na listę dziedzictwa UNESCO, dawna stolica Czarnogóry Cetinje itp). Wiedza Pani Agaty i ciekawy sposób jej przekazania były świetne. Byliśmy również bardzo zaskoczeni markowymi alkoholami w hotelu - gdy poprosiłem o whisky ze spritem mocno zdziwiłem się, gdy barman spytał wole Jacka Danielsa, Ballantinesa, czy Johnniego Walkera. Jeżeli chodzi o minusy to niewątpliwie są to: JAKOŚĆ SPRZĄTANIA I POKOJE - sprzątanie a raczej jego brak ogranicza się do wymiany ręczników i tyle... Brak wynoszenia śmieci, brak zabrania brudnych talerzy szklanek itp, brak uzupelnienia mydła, brak posłania łóżka - można by tak dłuuuugo wymieniać. Dopiero w momencie, gdy upomniałem się o ww. rzeczy to zostały zebrane śmieci i niestety tylko tyle. Same pokoje lata świetności mają za sobą, trzeba to powiedzieć jasno, że pokoje są po prostu brudne i nieodpowiedno posprzątane na przyjazdy kolejnych gości. (Nam nie popsuło to wyjazdu, bo tak na dobrą sprawę wracaliśmy do pokoju tylko na noc się przespać i praktycznie w ogóle w nim nie przebywaliśmy, ale od innych turystów słyszeliśmy, że w ich pokojach było znacznie gorzej). ANIMACJE - totalne dno, animatorów naliczyliśmy chyba z 10, a wszelakiego rodzaju aktywności (jeżeli już jakieś były) i zabawy w ogóle nie nagłośnione. Wieczorne "show" też kiepskie pomimo jakichś tam starań wypadało to naprawdę bardzo słabo.. Na koniec trochę niefajne jest podejście biura podróży Rainbow, które nie potrafi wywalczyć od siebie nic"ekstra" dla klientów. W przypadku wyjazdu w późniejszych godzinach (po godz. 10) aby korzystać z infrastruktury, barów, restauracji itp konieczne jest dokupienie DAY-PASSA w kwocie 20€/os. Czy naprawdę w hotelu gdzie naprawdę duża ilość turystów to Polacy, nie można wynegocjować, aby ten daypass był wliczony już w cenę? :) Reasumując hotel ma naprawdę bardzo duży potencjał, jest parę niedociągnięć, które musiałyby zostać poprawione i byłoby naprawdę świetnie , lecz w tym wypadku jest"jedynie" bardzo dobrze :).

    Przemek - 02.08.2024

    3/3 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem