Opinie o Lifestyle Cofresi Palm Beach

Kategoria lokalna: 4

4.8/6
(33 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
4.3
Pokój
4.1
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
4.9
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Nie polecam

    Agnieszka, Warszawa 07.02.2023 | Termin pobytu: styczeń 2023 | Tagi: 36-45 lat, ze znajomymi

    Teren hotelu bardzo ładny, dużo alejek otoczonych zielenią i egzotyczną roślinnością. Jest kilka basenów, natomiast zdecydowanie niewystarczająca ilość leżaków, trzeba na nie "polować" od samego rana, to stresujące na wakacjach, żeby budząc się rano biec zająć leżak, inaczej zostaje siedzenie na murku lub w wodzie 🙂 . Plaża bardzo minimalistyczna, na niej kilka leżaków, zupełnie niezachecajaca do plażowania, osobiście nie skorzystałam z kąpieli w oceanie ani razu podczas tygodniowego pobytu. Jedzenie całkiem smaczne, jednak trzeba wybrać się do restauracji raczej w początkowych godzinach otwarcia, z upływem czasu zostają już tylko niejadalne resztki. Polecam owoce, omlety, są nawet dobre ryby. Największym minusem hotelu są warunki mieszkaniowe, a dokładniej niedobory wody w łazience. Ciepła woda była "od czasu do czasu" , najczęściej w środku dnia, kiedy przebywaliśmy na basenie, a pokój był sprzątany. W godzinach kiedy potrzebowaliśmy jej najbardziej (czyli rano i wieczorem) woda była zimna albo nie było jej wcale. Nasze uwagi na recepcji kwitowane były stwierdzeniem że ktoś zostanie wysłany w celu naprawy, ale pan majster pojawiał się tylko wtedy gdy akurat był moment z ciepłą wodą, żeby pokazać nam że mamy ciepłą wodę.... Zabawa w kotka i myszkę.... Podczas moich codziennych "wycieczek" na recepcję (bo przecież telefonów nikt nie odbierał) zdążyłam też zauważyć jak odmiennie traktowani są turyści z Kanady ( w hotelu przebywali głównie Kanadyjczycy i Polacy) - dla nich sprawy załatwiane były od ręki, na moją prośbę o zmianę pokoju dostałam odpowiedź że nie mają dostępnych innych pokoi, podczas gdy takie prośby od Kanadyjczyków były spełniane od razu.... Widać to też po bransoletkach, które są inne dla Polaków i inne dla Kanadyjczyków. I nie mam tu na myśli bransoletek VIP, bo takie też są, chodzi mi o zwykle bransoletki. Podczas naszego pobytu nie spotkałam Polaka który byłby zadowolony z warunków, w jakich przyszło mu przebywać, wszyscy mieli podobne problemy z wodą w łazience. Moja rada dla Rainbow - proszę zdjąć ten hotel z oferty żeby nie psuć sobie opinii i nie poszerzać grona niezadowolonych klientów.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    32

    POMYLKA w wyborze

    Stanislaw Pietras 24.11.2022 | Tagi: powyżej 65 lat, ze znajomymi

    Wyzwienie ubogie,W bufecie trzeba prosić o sól,pieprz łyżkę lyzeczke Duzo usterek ktorych nikt nie naprawia.Z pokoju do bufet ponad 60 mokrych schodowW weekend b,glosno przez całą noc(lokalni goscie).Plaza waska i nie sprzatana(brudna) Silne fale.Transport gości przez mini-busy z silnym nawiewem zimnego powietrza.Mini bar-pusty,Tylko pierwszego dnia wk;ladaja 2 puszki piwa,1 pepsi i 2 małe butelki wody. W nastepnych dniach tylko 2 butelki wody We wloskiej restauracji do zamowionego steka dostalem dodatek w postaci żywego insektu a w nowj porcji podanej po3-4 min.dostalem dlugi blond włos Pokoje czyste i miła obsługa Ogólna ocena -2 gwiazdki.Powrotu nie bedzie.Bylem po raz 12 -ty I PO RAZ PIERWSZY KUPOWALEM WLASNE PIWO. Z Toronto w dn.28.10/2022-07.11/2022 z kanadyjska firma

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Skandal jak traktują gości w tym hotelu

    Agnieszka, Zdzięsławice 05.03.2023 | Termin pobytu: styczeń 2023 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    To był nasz kolejny pobyt na Dominikanie, mamy porównanie z innymi hotelami. Plaża wąska, brudna, okresowo całkiem znika pod wodą. Leżaki nieliczne, parasoli brak. Wyżywienie skromne, ale smaczne. Restauracje a la carte dostępne dla turystów z Rainbow Tours tylko ze zwrotu i rezygnacji przez innych gości. Sama sytuacja upokażająca, a zwykle i tak nic nie było dostępne. Piękne ogrody i roślinność. Pierwszy pokój jaki dostaliśmy był przyzwoity, duży , na niewielkie mankamenty nie zwracaliśmy uwagi, nie po to są wakacje. Niestety w połowie pobytu, z winy hotelu w pokoju nastąpiła katastrofa budowlana, został zalany, spadł sufit. W środku nocy, brodząc po ciemku w wodzie przenieśliśmy się do tymczasowego pokoju. Dramatycznego. Po naszych naciskach i ciągłych odwiedzinach w Guest Service, po trzech dniach przyznano nam inny pokój , niestety też kiepski. W Guest Service traktowano nas niegrzecznie, wręcz obraźliwie, zostaliśmy oszukani. Pomimo, że to hotel zawinił i zrujnował nam wakacje.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem