3.9/6 (243 opinie)
Kategoria lokalna 3.5
4.0/6
Na plus: właściciel mówiący po polsku - na minus fakt, że poza początkiem pobytu cięzko było go spotkać. Rozczarowuje również fakt braku windy w sytuacji, kiedy pokój znajduje się na czwartym piętrze a walizka swoje waży.Przyjemna plaża stanowi miły kontrast dla niezbyt urodziwej okolicy.UWAGA - hotel wbrew informacji na stronie jest dwu-, nie trzygwiazdkowy. Odczucia co do pobytu generalnie mają jednak charakter pozytywny - dodatkowe punkty za wycieczki!
4.0/6
wszystkie hotele na objeździe pod wszelką krytyką. Hotele w Polsce nie uzyskały by nawet 2 gwiazdek. Królował brud, żeby nie powiedzieć brak sprzątania. Brak szklanek w pokojach, brak czajników, brak środków kosmetycznych w tym mydełek a w niektórych nawet ciepłej wody. W hotelach brak barków w których można by kupić napoje do obiadokolacji. Ogólna ocena pozytywna dzięki pracy wspaniałego pilota Igora. Program na objeździe wspaniały. Pilot potrafił w trakcie jazdy autokarem przekazać masę informacji o zwiedzanych obiektach. Informacje które przekazał pilot dotyczyły historii, kultury i muzyki o zwiedzanych krajach. Również należy pochwalić pracę pana kierowcy. Praca pilota Igora świadczy o jego wysokim profesjonalizmie i umiejętnościach oraz kulturze osobistej. Rezydenta na pobycie mało profesjonalna. Nadawała by się do zbierania pieniędzy na wycieczki fakultatywne a nie do pomocy uczestnikom wycieczki. A nawet na wycieczce po Zatoce Kotorskiej którą wykupiliśmy dla jej pięknego programu nie została zrealizowana. W trakcie jazdy autokarem albo milczała albo przekazywała przez mikrofon docinki o bogatych Polakach fla których są niektóre Hotele cz Jachty.
4.0/6
Hotel zgodny z opisem 3*. Wakacje udane pomimo pandemii. Hotel posiada basen czynny od 9 do 12 i od 15 do 18. Pokoje czyste, codziennie świeże ręczniki. Sprzątany raz na pobyt tygodniowy. Jedzenie dość monotonne, mało zróżnicowane: mały wybór warzyw, owoców, serwowane przez kelnerów, ale można się najeść. W łazience grzyb na kabinie prysznicowej.
4.0/6
Pokoje w części 4* były funkcjonalne z nowym wyposażeniem i dobrze działającym internetem oprócz balkonu, gdzie w ogóle go nie było. Prysznic nie posiadał drzwi, tylko częściową szybę więc w czasie kąpieli część łazienki była zalana. Brak pod prysznicem półki na mydło, szampon. Aby wjechać na piąte piętro trzeba było nacisnąć czwarte co jest niezgodne z przepisami p.poz. Przez trzy dni nikt nie sprzątał i nie wymieniał ręczników. Musieliśmy sami iść do Pani sprzątającej aby je wymieniła za drobną opłatą. Basen był mały z leżakami i parasolami, czysty. Stołówka miała wystarczająca ilość miejsc lecz lada z daniami była krótka więc ustawiały się długie kolejki, jeden dystrybutor napojów i jeden ekspres, też ustawiały się kolejki. Pozostawione np. tabletki na stoliku personel wyrzucił do kosza jak stało się w długiej kolejce po posiłek (to jest niedopuszczalne) nigdy nie zdarzyło nam się w żadnym hotelu aby ktoś z personelu hotelowego pozostawione na stoliku prywatne rzeczy wyrzucił. Recepcja to "kiosk ruchu" stoi się przed okienkiem na dworze. Opłatą klimatyczna za osobę na dzień 2€ (płacona gotówka) też chyba w dzień przyjazdu była zawyżona, później widziałem 1,3€. Hotel był w odległości około 100 m od plaży. Niestety leżaki i parasole na plaży były płatne nawet 12 € na dzień. Temperatura 34 stopnie w cieniu w czerwcu.