Opinie o Montenegro

Kategoria lokalna: 7

3.9/6
(258 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.0
Obsługa hotelowa
4.0
Plaża
3.7
Pokój
4.1
Położenie i okolica
4.1
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
2.4
Wyżywienie
3.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel średni - jedynie jako podstawowa baza wypadowa

    Beata 10.09.2024

    Polecam wycieczkę do Czarnogóry, ale rekomenduję wybór innego hotelu niż Montenegro. Jest to hotel, który może służyć za bazę wypadową jednak sama miejscowość Canj jest bardzo nieciekawa, a podróżowanie z niej środkami transportu publicznego nie jest proste. Położenie: krótki transfer z lotniska (ok. 50 min.) co jest dużym plusem. Obok hotelu przystanek autobusowy, z którego można wybrać się do Sutomore (możliwe dalsze przesiadki np. do Kotoru) lub Baru. Sama miejscowość Canj, to chyba najgorsze miejsce na wybrzeżu. Canj to de facto jedna ulica ze straganami, w miejscowości niewiele się dzieje. Plaża: właściwie cała plaża jest podzielona na prywatne sektory z płatnymi leżakami (Bardzo drogie, od 15 EUR wzwyż). Jedyny publiczny fragment jest bardzo zatłoczony, ludzie siedzą sobie na głowie, w okolicy wszyscy palą papierosy, a sama plaża jest bardzo brudna. Nie polecam. Warto wziąć auto i jeździć na plaże w inne miejsca. Wyżywienie: Godziny w jakich serwowane są posiłki są bardzo krótkie przez co tworzą się ogromne kolejki do restauracji (czas oczekiwania wynosił nawet około 40 min). Dodatkowo, niestety podczas naszego pobytu goście hotelowi z budynków 3* i 4* zostali skumulowani w jednej restauracji, przez co kolejki były jeszcze dłuższe, a jedzenie zimne. Niektóre dania jak np. frytki były serwowane tylko przez krótki moment i nie wystarczył dla wszystkich gości - kto nie zdążył dostawał ciapowate puree. Śniadania - monotonne, mało zróżnicowane. Głównie kiepskiej jakości wędliny, kiełbaski, parówki, jajecznica/omlet/sadzone. Bardzo mało warzyw i owoców. Obiadokolacje to również samo mięso, makaron, zupa - można się najeść, ale nie jest to nic specjalnego. Przedział godzinowy pomiędzy posiłkami jest bardzo duży, dlatego stołowanie się na mieście nikogo nie ominie ;) (śniadania 7-9, obiadokolacja dopiero 19-21). Nie należy pić wody z kranu. Pokój w części 4*: bardzo duży i przestronny, nowocześnie urządzony. Minusem jest brzydki zapach z kanalizacji i brak wody na wyższych kondygnacjach "w godzinach szczytu". Mieliśmy pokój na 7 piętrze od strony morza - całkiem ładny widok :) Hotel i obsługa: kelnerzy, barmani - niemili, aroganccy. Recepcja i panie sprzątające - miłe i w miarę pomocne.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Odpoczynek małżeństwa 17-24 sierpnia 2017

    Tetiana Perylo 26.08.2017

    Odpoczynek w tym hotelu był przyjemny dzięki RAINBOW: przy hotelu cały czas dostępny jest czlowiek, który mówi w języku polskim, zorganizowane posiłki osobnie dla klijentów biura, więc nie ma potrzeby czekać w kolejce, wszystkie wycieczki oraz transfery zorganizowane bardzo punktualnie. Jesteśmy bardzo wdzięczne.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Hotel na bardzo krótki pobyt

    Piotr, Łódź 20.07.2017 | Termin pobytu: czerwiec 2017

    Hotel bardzo czysty- głownie dla tego ze dopiero oddany do użytku. Brak aneksu kuchennego, jakichkolwiek naczyń. Złe wykończenia w maleńkiej łazience- w konsekwencji wyczuwalny zapach szamba. Duzy plus dla nowej , bardzo dobrej , sterowanej pilotem klimatyzacji. Stołówka przypominająca raczej dawny PRL, wyżywienie bardzo skromne, mało urozmaicone, ale bardzo smaczne, na pewno nikt nie chodzi głodny. Bardzo życzliwy personel, starający sie rozwiązywać wszelkie problemy. Na pomoc rezydenta raczej bym nie liczył. Polecam wycieczke do Albani z przewodnikiem Filipem . Profesjonalny, dowcipny, stara sie żeby każdy był zadowolony. Cudowna plaza blisko hotelu. Warto skusić sie na rejs po wybrzeżu statkiem lokalnym, bilety można kupić w recepcji Montenegro. Ogólnie bardzo przyjemnie , ale bardzo skromnie.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Montenegro cztery gwiazdki niestety

    Małgorzata 15.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    HOTEL faktycznie po remoncie, korytarze odnowione, pokój czysty ale z łazienki zapach był straszny, trudny do zniesienia. Ale za to bardzo ładny widok z balkonu - na morze. Na pewno to nie były cztery gwiazdki. Restauracja - niestety - bardziej nazwałabym to stołówką. Mieliśmy pecha, bo akurat w tym czasie była wycieczka górników z Serbii - ogromna grupa, bardzo głośna. W kolejce na posiłek czekaliśmy około 30-40 minut. Ale obsługa tej jadłodajni miła, szybko sprzątała talerze ze stołów nawet jeśli coś jeszcze jedliśmy. Segregacja sztućców i talerzy odbywała się na stoliku który był na sali jadalnej , więc odbywało się to bardzo głośno ( rzucanie sztuców od odpowiednich pojemników itp).

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Montenegro zHotel

    Marta, Pierwoszyno 23.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Cały pobyt w hotelu był naprawdę super. Obsługa miła, częste sprzątanie pokoi, widoki super i dostęp do basenów. Natomiast trzeba poważnie zacząć dbać o posiłki jakie są podawane gościom. Ostatniego dnia pobytu kucharz podał stare jajka na śniadanie zmieszane z nowymi. Dostałam okropnej salmonelli wieczorem przed wylotem. Nie byłam jedyna, wiele osób z tej samej oferty wyjazdu, również skarżyło się na skutki uboczne tego posiłku. Na szczęście stało się to ostatniego dnia, no ale mógł to być dla kogoś pierwszy.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    średnio

    Maria, Zielona Góra 12.08.2021

    Pobyt w hotelu Montenegro w Canj ogólnie oceniam średnio. Mój pokój znajdował się na ostatnim piętrze najnowszego z budynków, należących do hotelu i nie wszystko było tak jak na zdjęciach w katalogu i w hotelowym folderze. Byłam nastawiona na kąpiele w morzu, a nie w basenie. Na plaży było tłoczno. Tłumaczono mi, że tak jest od połowy lipca do połowy sierpnia. W sumie kraj warty zwiedzania i cudowne morze.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    25

    Mamma Mia Montenegro!

    ona_rzetelnie 27.06.2017 | Termin pobytu: sierpień 2017

    Piękne miejsce! Wspaniałe widoki:) Miejscowość: kameralna, idealna na wakacje z dzieckiem, mało atrakcji; odradzam dla ludzi szukających wykwintnych/lokalnych smaków Hotel: wszystko zależy na,którą część hotelu się trafi(ja byłam w części w której trwał nieustający remont), czysto; bardzo miła obsługa(największy atut), kuchnia fatalna(brak warzyw i owoców), po wersji HB plus nie należy się wiele spodziewać; z wybranych pokoi bardzo ładny widok(nam się udało); wifi fatalne, TV żal podować w ofercie(na wakacjach i tak się mało z niej korzysta) Ludzie: wspaniali, uprzejmie; powolni; chcą zarabiać ale nie do końca wiedzą jak Basen: duży minus za pobieranie opłaty(5EUR za dzień) za korzystanie z niego; fatalne rozwiązanie dla rodzin z dziećmi Plaża: Rewelacja, widoki cudowne, morze czyste Ceny: tanio( kawa od 1EUR, napoje soft od 1,5EUR-2,5EUR); obiad/kolacja na osobę od 7EUR Wycieczki: polecam wszystkie:)

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Opinia

    Jadzia z Mężem 03.08.2017

    Spędziliśmy z mężem 2 tygodnie w hotelu w lipcu 2017, ale należy dodać, że w nowym budynku ze szklanymi barierkami na balkonach (tym się różnił od innych budynków) i uważam, że sam pokój był naprawdę super, chociaż budynek nie do końca wyposażony, ale takie niedostatki jak brak lampek przy łóżku, czy też brak jakichkolwiek naczyń w aneksie kuchennym, po prostu pomijam. Nie polecałabym jednak wykupienia opcji z wyżywieniem, bo stołówka (w starym budynku, co dodaję z rozmysłem) to dla mnie powrót do wczesnych lat 70. ubiegłego wieku, a i tak nasze krajowe z tego okresu wyglądały lepiej. Z tejże stołowki korzystają także okolicze obozy sportowe i kolonie, więc czas posiłku należy skrócić do minimum, żeby nie ogłuchnąć i nie zwariować. Samo jedzenie też pozostawia wiele do życzenia, bo jedzenie rosołu na kolację przez 14 dni może każdemu tenże rosół zochydzić na długo. Z ciekawostek dodam, że hotel ma basen, o którym nie ma mowy w ofercie, bo jest przeznaczony dla gości z Rosji, a reszta może za cenę 5E za godzinę skorzystać, jeśli goście rosyjscy akurat nie zajmują. Reasumując: polecam część hotelu, w której byłam, polecam Czarnogórę, bo przepiękna, nie dajcie się skusić na wycieczkę do Albanii, bo spędzicie 3/4 dnia w autokarze a niewiele zwiedzicie. Pozdrawiam Jadzia z mężem

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Canj, Czarnogóra.

    EMILIA, Poznań 08.08.2019

    Czarnogóra jest piękna! Miasteczko małe, jednakże posiada swój urok. Blisko plaża, mnóstwo knajpek, w których można zjeść. Codziennie jeździ bus, którym możemy dostać się do większych miejscowości. Ceny stosunkowo niskie. Cały wyjazd bardzo nam się podobał i na długo zostanie w naszej pamięci. Jednakże jednym wielkim minusem jest hotel. Na pierwszy rzut oka pokój wydawał się bardzo ładny, nowoczesne umeblowanie, ale wszystko przyćmił panujący brud. Mnóstwo włosów na poduszkach, prześcieradle a nawet w kubkach (również brudnych i nie umytych). Koc miał plamy (nie chciałam dociekać od czego) i ręczniki były również używane. Panie sprzątaczki nie sprzątały pokoju, ich praca ograniczała się jedynie do wyniesienia śmieci, przyniesienia papieru i nowych ręczników. Podłoga przez cały pobyt była brudna. Najgorsze jednak ze strony pań sprzątających było to, że codziennie ok. 7 rano wchodziły sobie do pokoju, bez pukania otwierały sobie drzwi własnym kluczem. Mimo upomnienia sytuacja się powtarzała. Zero prywatności i jakiegokolwiek poszanowania gościa. Jedzenie było okropne. Śniadanie- zawsze to samo, jajecznica smakowała serem białym, parówki najgorszej jakości. Gorzej jednak było z obiadokolacją, mięso suche, bez smaku. Przeróżne potrawki, które wyglądały i smakowały tak samo. (czyli źle). Generalnie odnieśliśmy wrażenie, że wszystko było robione po taniości, żeby zrobić coś i wydać jak najmniej. Basen był płatny 5 euro. Na plus miła i pomocna obsługa recepcji oraz usytuowanie hotelu blisko plaży. Pani rezydentka bardzo wesoła i pomocna.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nie jest to hotel najwyższych lotów

    Dawid, Ciemne 22.07.2019

    Dość brudno, dostaliśmy brudna pościel z pleśnią, pokoje nie są sprzątane codziennie (zabieranie są tylko śmieci)

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem