Opinie o Azul Beach Resort Montenegro

Kategoria lokalna: 4

4.9/6
(288 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
5.5
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
5.2
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Pobyt w Azul

    AGNIESZKA 30.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Szczerze mówiąc jesteśmy rozczarowani ... i bardziej mamy pretensje do Biura Rainbow niż do hotelu. Pojechaliśmy ze znajomymi, łącznie 10 osób w tym 4 dzieci w wieku od 11 do 16 lat. Już na samym początku rozczarowanie pokojem w obiekcie Apricot, najbardziej oddalony od restauracji, basenów, plaży... i tu żal do biura, że nikt nie zaznaczył iż jest to obiekt dla klientów standard a hotel oferuje również wersję premium. Pokój nie za duży, ale o wielkość się nie rozchodzi, przecież całego urlopu nie spędzimy w pokoju. Jako rodzina 4-osobowa dostaliśmy 2 pokoje na przeciwko siebie, jeden z widokiem na ulicę (hałas uliczny w nocy dawał się we znaki) drugi pokój z widokiem na ogród i drugi budynek. W jednym pokoju niesprawny zamek do drzwi, niby działał ale nie działał - obsługa nie widzi problemu, bo akurat działał... Większy problem niż mały pokój, stanowiła mała łazienka bez wentylacji ... także nieprzyjemny zapach dawał się we znaki, do tego grzyb. Kolejny problem to sprzątanie, które polegało na wymianie ręczników, i jak poprosiłeś na wymianie pościeli nie zawsze białej, szara z plamami. Czasami się zastanawiałam, czy to aby czyste jest. Przez cały tygodniowy pobyt nie umyto podłogi, a drobne okruszki niby po sprzątaniu odkurzaczem zmieniały tylko położenie... Największym problemem, które dopadło 4 naszych dzieci były wymioty i biegunka 2-dniowa. Z czasem dowiadywaliśmy się, że nie tylko nasze dzieci, ale inne również. Plusem było to, że pojawił się lekarz w ciągu godziny. W zwiazku z tym że dzieci wymiotowały musiałam zrezygnować z wycieczki fakultatywnej. Jeszcze jeden problem - nie opieraj się o ścianki w basenie bo możesz mieć niebieską farbę na sobie. I tu się zastanawiam czy to basen nie jest źródłem zakażenia: biegunka i wymioty? Obsługa mało komunikatywna, nie zachęcająca do składania zamówień, bez uśmiechu i zwyczajnego dzień dobry w jakimkolwiek języku. Braki napojów w barze. Restauracja ala carte włoska bez szału. Na plus: duży kompleks basenów: dla klientów premium , osobny dla dzieci, osobny dla dorosłych i wspólny. Duża ilość leżaków wolnych na plaży, plaża czysta, piaszczysta, ciepła woda w morzu. Położenie miasta Ulcinij, klimatyczne - warto odwiedzić o zachodzie słońca.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Lipiec_2025

    Renata 29.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Hotel położony przy dużej piaszczystej plaży, przeznaczony szczególnie dla rodzin z dziećmi, cztery baseny gdzie niestety nie było wolnych leżaków, w tym jeden 18+, pokoje hotelowe bardzo skromne, sprzątanie zawierało wymianę worków na śmieci i ręczników, które były bardzo zużyte. Natomiast jedzenie bardzo dobre. Ogólna ocena hotelu 3*

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Jedzenie - porażka i niebezpieczeństwo

    Monia 13.08.2023

    Hotel duży i w dobrej lokalizacji, piękna zieleń wokół, bardzo duża ilość leżaków i parasoli na terenie obiektu i na samej plaży - na tym kończą się pozytywne strony hotelu Azul. Jesteśmy zawiedzeni jedzeniem, a przede wszystkim jego jakością (ostatnie dwa dni pobytu zostały wycięte z naszego życiorysu przez zatrucie pokarmowe po zjedzeniu pizzy). Kuchnia monotonna, a co gorsza wiecznie zimna. Świeże owoce, dobre lody i desery nie wynagrodzą braku ciepłego posiłku przez 7 dni. Pokoje schludne, ale przydałaby się większa staranność jeśli chodzi o wymianę ręczników, gdyż dwa razy dostaliśmy ręcznik zaplamiony starą krwią. Restauracje na terenie hotelu były bardzo urokliwe i wystrój robił wrażenie (miła odmiana po wiecznie brudnych stołach i krzesłach, które znajdowały się na stołówce). Restauracja Osteria posiadała bardzo miłą obsługę i jedzenie, natomiast The Knife to rozczarowanie - godzina czekania na posiłek, który okazał się porażką (kurczak zimny, a rumsztyk surowy - w smaku jak guma).

