Opinie klientów o Diament Afryki

5.5 /6
102 
opinie
Intensywność programu
4.8
Pilot
5.7
Program wycieczki
5.3
Transport
5.3
Wyżywienie
5.5
Zakwaterowanie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Mirosław Zbigniew, Nadarzyn 17.02.2020

Podziękowania

Bardzo dziękujemy panu Krzysztofowi za profesjonalną opiekę i przekazanie olbrzymiej wiedzy o Afryce, jej mieszkańcach, urokach... w trakcie imprezy Diament Afryki zakończonej 8.02.2020. Proszę przekazać podziękowania pilotowi grupy. Pozdrawiamy Kasia I Mirek Markiewicz

4.5/6

Teresa, Warszawa 08.02.2017
Termin pobytu: styczeń 2017

Diament Afryki – niedosyt.

Naszą pasją jest poznawanie świata i od wielu lat to czynimy. Z Rainbow jest to już 8-ma wycieczka. O ile poprzednie nas w pełni satysfakcjonowały to tym razem odczuwamy znaczny niedosyt. Oczywiście krajobrazy i parki narodowe zachwycają. Parki, w których mieliśmy safari zostały dobrze wybrane – co zapewniło różnorodność. Zwierzyna w tych parkach nas nie zawiodła, chociaż występuje raczej w ilościach detalicznych. Po hurt trzeba jechać do Kenii i Tanzanii. Pilotka była osobą miłą, kulturalną, troskliwą, chętnie odpowiadającą na każde pytanie, jednak ze skromnym doświadczeniem. Widoczny brak współpracy między pilotami nie powinien mieć miejsca. Organizacja wycieczki przedstawia wiele do życzenia zarówno od strony programowej jak i realizacyjnej, mimo że formalnie program został wykonany co podkreślała z uporem pilotka. W naszym wypadku, przejazd przez królestwo Suazi odbył się zmienioną trasą (strajk), przez co ominęły nas reklamowane atrakcje – fabryka szkła, rękodzieło, świeczki. Długie przejazdy autokarem powinny być urozmaicone zwiedzaniem okolicy a także postojami na punktach widokowych. U nas takich przystanków było jak na lekarstwo – a było co podziwiać. Wycieczka na Przylądek Dobrej Nadziei powinna być w programie głównym a nie fakultatywna. Fakt, że kilka osób rezygnuje z wycieczki powoduje, że dla pozostałych cena wzrasta, czyli w praktyce uczestnicy i tak muszą za te osoby zapłacić. Ostatni dzień pobytu w Kapsztadzie przeznaczony na wycieczki fakultatywne jest niedopracowany. Najpierw kłopoty z ulokowaniem bagażu w „przechowalni”, potem koczowanie w recepcji hotelu. W końcu, kiedy znalazł się autokar, drugą połowę dnia spędziliśmy (wytracając czas) w centrum handlowym. Dodatkowo czarę goryczy przelał fakt, że nie wjechaliśmy na Górę Stołową, mimo że była taka możliwość. Wjazd na Signal Hill nie jest w stanie tego zrekompensować. Jest tylko formalnym wypełnieniem programu. Na koniec, dobrym zwyczajem jest chociażby symboliczne zrekompensowanie uchybień organizacyjnych. U nas nic takiego nie miało miejsca – pozostaje znaczny niedosyt.

4.5/6

Alicja, WARSZAWA 12.09.2019

Bliskie spotkania z naturą

Wycieczka wspaniała. Można powiedzieć,że pod każdym względem.Kraj piękny,wspaniała natura,jeszcze wspanialsze zwierzęta.Mogę powiedzieć,że było wszystko to co lubię najbardziej. Program dobrze ułożony,pilotka bardzo dobra.Właściwie to nie ma się do czego przyczepić.No chyba tylko do tego,że trochę długo się leci,no ale nie można mieć wszystkiego.

4.5/6

Rzadkosz 30.03.2017

bardzo dobra
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem