Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
1.0/6
Ryszard, Opole 26.07.2022
5089987
Ogólnie mało atrakcyjny pobyt w hotelu Montenegro. Cena wczasów nieadekwatna do warunków wypoczynku. Hotel powinien mieć dwie gwiazdki. Pokoje brudne nieremontowane, wyżywienie monotonne, tłuste i niesmaczne. Plaża brudna, niestety płatna. Ogólnie należy stwierdzić, że ze względu na warunki pobytu szanująca się firma turystyczna (a za taką mamy firmę Rainbow) powinna zweryfikować cenę wczasów w hotelu Montenegro w Czarnogórze.
1.0/6
KRZYSZTOF, Katowice 30.08.2021
ogólnie zła
Hotel Montenegro pokój nr 14 ocena niedostateczna
1.0/6
Magdalena , Wojkowice 04.08.2019
hotel Montenegro
brudne obrusy na stole to jest nie wybaczalne w hotelu 4 stars. Do śniadań nie mam zastrzeżeń , ale obiadokolację słabe.
1.0/6
zwiedzający będący w tym miejscu 24.06.2018
Czarnogóra
Wybraliśmy ten hotel z oferty last minute , dobra cena i po raz 1 zwiedzaliśmy Bałkany , Co do hotelu to jest znacznie na uboczu , by dojechać do głównej drogi trzeba ruszyć autobusem i później przesiadka na inny by co kolwiek zobaczyć - zwiedzić ,lub pozostaje jazda taxi ,plaża brudna ,plus to bardzo tanio jak na Euro - dużo zobaczyliśmy , Czarnogóra obecnie jest w latach 70-tych ,wszystko stare , już nie wspomnę o hotelu bo zasługuje na 1 gwiazdkę , łącznie z wyżywieniem kolejki do stołu , brak wykwalifikowanego zespołu kelnerów i kucharzy jedzenie monotonne ochydne , co do pogody ok. ciepło i przepiękne widoki rekompensujące nam ten cały pobyt.