Opinie o Montenegro

3.9/6 (243 opinie)

Kategoria lokalna 3.5

3.9/6
243 opinie
Atrakcje dla dzieci
2.0
Obsługa hotelowa
4.0
Plaża
3.8
Pokój
4.1
Położenie i okolica
4.1
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
2.4
Wyżywienie
3.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.5/6

    Czarnogórska przygoda

    Spędziliśmy z partnerem tydzień w hotelu Montenegro w Canj, w lipcu 2022r. Mieszkaliśmy w 3 gwiazdkowej części hotelu, więc też na jej temat piszę opinię, choć słyszałam od gości, że standard w nowszej części hotelu nie był dużo lepszy. Pobyt oceniam jako przeciętny, akceptowalny przy niskich wymaganiach. Dużo rzeczy było niedopracowanych, obsługa pozostawiała sporo do życzenia, ale jeśli zamierzasz tylko spać w tym hotelu to nie jest to najgorsza na świecie opcja.

    Anna - 22.07.2022

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Czarnogóra

    Spędziliśmy z partnerem tydzień w hotelu Montenegro w Canj, w lipcu 2022r. Mieszkaliśmy w 3 gwiazdkowej części hotelu, więc też na jej temat piszę opinię, choć słyszałam od gości, że standard w nowszej części hotelu nie był dużo lepszy. Pobyt oceniam jako przeciętny, akceptowalny przy niskich wymaganiach. Dużo rzeczy było niedopracowanych, obsługa pozostawiała sporo do życzenia, ale jeśli zamierzasz tylko spać w tym hotelu to nie jest to najgorsza na świecie opcja.

    ANNA, WARSZAWA - 27.07.2022

    6/6 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    niski standard za wygórowaną cenę

    Czarnogóra jest bardzo pięknym krajem o bogatej tradycji i kulturze i warto tam pojechać, warto zwiedzać i są zapewne miejsca, gdzie można wypocząć. Niestety Canj i Hotel Montenegro nie nalezą do najlepszych miejsc na wypoczynek. Hotel to kilka budynków, usytuowanych po dwóch stronach jezdni. Turyści Rainbow sa kwaterowani w 4-pietrowej Vila Aleksandra, usytuowanym na tyłach kompleku - widok jakikolwiek jest z balkonów pokoi usytuowanych na III i IV piętrze (poniżej balkony wychodzą na inny budynek). Niestety Vila Aleksandra nie jest wyposażona w windę. Pokój jest regularnie sprzatany ale już żeby chćby przejść korytarzem trzeba przeciskać się pomiędzy wózkami z akcesoriami do sprzatania i workami pełnymi bielizny pościelowej i reczników na zmianę. Najbliższe otoczenie hotelu to po prostu śmietnisko - wszędzie porzucone papiery, plastikowe butelki i inne śmieci. Plaża jest odgrodzona od głównej drogi niskim murkiem, który jest w oplakanym stanie - częsciowo zawalony, odrapany, wymazany nie wiadomo czym,,,, Canj nie jest na pewno zadbaną miejscowością turystyczną, choć może stanowić, z racji usytuowania pośrodku czarnogórskiego wybrzeża, niezły punkt wypadowy do zwiedzania reszty kraju. Ogólnie - standard niski, natomiast ceny za wynajem leżaków i parasoli na zaniedbanej plaży - 6 Euro za komplet - trochę drogo... Kuriozalna wydaje się też być kwestia pobierania od gości opłaty za korzystanie z hotelowego basenu - 5 Euro za dzień.

    ola - 14.10.2018  | Termin pobytu: czerwiec 2019

    76/97 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Rezydent

    Pani rezydent wyrażnie jest na wakacjach.Nie ma informacji kto opłacił wycieczki.Po informacji telefonicznej umawia się po kilku godzinach,ustala nowy termin i blokuje możliwość wyjazdu z inną grupą.Pomyłka,bez jakiegokolwiek sprostowania i przepraszam.Interwencje w biurze bez reakcji.

    Beata, Ruda Śląska - 08.11.2018  | Termin pobytu: wrzesień 2018

    43/61 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem