Kategoria lokalna: 4
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Obiekt piękny, zadbany, czysty, wykoszony. Niestety pokoje w dniu przybycia źle posprzątane i bardzo małe. Codzienne sprzątanie to raczej brak sprzątania . Stołówka z pysznym jedzeniem lecz sprzątanie stolików po odchodzący gościach niechlujne . Prawie polecam
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kraj, góry i widoki piękne. Warto jechać w miesiacu innym niż lipiec czy sierpień, aby temperatury nie były tak uciążliwe podczas zwiedzania. Organizacja wyjazdu przez biuro i opieka Rezydentki bez zastrzeżeń. Hotel słaby. O ile otoczenie hotelu, ogrody, część z atrakcjami bardzo przestrzenne i zadbane, to pokoje brudne, a codzienne sprzatanie ograniczało się jedynie do wymiany ręczników i zarzuceniu kołdry na łóżko. Dostępne tylko kilka drinków z karty, bo do większości nie było codziennie składników. Brak różnicy między ilością alkoholu w drinku bezalkoholowym i alkoholowym ;)
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W dobie pandemii, bez możliwości wielkiego wyboru, zdecydowaliśmy się na Czarnogórę. Południe jeszcze nie skomercjalizowane, więc trochę dziko, piękna przyroda i warte odwiedzenia Budva, zatoka kotorska i sam Kotor. Ogólnie na plus.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel musi poprawić czystość , sprzątanie fatalne a właściwie brak dotyczy pokoju , teren hotelu zadbany, dużo zieleni i piękna plaża i baseny . Ogólnie pobyt udany z wyjątkiem czystości w pokoju.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w hotelu Azul oceniam na dobry. Mogło by być na 5 gdyby hotel i Rainbow wyciągneli wnioski z opinii. Do poprawy: 1/rozszerzenie przez Rainbow oferty o pokoje w budynku Premium( klienci nie czuli by się gorzej traktowani ,a musieli by wybrać między ceną ,a jakością), 2/pokoje w budynku Apricol od strony ulicy winny być bezwzględnie tańsze o 500,-zł/osobę (spowodowało by to niwelację niezadowolenia klientów którzy otrzymują te pokoje w porównaniu do widoku ze strony ogrodu w budynku Apricol oraz Blubery, 3/wynegocjowanie przez Rainbow z hotelem Azul ,że all inclusive w ostatnim dniu pobytu na wczasach obowiązuje do momentu transferu na lotnisko bez żadnych dopłat. Obecna zasada że all inclusive obowiązuje tylko do doby hotelowej tj. do godz.10 jest niezrozumiała i w złym tonie .Doprowadza to również do absurdów ,że wyjeżdżając w dniu 03.09.2024 o godz, 7:30 ,bez śniadania (restauracja czynna od 7:30), rozliczając o godz. 7:00 w recepcji karty od pokoju i ręczników zamieniono nam opaski z czerwonych na fioletowe ,co spowodowało że w barze przy recepcji zażądano od nas zapłaty za kawę ,czy herbatę .Jak to się ma do doby hotelowej do godz.10? Po prostu nie przystoi w hotelu 4*.Taki drobiazg ,a tak psuje ogólne odczucie o pobycie ,z hotelu w tym czasie wyjeżdżało ok.20 osób ,a hotelu nie było stać na 20 kaw ?kiedy zaoszczędzili 20 śniadań? 4/rezydenci Rainbow bardziej powinni dbać o swoich klientów .Przykład; brak pomocy przy zamianie reklamowanego pokoju, informacja że ""brak wolnych pokoi ",gdzie sami załatwiliśmy sobie tą zamianę bez kosztowo i pokój jednak był wolny i to nie jeden. Przyspieszony wyjazd z hotelu (byliśmy 3 godz. przed wylotem na małym lotnisku wPogorice)bez śniadania. Nasze wrażenie ,że rezydent jest rezydentem hotelu, a nie klientów Rainbow. Plusy: -piękny obszar hotelowy tj.: ogród ,baseny (zwłaszcza dla dorosłych),plaża hotelowa, bary ,wystarczająca ilość leżaków przy basenach i na plaży w dobrym stanie ,nie czuć ciasnoty, każdy może znaleźć miejsce dla siebie, -jedzenie w szerokim asortymencie ,każdy może wybrać coś dla siebie, -woda, piwo, napoje oryginalne i butelkowane ogólnie dostępne. Budynki to niestety nie standard np. turecki ,ale przy w/w plusach i wdrożeniu wskazanych rzeczy do poprawy pobyt w tym miejscu mógłby bardzo zyskać w opiniach. Czarnogóra to bardzo malowniczy i piękny region .
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt na koniec sierpnia 2024. Zacznę od plusów. Baseny duże a dla osób ceniących spokój drugi mniejszy basen 16+ a tuż obok bar. Bary na każdym kroku a w nich przekąski. Alkohol importowany bez ograniczeń. Toalety przy basenach czyste, sprzątane na bieżąco. Jeśli chodzi o jedzenie śniadania, obiady i kolacje monotonne ale każdy znajdzie coś dla siebie. I najgorszy punkt hotelu to czystość pokoi. Tak na prawdę to tylko zostawiane były ręczniki i na tym sprzątanie zakończone. Polecam wykupienie u rezydenta wycieczki Montenegro Tour, cudowne widoki i piękny Kotor. Z hotelu wyjeżdżaliśmy o 16.30 a wykwaterowanie o 10.00 i wielki szok musieliśmy dopłacić, żeby nie zdjęli nam opasek. W żadnym inny hotelu nie spotkaliśmy się z takim traktowaniem gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel jest pięknie położony, nad morzem. Zakwaterowanie w wielu budynkach hotelowych sprawia, że czujemy się jak w wakacyjnej wiosce. Wyposażenie pokoi jak przystało na 4 kategorię, ale nam to nie przeszkadzało. Bardzo dobre jedzenie - jeść można ciągle do 2 w nocy. Piękne baseny, w tym relaksacyjne, gdzie jest cisza i spokój. Do każdego basenu przynależy bar, więc na spokojnie można otrzymać coś do picia i jedzenia. Rano świetne zajęcia relaksacyjne w basenie z wyjątkowym animatorem, który robi dobrą robotę zabawiając gości. Plaża piaszczysta, ale dobrze mieć buty do wody. Obsługa robi wszystko, żeby goście się tutaj dobrze czuli i są w tym naprawdę świetni. Niestety opieka biura podróży słaba, z walizkami po obiekcie trzeba jeździć samemu ciągnąc je. A obcinanie opasek po wykwaterowaniu i ewentualna konieczność dopłaty do korzystania z pakietu All inclusive do czasu wyjazdu na lotnisko (kilka godzin) to już duży błąd biura, że nie potrafi czegoś takiego wynegocjować!
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel - pokoje , obsługa rzeczywiście mają 4 gwiazdki , czyli Ok. Jednak kuchnia , również w restauracjach tematycznych , mistrzostwo świata ! Brawo , brawo ! Trzeba być super kucharzem żeby tak spaprać jedzenie i to CODZIENNIE. Jaka regularność i trzymanie równego poziomu ! Wygięcie wysuszonych filetów rybnych zawsze takie samo , nie mówiąc o bardzo dowcipnym przyrządzaniu dań z duszonego mięsa. Każdy mógł zabawić się w Sherlocka zgadując „a cio to”. Naprawdę , doznania kulinarne NIEZAPOMNIANE ! Acha , wino ( nie obrażając win ) „domowe” chyba nie było degustowane przez Bonda w czasie kręcenia Casino Royale bo…. dalszej części już by nie było. Prawdziwy „hard core”….Jednym słowem - gastronomiczny survival !
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ostanie 2 dni pobytu a już podzielę się swoimi opiniami . Może zacznę od plusów: -dostępność leżaków przy basenie i na plazy cały czas znajdują się wolne także nie trzeba walczyć o dostepnosc -jedzenie Bałkanskie doprawione urozmaicone -drinki markowe alkohole na duzy plus -bez kolejek za jedzeniem czy piciem -super plaza piaszczysta brak kamieni, ok 100 metrow można iść w głąb morza i woda sięga pasa Minusy: -Animacje dramat praktycznie nie istnieją 2 razy graliśmy w water polo pozatym mało się dzieje -w wc czuc kanalizację, - nasz pokój z 2 pomieszczeniami 2 doroslych i 2 dzieci przestrzenny jednak inni mieli mniej szczęścia i np 2 doroslych plus dziecko dostali bardzo maly pokoik, -sprzątanie tak jak się uda raz przyniosą czyste szklanki a drugi raz wyrzucą tylko śmieci, Suma sumarum gdyby popracować nad animacją i dokładniejszym sprzątaniem minusów by nie było ale ogólnie polecam
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jeśli chodzi o hotel to samo miejsce warte polecenia. Nie wszystko było idealnie, ale nie jestem osobą bardzo wymagającą. Przestrzegam jednak osoby które mają późny wylot. O 10 zostały zabrane opaski i trzeba było sobie radzić na własną rękę z posiłkami. Rezydent twierdził, że przysługuje nam opaska do czasu wyjazdu z hotelu , a Rainbow twierdzi, że nie. Generalnie pierwszy raz spotkałem się z czymś takim. Następnym razem wybiorę inne biuro.