Opinie o Azul Beach Resort Montenegro

Kategoria lokalna: 4

4.8/6
(305 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
5.5
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
5.1
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Pobyt 7dni rodzina 2+2

    Mateusz 09.07.2023 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Pobyt między 22.06-29.06.23 Plusy - hotel położony bardzo ładnie na płaskim terenie - lokalizacja przy samej plazy - dużo zieleni wokół - pokoje czyste ale zdecydowanie słaby standard - piaszczysta plaza - bar przy plazy - duża dostępność leżaków - piwo hotelowe bardzo smaczne - boiska do gry w tenisa i siatkówkę - zjeżdżalnia na morzu dodatkowo płatna Minusy - łazienka absolutnie za mała, ciasna, do tego drzwi otwierane do środka łazienki - pokoj z dzieckiem dostaliśmy na 2 pietrze w ostatnim budynku od plazy gdzie hotel posiadał dużo miejsc wolnych bliżej plazy, zdecydowanie Polaczek na ostatnim miejscu łańcucha lub złe zakontraktowanie przez rainbow - hotel absolutnie nie wart swojej ceny koszt za 2+2 za 7 dni to 18500zl, gdzie tak naprawdę na miejscu byliśmy 5dni odejmując podróż - jedzenie w skali 1-10 Max 5, bardzo monotonne, może nie było niesmaczne ale jakości bardzo słabej, desery powtarzalne kiepskiej jakości, brak dań regionalnych , warzywa kiepskie, jedynie arbuz był zjadliwy i piwo smakowało - obsługa jakby nie wiedziała co się dzieje wokół nich, nie mówią w języku angielskim, na stołówce nie wiedza co się dzieje panuje bałagan i nieporządek, ospale sprzątają stoły - brak atrakcji dla dzieci do lat 5, dwie mini zjeżdżalnie i to wszystko - ratowała nas bliskość do super knajpy pod nazwa Lovac gdzie można zjeść bardzo tanio i smacznie - pokojówki nie donoszą wody do picia a nawet jak poprosisz nie zrozumieją - organizacja Rainbow wycieczek i kontakt z opiekunami bardzo kiepski, brak ludzi z kompetencjami lub pasja do swojej pracy - zdecydowanie za te pieniądze można poleciec w inne lepsze ciekawsze miejsca ale jak to się mówi odhaczone i zobaczone na pewno nikomu bym nie polecił tego hotelu za ta kasę

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Czarnogora Azul Beach

    Katarzyna, Warszawa 09.08.2022 | Tagi: 46-55 lat, ze znajomymi

    Kompleks hotelowy w porzadku. Plaza czysta. Obsługa na basenie w porzadku.Animacje bardzo slabe.Reszta opisana ponizej

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Po zamianie Chorwacji na Czarnogórę.

    MARIA, Poznań 03.07.2022 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Po 9 miesiącach zamieniono mi wybraną ofertę. Hotel Osmine był usytuowany przy plaży z widokiem na morze. Pokój w segmencie hotelu Azul był oddalony od morza około 800 metrów z widok na bramę wjazdową i bardzo ruchliwą estakadę.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wakacje 9-16 lipca 2024

    JOANNA MAGDALENA, SOLEC KUJAWSKI 22.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Zaczynając od plusów. Hotel bardzo duży ale bez tłoku każdy znajdzie miejsce na leżakach oraz w restauracjach. Jedzenie bardzo dobre. Rezydentki bardzo miłe. A teraz ta gorsza strona. Od pierwszego dnia przez prawie trzy doby byliśmy pozbawieni ciepłej wody. Obsługa recepcji bardzo arogancka oraz kompletnie nie zainteresowana rozwiązaniem problemu. Zaproponowano mam jeden pokój z ciepłą wodą na około 40 rodzin. Zostaliśmy zostawieni sami sobie. Nawet maile bezpośrednio do biura RAINBOW z prośbą o pomoc nie przyniosły efektu. Rezydentka z racji bardzo młodego wieku i braku doświadczenia nic nie była wstanie dla nas zrobić. W moich oczach rezydent służy głównie do opieki nad turystami a nie sprzedażą wycieczek fakultatywnych. Dopiero gdy przed recepcją zebrało się kilkanaście rodzin z małymi dziećmi i poinformowaliśmy że będziemy się kąpać w basenach a nie jak do tej pory pod prysznicem na plaży (woda była cieplejsza niż w pokoju) uruchomili ciepłą wodę. Uważajcie na budynek kivi oraz ten nasz A. Są to najgorsze miejsca w hotelu zarezerwowane głównie dla klientów rainbow . Pokoje brudne łóżka pozarywane łazienki śmierdzą moczem. Jesteśmy można powiedzieć bardzo dużymi fanami raibow jezdzimy tylko z tym biurem zostawiliśmy już u nich kilkaset tysięcy zł i nigdy nie powiedzieliśmy złego słowa. Może mieliśmy szczęście albo ta sytuacja pokazuje że byliśmy w błędzie co tego biura. Ogólnie sama Czarnogóra oraz wycieczki fakultatywne bardzo udane. Pozdrawiamy Asia i Daniel

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    pobyt lipiec 2022

    Wojciech, Kraków 01.08.2022 | Tagi: powyżej 65 lat, ze znajomymi

    Obiekt hotelowy Azul Beasch z wyłączeniem budynku hotelowego KIWI w którym zostalismy zakwaterowani zasługuje na ocene pozytwną.Budynek hotelowy KIWI należący do kompleksu AZUL Beach to jakeś nieporozumienie. Cały kompleks zasługuje na 4****jak jest w ofercie ,natomiast budynek KIWI to Max 2** W ofercie jest napisane że remont został zrobiony w 2018 r a w rzeczywistosci to tylko zostało odswieżone.Łazienki przypominają lata 90 .Woda nie odpływa z kabiny prysznicowej,zalewa cała łazienkę,masakra

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Nieudany wypoczynek w Azul Besch Resort

    Agnieszka 06.08.2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Witam. Nasza opinia jest podyktowana złością, rozczarowaniem oraz nieadekwatnym kosztem wycieczki za to co otrzymaliśmy. Zostaliśmy wprowadzeni w błąd oraz czujemy się oszukani, dlaczego to już wyjaśniam. Zacznę od pokoi: mrówki, które na koniec wyjazdu wdarły się na łóżko i do naszych rzeczy, dywan i ściany brudne - różne plamy, kratka pod prysznicem zatkana, nie nadążała spływać woda, która wybijała późnej na korytarz w pokoju. Zepsute drzwi wejściowe zamek się zamykał prawidłowo, ale wystarczyło pchnąć drzwi ręką i się otwierały. Zgłosiliśmy na recepcji, czekaliśmy na naprawę ok 12 godzin na nazajutrz powtórka z rozrywki. Zostaliśmy zakwaterowani grupa w ostatnim budynku, widok na ulicę. Jak rozmawiałam z pozostałą grupą ludzi na temat standardu pokoi podobne doświadczenia. Następna rzecz: wylot z Poznania to 15.40 ledwo zdążyliśmy na kolację, gdzie dzieci nie były w stanie zjeść niczego bo były zbyt zmęczone, niestety dzień powrotu zbiórka przy recepcji 6.15. byliśmy w szoku jak się dowiedzieliśmy dzień wcześniej bo ucieli nam kilka godzin wycieczki, gdzie na śniadanie nie było szans bo było za wcześnie i dzieci niewyspane. Dodam, że małe dzieci nie są wyrozumiałe, kiedy są zmęczone i głodne. Lunch box, który na szykował hotel w zamian za śniadanie albo pakiety w dzień wycieczek fakultatywnych to czerstwe pieczywo tostowe z serem i szynką, jakiś owoc i woda. Pani rezydent bardzo sympatyczna i miła, ale wprowadziła nas z premedytacją w błąd podczas udzielenia informacji na temat wycieczki fakultatywnej. Szczegóły opiszę w wybranej wycieczce fakultatywnej, którą wybraliśmy. Z plusów to piękny duży teren na zewnątrz, piękne baseny i bliski dostęp do morza i plaży. Zadbany teren zieleni. Główny basen wymaga odświeżenia bo farba odchodziła i pobrudziła stroje kąpielowe naszych dzieci. Jedzenie różnorodne i pyszne, duży wybór, ale obsługa nie dawała rady były brudne niektóre stoliki albo zalegały pozostałości po osobach, które skończyły jeść. Animacje dla dzieci wydawały się ciekawe, ale nie braliśmy udziału. Ścianka wspinaczkowa dodatkowo płatna, gdzie w ofercie nie było żadnej informacji. Podsumowując nigdy więcej nie pojedziemy z biurem rainbow, brak szacunku do klienta.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Nie polecam pod koniec sezonu

    Anna, Jastków 10.10.2021 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Pobyt we wrzesniu 2021 z uwagi na koniec sezonu atrakcje dla dzieci niedostępne, pokój ladny duży, jedzenie smaczne ale pod koniec pobytu zostaliśmy przeniesieni do mniejszej restauracji i nie było wszystko dostępne jak np smażone ryby na bieżąco itd. Baseny czyste ale nie skorzystaliśmy ponieważ woda już o tej porze roku zimna.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Sredniointeresujace

    Krzysztof, Jaworzno 22.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Nie z biurem podróży Rainbow brak pełnej informacji o warunkach pobytu.wycieczka miała trwać 7 dni za siódmy dzień trzeba było dopłacać czego biuro Raibow nie poinformowało

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Azul Beach Resort Montenegro Czarnogóra

    Agnieszka, Lublin 10.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Sejf był zamknięty i 2 dni prosiłam o otwarcie. I ostatniego dnia tuż przed opuszczeniem pokoju zepsuł się i znów 3 x dzwoniłam aby ktoś go odblokował Ręczniki plażowe brudne! Otrzymałam ręcznik w kale ( świeżym) co oznacza że dają nie prany , przez kogoś używany! Feee ! Winda stale zepsuta ja na 4 piętrze ! Kupiłam masarz ciała wypasiony za 110 € - beznadziejny, głaskanie! Okradziono kosmetyki z kosmetyczki !!! Zabrali szampony do włosó, próbki perfum itp. Busa przy hotelu nie ma! Taxi po drobne upominki 5 km kosztowało 10€ w jedną str. 3x wyjazd 60€

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Odpoczynek w hotelu Azul Beach

    MIROSŁAWA, RUDA ŚLĄSKA 02.08.2022 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Wybraliśmy ten hotel - skierowany do wymagających klientów, aby wypocząć po części objazdowej po Czarnogórze. Niestety czekało nas spore rozczarowanie, zostaliśmy potraktowani jako klienci drugiej kategorii. Zakwaterowano nas w budynku KIWI (nie spełnia warunków hotelu 4*). Okazało się, że jest to jednocześnie hotel robotniczy i mieszkamy razem z personelem sprzątającym, kelnerkami i animatorami. Pokoje małe, aby przejść przez pokój, jedna z osób z pokoju musi wyjść - robiąc miejsce drugiej osobie. Łazienka z lat 80-tych, nie remontowana, z kosmetyków tylko mydło (zdjęcie łazienki na stronie biura podróży ukazało się dopiero w lipcu). Mieliśmy szczęście i nasz klimatyzator był w miarę nowy (w przeciwieństwie do wielu pozostałych), nie zagrzybiony (tak jak reszta). Budynek przypominał blok z lat 80-tych, wstydliwie schowany na uboczu obok parkingu i śmietniska (nie prezentowany na zdjęciach). Teren hotelu rozległy i bardzo zadbany - w przeciwieństwie do terenu wokół naszego bloku. Radzę zastanowić się nad wyborem tego hotelu. Gdybym wiedziała wcześnie - NIGDY nie wybrałabym tego obiektu za niemałe pieniądze, dla wyjątkowo wymagających klientów.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem