Opinie o Azul Beach Resort Montenegro

Kategoria lokalna: 4

4.8/6
(305 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
5.5
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
5.1
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    wczasy.

    JAN, BORONOW 01.08.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Zdanie pokoju do godz. 10.Po tym czasie dalsze korzystanie z Al inclusive platne ok 15 euro. Po godz 22 brak jakiegokolwiek posilku. RAINBOW ma do dyspozycji dwa najdalej oddalone od restauracji bloki mieszkalne.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Czarnogóra - wypoczynek

    Czarnogóra - wypoczynek 23.08.2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Piękny kraj, wspaniała piaszczysta plaża (Ulcinj), ale... Minus: - hotel mimo swojego olbrzymiego potencjału (baseny, duża, czysta plaża, świeże , choć monotonne jedzenie) jest zaniedbany, - pokoje nie są sprzątane (podłoga przez tydzien pobytu nie była nawet zamiatana - świadczył o tym piasek przyniesiony z plaży czy niezaścielone łóżko), - ręczniki łazienkowe wymieniane tylko na życzenie, - zgłaszane usterki realizowane z opóźnieniem (zgłoszona awaria telefonu stacjonarnego zakończyła sie zabraniem telefonu i niedostarczeniem nowego do końca pobytu :-) - restauracja pozostawia wiele do życzenia - poplamione fotele / kanapy czy krzesła. Plus: - bardzo dobra kawa w beach bar oraz w barze w recepcji; - piękna, szeroka i czysta plaża, duża ilość leżaków na plaży oraz przy basenach, - duży metraż pokoi rodzinnych.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    rozczarowujące zakwaterowanie

    Ewa Elżbieta, Godziesze Małe 09.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    plaża i baseny super, choć trzeba się nachodzić troszkę ponieważ teren jest bardzoo duzy, na basenie brakowało wolnych leżaków, jesli chodzi o jedzenie bardzo dobre i duży wybor, natomiast rozczarowałam się budynkami i pokojami, trochę stare , zaniedbane i troszkę brudno, łazienka bardzo mała niepraktyczna, strasznie śmierdziało kanalizacją, wystrój pokoju bardzo prosty, brzydkie kafelki na podłodze, nie sprzatane bylo chyba ani razu choc ręczniki zmieniali, w łozku pluskwa łazienkowa, drzwi trzaskające nie zamykające się normalnie, gdybym miała wybrać ponownie ten hotel -- nie wybrałabym go, smętna muzyka przez cały tydzień, drętwo zero zabawy potanczyć nie było gdzie , i tyle w temacie

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Spodziewaliśmy się więcej po **** hotelu

    PAULINA, WARSZAWA 24.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, ze znajomymi

    Fajnie, ale mogłoby być znacznie lepiej. Dla mnie to nie był standard adekwatny do czterech gwiazdek.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Byłoby nieźle, ale ...

    JERZY 08.08.2022 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Obiekt jest generalnie zadbany, wspólne przestrzenie i pomieszczenia są codziennie sprzątane, i ładnie utrzymane, zieleń wokół obiektu jest starannie pielęgnowana. Wersja ultra all inclusive jest w porządku (duży wybór jedzenia, lody, różne alkohole). Plaża piaszczysta (drobny piasek w czasie wiatru dokucza, bo dostaje się do oczu, nosa itd.). Sporo leżaków na plaży (przy basenach o leżak było trudno). Niestety całość pobytu psuje stan części hotelowej, zwłaszcza w budynku Kiwi. Stan łazienek jest bardzo zły (w żadnej mierze nie odpowiadają hotelowi 4 gwiazdkowemu) - są nieduże (nie ma miejsca na zostawienie choćby kosmetyków), armatura jest zużyta , woda pod prysznicem spływa wolno (czasami się zatyka). Drzwi do łazienki się ledwo zamykają (wykonane z jakiejś dykty). Część gości skarżyła się na spotkaniu z rezydentem, że na wyższych piętrach były problemy z wodą, że mieli grzyb na ścianie, że z klimatyzacji w pokoju cuchnie (u nas nie było tych problemów). Biuro podróży dopiero na 4 dni przed przyjazdem przysłało informację, że łazienka nie została wyremontowana i zaproponowało obniżkę ceny za imprezę. Gdybyśmy wiedzieli o tym wcześniej, być może zrezygnowalibyśmy z wyjazdu lub wybrali inne miejsce.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wakacje.

    Tomasz, Poznań 09.08.2021 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    W hotelu dostaliśmy inne pokoje niż były zarezerwowane, tzw. rodzinne o standardzie 2+ a hotel mial niby 4 gwiazdki. Standard tych pokoi przypominał polskie domy wypoczynkowe. Druga kwestia to nieczynny park linowy, który miał być otwarty i miał być atrakcją. Plac zabaw też był nieczynny. Silownia pod chmurką podobnie jak na polskich osiedlach.Plusy i bardzo miła obsługa plus dużo dobrego ,świeżego jedzeniaoraz baseny na których nie było tłoku.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    pobyt 28.07-04.08

    Beata, --- 07.08.2022 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    W opisie jest napisane, że hotel z 2018 r, chyba tylko klika budynków było w tym roku dobudowane, tam gdzie są pokoje kiwi, a tylko taki maiłam do wyboru to z lat 70, a o tym już nic nie było napisane. tragedia. Zdjęcia tylko pięknych pokoi dla nas niedostępnych. w tym okresie.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    ogólnie ok, ale mogło być o wiele lepiej.

    Agnieszka, Gdańsk 24.07.2022 | Tagi: do 25 lat, w parze

    Zostaliśmy ulokowani w hotelu kiwi. Zarezerwowaliśmy wakacje, zanim przeczytaliśmy opinie o tym hotelu na googlu (jeśli ktoś się wybiera to przed rezerwacją polecam przeczytać.) Pokój był ok, jak na zdjęciach, ale łazienka pozostawia wiele do życzenia. Zgłaszaliśmy brak cieplej wody 2 razy. Na początku w recepcji (pani machnęła na nas ręką i nic z tym nie zrobiła), a następnie u przełożonego, jednak i tak do końca wyjazdu nie mieliśmy cieplej wody. Panie sprzątające chyba tylko wymieniały ręczniki i ścieliły łóżko. Zostawiliśmy raz papierek na podłodze w widocznym miejscu żeby zobaczyć czy zostanie zebrany, nie zniknął przez 3 dni po czym stwierdziliśmy, że nie ma sensu i sami wyrzuciliśmy go do kosza. Jedzenie ok, jednak codziennie to samo praktycznie, ale wybór duży przez co można sobie na spokojnie z tym poradzić. Bardzo fajne było to że przez cały dzień w barze były dostępne przekąski jak hamburgery czy hot dogi. Mega plus. Fajne wycieczki są w ofercie, szczególnie polecam rejs po zatoce kotorskiej, przerósł wszystkie moje oczekiwania. Z wyjazdu jestem zadowolona mimo wszystko. Pani rezydent przemiła, opowiadała o czarnogórze z wielką pasją, miło było posłuchać. Biuro Rainbow nie mogło zrobić nic w związku z negatywnymi rzeczami wymienionymi wyżej i ich organizacja była naprawdę na najwyższym poziomie i w razie jakichkolwiek wątpliwości mogliśmy na nich liczyć.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Niedosyt

    Artur, Cegłów 05.10.2021 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    To miało być przyjemne zakończenie lata i byłoby gdyby nie brak wyczucia przez Hotel. Czarnogóra o tej porze roku (23 - 30.10) jest w dalszym ciągu atrakcyjna i przyjemna ale w Azul zdecydowanie i w bardzo odczuwalny sposób sezon się zakończył. Byliśmy ostatnią grupą więc w ramach bonusu od hotelu przyznano Nam lepszą kategorię zakwaterowania i wyżywienia. Wow na dzień dobry zostało zweryfikowane po kilku dniach pobytu. Wraz ze zmniejszeniem liczby gości zmieniły się zasady serwowania posiłków a przede wszystkim ich jakość. Jedzenie foliowane wieczorem, serwowano na śniadanie bezceremonialnie zdejmując folię na oczach gości. Szczytem były psujące się pomidorki koktajlowe na talerzach z wędliną. Kolejną kwestią był brak Kącika zabaw dla dzieci a w zasadzie fakt że był ale już zamknięty. Dla Naszego 5-latka był to duży zawód a dla Nas rozczarowanie bo był to istotny element przy wyborze hotelu. Całości dopełniły problemy z ciepłą wodą w ostatnich dniach pobytu, trzeba było interweniować w recepcji bo się zapomniało ją odkręcić i bardzo brudna plaża - pełno petów, plastikowych łyżeczek i śmieci (nikt nie sprzątał). Jeżeli hotel przyjmuje gości to zwijanie całego zaplecza w trakcie ich pobytu jest nie najlepszym rozwiązaniem. Szkoda bo był potencjał, sympatyczni ludzie, pogoda i tylko chyba brak doświadczenia sprawił że mamy spory NIEDOSYT po pobycie w Azulu.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Czarnogóra

    ROMANA, ŁÓDŹ 08.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: powyżej 65 lat, z rodziną

    Hotel ładny ale potrawy chłodne a nawet zimne. Poziom higieny trochę odbiega od normy gdyż w toaletach przy plaży było nie czysto oraz był nie przyjemny zapach… w barze Łada była lepka a kubki w których były podawane napoje były nie dokładnie umyte oraz te na stołówce. Rezydent raczej chłodny i nie przyjazny. Pani uważała że suchy chleb na wycieczkę po Montenegro to rarytas.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem