Kategoria lokalna 4
4.0/6
W dobie pandemii, bez możliwości wielkiego wyboru, zdecydowaliśmy się na Czarnogórę. Południe jeszcze nie skomercjalizowane, więc trochę dziko, piękna przyroda i warte odwiedzenia Budva, zatoka kotorska i sam Kotor. Ogólnie na plus.
Grażyna i Artur - 29.06.2021
7/8 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Pobyt w hotelu Azul oceniam na dobry. Mogło by być na 5 gdyby hotel i Rainbow wyciągneli wnioski z opinii. Do poprawy: 1/rozszerzenie przez Rainbow oferty o pokoje w budynku Premium( klienci nie czuli by się gorzej traktowani ,a musieli by wybrać między ceną ,a jakością), 2/pokoje w budynku Apricol od strony ulicy winny być bezwzględnie tańsze o 500,-zł/osobę (spowodowało by to niwelację niezadowolenia klientów którzy otrzymują te pokoje w porównaniu do widoku ze strony ogrodu w budynku Apricol oraz Blubery, 3/wynegocjowanie przez Rainbow z hotelem Azul ,że all inclusive w ostatnim dniu pobytu na wczasach obowiązuje do momentu transferu na lotnisko bez żadnych dopłat. Obecna zasada że all inclusive obowiązuje tylko do doby hotelowej tj. do godz.10 jest niezrozumiała i w złym tonie .Doprowadza to również do absurdów ,że wyjeżdżając w dniu 03.09.2024 o godz, 7:30 ,bez śniadania (restauracja czynna od 7:30), rozliczając o godz. 7:00 w recepcji karty od pokoju i ręczników zamieniono nam opaski z czerwonych na fioletowe ,co spowodowało że w barze przy recepcji zażądano od nas zapłaty za kawę ,czy herbatę .Jak to się ma do doby hotelowej do godz.10? Po prostu nie przystoi w hotelu 4*.Taki drobiazg ,a tak psuje ogólne odczucie o pobycie ,z hotelu w tym czasie wyjeżdżało ok.20 osób ,a hotelu nie było stać na 20 kaw ?kiedy zaoszczędzili 20 śniadań? 4/rezydenci Rainbow bardziej powinni dbać o swoich klientów .Przykład; brak pomocy przy zamianie reklamowanego pokoju, informacja że ""brak wolnych pokoi ",gdzie sami załatwiliśmy sobie tą zamianę bez kosztowo i pokój jednak był wolny i to nie jeden. Przyspieszony wyjazd z hotelu (byliśmy 3 godz. przed wylotem na małym lotnisku wPogorice)bez śniadania. Nasze wrażenie ,że rezydent jest rezydentem hotelu, a nie klientów Rainbow. Plusy: -piękny obszar hotelowy tj.: ogród ,baseny (zwłaszcza dla dorosłych),plaża hotelowa, bary ,wystarczająca ilość leżaków przy basenach i na plaży w dobrym stanie ,nie czuć ciasnoty, każdy może znaleźć miejsce dla siebie, -jedzenie w szerokim asortymencie ,każdy może wybrać coś dla siebie, -woda, piwo, napoje oryginalne i butelkowane ogólnie dostępne. Budynki to niestety nie standard np. turecki ,ale przy w/w plusach i wdrożeniu wskazanych rzeczy do poprawy pobyt w tym miejscu mógłby bardzo zyskać w opiniach. Czarnogóra to bardzo malowniczy i piękny region .
Janka - 09.09.2024
3/3 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Pobyt na koniec sierpnia 2024. Zacznę od plusów. Baseny duże a dla osób ceniących spokój drugi mniejszy basen 16+ a tuż obok bar. Bary na każdym kroku a w nich przekąski. Alkohol importowany bez ograniczeń. Toalety przy basenach czyste, sprzątane na bieżąco. Jeśli chodzi o jedzenie śniadania, obiady i kolacje monotonne ale każdy znajdzie coś dla siebie. I najgorszy punkt hotelu to czystość pokoi. Tak na prawdę to tylko zostawiane były ręczniki i na tym sprzątanie zakończone. Polecam wykupienie u rezydenta wycieczki Montenegro Tour, cudowne widoki i piękny Kotor. Z hotelu wyjeżdżaliśmy o 16.30 a wykwaterowanie o 10.00 i wielki szok musieliśmy dopłacić, żeby nie zdjęli nam opasek. W żadnym inny hotelu nie spotkaliśmy się z takim traktowaniem gości.
Para - 10.09.2024
2/2 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Hotel jest pięknie położony, nad morzem. Zakwaterowanie w wielu budynkach hotelowych sprawia, że czujemy się jak w wakacyjnej wiosce. Wyposażenie pokoi jak przystało na 4 kategorię, ale nam to nie przeszkadzało. Bardzo dobre jedzenie - jeść można ciągle do 2 w nocy. Piękne baseny, w tym relaksacyjne, gdzie jest cisza i spokój. Do każdego basenu przynależy bar, więc na spokojnie można otrzymać coś do picia i jedzenia. Rano świetne zajęcia relaksacyjne w basenie z wyjątkowym animatorem, który robi dobrą robotę zabawiając gości. Plaża piaszczysta, ale dobrze mieć buty do wody. Obsługa robi wszystko, żeby goście się tutaj dobrze czuli i są w tym naprawdę świetni. Niestety opieka biura podróży słaba, z walizkami po obiekcie trzeba jeździć samemu ciągnąc je. A obcinanie opasek po wykwaterowaniu i ewentualna konieczność dopłaty do korzystania z pakietu All inclusive do czasu wyjazdu na lotnisko (kilka godzin) to już duży błąd biura, że nie potrafi czegoś takiego wynegocjować!
Stanisław, Mysłowice - 02.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024
2/2 uznało opinię za pomocną