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Spory zawód

    Mirosław 06.03.2025

    Wakacje w tym hotelu spędziliśmy w połowie września. Trafiliśmy na złą pogodę, ale to nie wina hotelu lub biura podróży. Zacznę od pozytywów. Ładna, ciągnąca się kilometrami plaża, dobrze utrzymana zieleń wokół budynków hotelowych i niezłe jedzenie. Na tym niestety koniec dobrych wrażeń. Zostaliśmy zakwaterowani jak chyba prawie wszyscy Polacy w budynku A. W kontekście tego co tam zastaliśmy, opis pokojów zawarty na stronie Rainbow brzmi jak ponury żart. Najbardziej dokuczliwy był fetor wydobywający się z łazienki (kanalizacja ?). Trzeba było cały czas mieć do tego pomieszczenia zamknięte drzwi, ale jednak od czasu do czasu trzeba było tam wejść. Wszelkie interwencje w recepcji i u rezydenta były bezskuteczne. W recepcji dodatkowo usłyszeliśmy sugestię, że jak nam się nie podoba, to możemy sobie pójść (pojechać ?). Całe wyposażenie pokoju stanowiło łóżko, stoliki nocne przy nim, blat pod ścianą i 1 krzesło. Jak jedna osoba zajęła to krzesło, to drugiej pozostawało łóżko. Pomijam wyłamane zawiasy w szafie, niechlujne wykończenie itd. Ręczniki były w zasadzie codziennie wymieniane. Cóż z tego, skoro wymienione wyglądały na niedoprane. Sprzątanie ograniczało się właśnie do wymiany ręczników. Zresztą brak czystości odnosi się do całego budynku hotelowego, który wygląda na trochę i po amatorsku poprawiony obiekt z lat 70-tych ub. wieku. Słowem, dobra plaża i zieleń wokół, przyzwoita restauracja i fatalne zakwaterowanie.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Nie polecę

    Wiktoria, --- 26.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Plusy obiektu to dobra infrastruktura basenowa, ładny duży ogród, dobry wybór drinków o względnie dobre jedzenie. Minusy to stan pokoi - małe, w złym stanie, wyglądów budynków co nie widać na zdjęciach - w stylu sanatorium z lat 90. Obsługa kiepska, trzeba się przypominać o sprzątanie pokoju. W ostatnim dniu zwrot bransoletek. Ogólnie jeśli ktoś oczekuje czegoś w dobrej jakości to nie poleciałbym. Morze przy plaży brzydkie kolor gorszy niż Bałtyk.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Pobyt 7dni rodzina 2+2

    Mateusz 09.07.2023

    Pobyt między 22.06-29.06.23 Plusy - hotel położony bardzo ładnie na płaskim terenie - lokalizacja przy samej plazy - dużo zieleni wokół - pokoje czyste ale zdecydowanie słaby standard - piaszczysta plaza - bar przy plazy - duża dostępność leżaków - piwo hotelowe bardzo smaczne - boiska do gry w tenisa i siatkówkę - zjeżdżalnia na morzu dodatkowo płatna Minusy - łazienka absolutnie za mała, ciasna, do tego drzwi otwierane do środka łazienki - pokoj z dzieckiem dostaliśmy na 2 pietrze w ostatnim budynku od plazy gdzie hotel posiadał dużo miejsc wolnych bliżej plazy, zdecydowanie Polaczek na ostatnim miejscu łańcucha lub złe zakontraktowanie przez rainbow - hotel absolutnie nie wart swojej ceny koszt za 2+2 za 7 dni to 18500zl, gdzie tak naprawdę na miejscu byliśmy 5dni odejmując podróż - jedzenie w skali 1-10 Max 5, bardzo monotonne, może nie było niesmaczne ale jakości bardzo słabej, desery powtarzalne kiepskiej jakości, brak dań regionalnych , warzywa kiepskie, jedynie arbuz był zjadliwy i piwo smakowało - obsługa jakby nie wiedziała co się dzieje wokół nich, nie mówią w języku angielskim, na stołówce nie wiedza co się dzieje panuje bałagan i nieporządek, ospale sprzątają stoły - brak atrakcji dla dzieci do lat 5, dwie mini zjeżdżalnie i to wszystko - ratowała nas bliskość do super knajpy pod nazwa Lovac gdzie można zjeść bardzo tanio i smacznie - pokojówki nie donoszą wody do picia a nawet jak poprosisz nie zrozumieją - organizacja Rainbow wycieczek i kontakt z opiekunami bardzo kiepski, brak ludzi z kompetencjami lub pasja do swojej pracy - zdecydowanie za te pieniądze można poleciec w inne lepsze ciekawsze miejsca ale jak to się mówi odhaczone i zobaczone na pewno nikomu bym nie polecił tego hotelu za ta kasę

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Czarnogora Azul Beach

    Katarzyna, Warszawa 09.08.2022

    Kompleks hotelowy w porzadku. Plaza czysta. Obsługa na basenie w porzadku.Animacje bardzo slabe.Reszta opisana ponizej

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Po zamianie Chorwacji na Czarnogórę.

    MARIA, Poznań 03.07.2022

    Po 9 miesiącach zamieniono mi wybraną ofertę. Hotel Osmine był usytuowany przy plaży z widokiem na morze. Pokój w segmencie hotelu Azul był oddalony od morza około 800 metrów z widok na bramę wjazdową i bardzo ruchliwą estakadę.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wakacje 9-16 lipca 2024

    JOANNA MAGDALENA, SOLEC KUJAWSKI 22.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Zaczynając od plusów. Hotel bardzo duży ale bez tłoku każdy znajdzie miejsce na leżakach oraz w restauracjach. Jedzenie bardzo dobre. Rezydentki bardzo miłe. A teraz ta gorsza strona. Od pierwszego dnia przez prawie trzy doby byliśmy pozbawieni ciepłej wody. Obsługa recepcji bardzo arogancka oraz kompletnie nie zainteresowana rozwiązaniem problemu. Zaproponowano mam jeden pokój z ciepłą wodą na około 40 rodzin. Zostaliśmy zostawieni sami sobie. Nawet maile bezpośrednio do biura RAINBOW z prośbą o pomoc nie przyniosły efektu. Rezydentka z racji bardzo młodego wieku i braku doświadczenia nic nie była wstanie dla nas zrobić. W moich oczach rezydent służy głównie do opieki nad turystami a nie sprzedażą wycieczek fakultatywnych. Dopiero gdy przed recepcją zebrało się kilkanaście rodzin z małymi dziećmi i poinformowaliśmy że będziemy się kąpać w basenach a nie jak do tej pory pod prysznicem na plaży (woda była cieplejsza niż w pokoju) uruchomili ciepłą wodę. Uważajcie na budynek kivi oraz ten nasz A. Są to najgorsze miejsca w hotelu zarezerwowane głównie dla klientów rainbow . Pokoje brudne łóżka pozarywane łazienki śmierdzą moczem. Jesteśmy można powiedzieć bardzo dużymi fanami raibow jezdzimy tylko z tym biurem zostawiliśmy już u nich kilkaset tysięcy zł i nigdy nie powiedzieliśmy złego słowa. Może mieliśmy szczęście albo ta sytuacja pokazuje że byliśmy w błędzie co tego biura. Ogólnie sama Czarnogóra oraz wycieczki fakultatywne bardzo udane. Pozdrawiamy Asia i Daniel

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    pobyt lipiec 2022

    Wojciech, Kraków 01.08.2022

    Obiekt hotelowy Azul Beasch z wyłączeniem budynku hotelowego KIWI w którym zostalismy zakwaterowani zasługuje na ocene pozytwną.Budynek hotelowy KIWI należący do kompleksu AZUL Beach to jakeś nieporozumienie. Cały kompleks zasługuje na 4****jak jest w ofercie ,natomiast budynek KIWI to Max 2** W ofercie jest napisane że remont został zrobiony w 2018 r a w rzeczywistosci to tylko zostało odswieżone.Łazienki przypominają lata 90 .Woda nie odpływa z kabiny prysznicowej,zalewa cała łazienkę,masakra

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem