Kategoria lokalna 3
4.0/6
ogolnie wyjazd udany.Uwazajcie na sprzedawcow internetu po przylocie (obok stanowiska Rainbow) oszukują na kartach sim.My zapłaciliśmy za 15gb na 14 dni a okazało się zę było 4 GB na 10 dni.Sami wmieniają karty w telefonie i aktwują a potem takie sytuacje,że po 10 dniaach brak internetu.Hotelowy płatny ale masakra.My wykupiliśmy pokój o lepszym standardzie a w rezultacie nie wiem czy taki otrzymaliśmy bo nasz miał wiele mankamentów.(wiele usterek).
ANNA MARIA, WARSZAWA - 24.03.2025 | Termin pobytu: luty 2025
0/0 uznało opinię za pomocną
4.0/6
1.Dreamliner ...reklamacja niefunkcyjnego ekranu i światła -załatwione gł. stewardem - 2x Żywiec (tam i z powrotem),drugi posiłek z Puerto Plata nie do zjedzenia (sendwicz)-można się zadusić! Dla dzieci wogóle nie do zjedzenia i to uważam załatwić naganą dla obsługi Dreamlinera i wywiązaniem odpowiedzialności.Raczej nie podawać drugi posiłek!!! 2.Casa Marina-1x tylko karta do pokoju (bezskuteczna urgencja wydania drugiej karty w recepcji hotelu),ciepła woda nie zawsze do dyspozycji 3.Rainbow-Casa Marina-wogóle nie była informacja o odlocie samolotu ,katalog Rainbow nie był do dyspozycji w pomieszczeniu dla klientów,można informować uczestników ,że na biegunkę są potrzebne medykamenty z Rep.Dominikana (naprz. PRODOM) a nie nasze produkty farmaceutyczne (informacja od kolegi ze stażem 32 lat w RD - Sosua) 4.Transport publiczny 4x tańszy od taxi....!Dlaczego brak informacji ? 5.Dlaczego w Katowicach po przylocie tylko słuzba paszportowa w trzech miejscach,pozostałe miejsca (7 ) bez urzędników służby celnej.Dlaczego bagaże na dwóch liniach po przylocie z jednego samolotu.Klienci dezorientowani z takiego sposobu organizacji po przylocie na lotnisku w Katowicach.
Gustav, Smilovice - 29.01.2023 | Termin pobytu: styczeń 2023
10/18 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Położenie hotelu rewelacyjne. Dostępne są dwie plaże. Nie było problemu z leżakami.Przy każdym wejściu do hotelu był ochrona.Jedzenie dobre na poziomie europejskim. Zepsuta armatura łazienkowa oraz brzydki zapach. W pokoju bardzo słabe oświetlenie. Miasteczko Sosua oferuje ciekawe atrakcje! Internet to 18 $ za tydzień. Taniej kupić kartę SIM.
Dariusz, --- - 10.03.2024 | Termin pobytu: luty 2024
7/10 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Hotel ma wspaniałą infrastrukturę 3 piękne baseny, 3 jacuzzi z widokiem na ocean, 4 restauracje kilka barów z pysznymi drinkami. Jedzenie bardzo dobre i ogromny wybór. Obsługa bardzo miła. Czułam się bezpiecznie wszędzie ochrona. Wykupiłam sejf za 18 $ i WiFi na 5 dni za 15$. WiFi działa w logby i w miejscach ogólnodostępnych. Przy hotelu są dwie plaże mała hotelowa (nie korzystaliśmy) i ogólnodostępną Alicia na której goście naszego hotelu mieli darmowe leżaki i parasole. Może nie tak ładna jak nad morzem Karaibskim ale czysta i zadbana. Większość pokoi w hotelu jest wyremontowana. Niestety i tutaj wielki minus dla Rainbow my dostaliśmy stary i zniszczony. Mieliśmy dopłacić i zmienić pokój ale stwierdziliśmy że przebywa się w nim tak krótko że nie warto. Pokój był czysty i codziennie sprzątany. Łóżko wygodne. Niestety malutkie mrówki w łazience. Mimo że wszystko było w tym pokoju stare i obdrapane nie było zapachu stęchlizny. Klimatyzacja i wentylacja w łazience działała bez zarzutów. Trzeba mieć ze sobą środek na komary bo niestety gryzły wieczorem
Iwona, pobyt Lipiec 2022 - 07.02.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024
8/9 uznało opinię za pomocną