Opinie o Azul Beach Resort Montenegro

Kategoria lokalna: 4

4.8/6
(305 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
5.5
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
5.1
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Ogólnie całkiem nieźle. W szczegółach już nie tak bardzo

    Jan, Łódź 24.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Z wakacji wracam z miłymi wspomnieniami i uśmiechem na twarzy. Dzieci wybawione i zadowolone. Dopiero gdy przypominam sobie poszczególne szczegóły, mina trochę mi rzednie. Najbardziej negatywnie w pamięci zapadły zdecydowanie pokoje i ich odległość od reszty ośrodka oraz fakt istnienia poziomu powyżej All Inclusive Ultra, VIP, który nie jest nawet dostępny w ofercie Rainbow. Na miejscu tworzyło to niepotrzebne uczucie podziałów, kastowości i napięcia. Czy poszczególne aspekty z komentarzy przy kategoriach są tzw. "deal break'erem" - trzeba ocenić samemu. Ja wydanych pieniędzy nie żałuję, co nie zmienia faktu, że za tę kwotę na pewno mogłoby być (i bywało) znacznie lepiej.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    duży, ale trochę zmarnowany potencjał

    Karolina 18.06.2022 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Hotel ok, jedzenie też dobre, ale jest sporo niedociągnięć, które znacząco wpływają na jakość pobytu. Największym plusem jest bardzo dobry wybór importowanych alkoholi. Barmani mili, chętnie robią drinki nawet na indywidualne zamówienie, animatorzy również bardzo sympatyczni, starają się jak mogą. W czasie naszego pobytu nie działał jeszcze polskojęzyczny klub, ale nasze dzieci korzystały z lokalnego mini klubu - były zadowolone, nawet mimo bariery językowej. Największym minusem jest niekompetentna recepcja oraz serwis sprzątający (w pokojach, bo części wspólne utrzymane bez zarzutu). Kilkakrotnie w naszym pokoju nie było papieru toaletowego, zgłaszaliśmy ten problem recepcji i prosiliśmy o uzupełnienie - niestety recepcja ani razu nie zareagowała. W końcu sami kupiliśmy papier. Sprzątanie pokoju bardzo ogólne, po naszej podłodze ciągle walał się piasek z plaży... Przed wyjazdem chcieliśmy się dowiedzieć o możliwość przedłużenia doby; za pierwszym razem powiedziano nam, że kosztuje to 35e na osobę, dzieci mają zniżkę, za drugim razem powiedziano, że 35e za pokój i że jeśli przedłużmy dobę to będziemy mogli korzystać również z kolacji w ostatnim dniu, ale musimy przyjść w dniu wyjazdu, żeby można było sprawdzić dostępność pokoju. Za trzecim razem (w nocy na 24h przed wyjazdem) usłyszeliśmy, że cena 35e/pokój obowiązuje tylko dziś, bo jutro wchodzi nowy cennik i będzie to 50e/pokój, ale i tak nie mogliśmy przedłużyć, bo nasz pokój miał zostać udostępniony kolejnym turystom. Zaproponowano nam, że możemy zostać w pokojach do 12:00 oraz skorzystać z kolacji bezpłatnie. Jednak nauczeni poprzednim doświadczeniem z recepcją poszliśmy następnego dnia z samego rana, żeby potwierdzić te informacje. Okazało się, że nie możemy zostać do 12:00 i nie mamy kolacji... Po naszym wyraźnym sprzeciwie pozwolono nam zostać do 11:30 (nadal bez kolacji). Nikt jednak nie poinformował nas, że musimy przyjść re-doładować klucze. Kiedy wróciliśmy z plaży o 10:00 do naszego budynku okazało się, że dostęp do naszych pokoi został zablokowany. Musieliśmy znowu iść na recepcję, gdzie bardzo niezadowolona recepcjonistka doładowała nam klucze. PS. basen dla dzieci ze zjeżdżalniami (który widnieje na wielu zdjęciach) jest tylko dla gości ze strefy premium (nie pokoje rodzinne i nie standardy)

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Ok ale bez szalu

    Grzegorz 20.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Brak reakcji personelu na korzystanie przez dzieci ze strefy basenowej dla dorosłych, Brak informacji o animacjach dla dorosłych. Hotel raczej dla rodzin z dziećmi.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Polecam, ale...

    Daniel, Kielce 06.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Pierwszy raz w Czarnogórze, kiedyś tam wrócimy. Co pochwalić, a co nie - super pogoda, dobre jedzenie, miła obsługa. Duży kompleks, dwu i pół latek miał do robić i widać było wymalowane szczęście na jego buzi. Mnóstwo atrakcji dla niego oraz dorosłych. Za mały by pojechać na dalsze wycieczki, więc tych nie ocenię. Odpoczęliśmy. Na minus to śmieci na plaży przez cały wyjazd oraz budynek A, którego pokoje i windy mają czasy świetności za sobą. Szkoda, że Rainbow nie miał na tamten moment w ofercie pokoi premium - my pomimo posiadania Ultra All inclusive nie mieliśmy dostępu do części Premium - nie widzieliśmy że takie istnieją. W ofercie R ich po prostu nie było.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Ośrodek świetny, pokój bardzo słaby

    Maria, Piła 23.08.2022 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Sam ośrodek piękny, baseny, plaża, infrastruktura, obsługa hotelowa bardzo pomocna, hotel miał doskonałe położenie. Jednak sam pokój KIWI, był bardzo słaby, standard polskiego hostelu z lat 90 , i odbiegał standardem od pozostałej częsci hotelu.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    wakacje we dwoje

    Izabela, Pruszków 21.08.2022 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Zacznę może od tego, że już na początku zostaliśmy przez Rainbow wprowadzeni w błąd. Standard pokoju wcale nie odpowiadał 4*. Po rozmowach telefonicznych, mailach i chyba sile grupy wakacyjnej, Rainbow się zrehabilitował i oddał nam należną kwotę za niedotrzymanie warunków umowy dot. łazienki w pokoju w budynku KIWI. Rainbow pokazuje ofertę wartą 4 *, co może w przełożeniu na realia całego kompleksu jest prawdą, zaś na realia pokoju w którym nas lokuje niestety jest totalnym fałszem. Na szczęście w pokoju się przebywa 30 % całego czasu, a resztę czasu spędza na plaży tudzież nad basenem , które były obłędne ! Jedzenie dobre, obsługa fantastyczna i na najwyższym poziomie !

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    Czy to na pewno bestseller?

    Elżbieta, Gdańsk 09.10.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023 | Tagi: powyżej 65 lat, z rodziną

    Po ośmiodniowym pobycie mogę podać zarówno jego plusy, jak i minusy. Plusy: - Zadbany teren, na którym widać sporo ludzi pielęgnujących zieleń i sprzątających ośrodek. - Wiele basenów (naliczyłam 11?!). Największe wrażenie robi świetnie utrzymany kompleks basenów w pobliżu plaży. - Bardzo czysto we wszystkich pomieszczeniach i na zewnątrz. - Świetne, świeże jedzenie. Wielki wybór, który zadowoli każdego. - Napoje (woda, piwo, cola, sprite) butelkowane i pod dostatkiem w restauracji oraz wszystkich barach. - Dobre, nieoszukane drinki. - Bary dobrze zaopatrzone w różnorodne przekąski. - Zadbana, czysta plaża, ratownicy bez zarzutu. - Kilka miejsc, gdzie można spłukać się ze słonej wody i ciemnego piachu. - Leżaki, parasole, ręczniki bezpłatne i dostępne bez problemu. - Kilka miejsc na terenie ośrodka z wygodnymi siedziskami, gdzie można odpocząć. - Wieczorem muzyka (na żywo lub odtwarzana) w kawiarni przed recepcją. - Porządne, ogólnodostępne łazienki. - Codziennie sprzątane pokoje, miłe, uprzejme panie sprzątające. - W pokojach suszarka balkonowa, czajnik, kubki, szklanki, kawa, herbata, butelka wody oraz bezpłatny sejf. - Każdy pokój z balkonem i zestawem wypoczynkowym. - Przy wyjściu z hotelu wiele parasolek przydatnych w czasie deszczu. - Miła, kulturalna, kompetentna, pomocna, punktualna, słowna rezydent - Pani Anna. Minusy: - Teren ogromny, trzeba się nachodzić, aby gdziekolwiek dotrzeć (meleksy dla turystów "premium"). - Hotel na pewno nie zasługuje na 4 gwiazdki i nie jest elegancki. Sądzę, że 2 gwiazdki wystarczą. Pokoje małe, łóżka tylko małżeńskie, meble średniej jakości, tandetne obrazy w pokojach i w holu. W największym hotelu (budynek A) jedna, maleńka winda, w której 2 osoby z bagażami się nie mieszczą. - Przez cały pobyt (druga połowa września) w ośrodku nie działo się nic. Budynek zwany "muzycznym" stał pusty. - Mały, słabo zaopatrzony i drogi sklepik. - Bardzo niemili pracownicy, głównie mężczyźni, wyniośli, niedostępni, bez odrobiny uśmiechu. Zarówno w recepcji, jak i w restauracji głównej. Trudno było się z nimi porozumieć bez znajomości j. angielskiego. Podsumowując, nie żałuję, że tam byłam, ale nie wybrałabym się po raz drugi. Na pewno nie nazwałabym tego miejsca "bestsellerem". Za tak wysoką cenę nie zasługuje na więcej, niż 4 punkty na 6.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wiolka.123

    WIOLETA, TORUŃ 11.09.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Zewnętrznie hotel bardzo ładny zadbany, natomiast budynek w którym byliśmy usytuowany był na samym końcu idąc od plaży czy basenów (chyba ogólna zasada że umieszczają tam Polaków) Kuchnia Ok duży wybór, każdy znajdzie coś dla siebie, natomiast obsługa w barach -fatalna pracują za karę i liczą tylko na napiwki, w recepcji doprosić się o naprawę sejfu w pokoju chyba nierealne

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel całkiem fajny ale barmani to porażka

    SYLWIA, RUDA ŚLĄSKA 20.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    Ogólnie hotel jest ok , za wyjątkiem dwóch barmanów w barze przy basenie. Bezszczelni aroganccy i jasno dawali do zrozumienia że bez kasy po drinki nie podchodź ( wczasy wykupione ultra all inclusive ), jeśli raz prosiłaś o danego drinka to o drugiego takiego samego już nie można było bez kasy prosić bo twierdził że brak. Che nadmienić że mało pijemy alkoholu i drinki to nie były jakieś nie wiadomo jakie to były drinki z niską zawartością alkoholu takie jak likier kawowy z lodem. A po skardze u menadżera było jeszcze gorzej nie interweniowaliśmy drugi raz bo było to już dzień przed wyjazdem. A komentarz barmana że Polaczki to piją dużo było już bezczelnością.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Słaby hotel

    Dominika, Kraków 16.07.2021 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel nie spełnia standardów 4 gwiazdkowego obiektu, zwłaszcza restauracja, jedzenie bardzo słabe, zimne, kącik z jedzeniem dla dzieci bardzo często pusty

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem