Opinie o Playa Bachata Resort

Kategoria lokalna: 5

5.0/6
(1508 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.5
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Playa Bachata Resort

    JOANNA, OLECKO 23.01.2023 | Termin pobytu: grudzień 2022

    Plusem jest położenie hotelu wśród roślinności, tuż przy plaży. Pokoje do zniesienia, aczkolwiek łazienkom przydałby sie remont. Restauracja główna tez pozostawia wiele do życzenia, wygląda dość obskurnie, jedzenie akceptowalne. W opisie hotelu widnieje dyskoteka, która ani razu przez cały pobyt nie była czynna. Wieczorem marazm, zero rozrywki, animacji. Tylko dzieci miały radoche. Bylam w okresie sylwestrowym- totalna porażka. Miała być uroczysta kolacja, na która trzeba było się zapisać. Przysługiwał nam 5-osobowy stolik a otrzymaliśmy 4 osobowy....i musieliśmy sobie sami radzic, bo personel tylko znacząco pokiwał głowa a palcem nie ruszył. AAAA i personel hotelu wyrażnie faworyzował tubylców, podczas posiłków przy ich stolikach uwijali się jak w ukropie, przynosząc różnorakie napoje, dbając o czystość , czego nie mozna było powiedziec o "białasach".

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Stary hotel o przeciętnym standardzie

    MARIA, BUCZKOWICE 18.01.2023 | Termin pobytu: grudzień 2022

    Jadąc do tego hotelu należy być świadomym ze jest to najtańsza oferta na polskim rynku z kierunku Dominikany. Dlatego nie należy oczekiwać luksusów. Jedzenie bardzo słabej jakości monotonne. Drinki tylko z najtańszych lokalnych alkoholi…. Baseny czyste ale stare jak cały hotel wymagający remontu. Leżaki w wystarczającej ilości natomiast czesc połamanych i brudnych. Reasumując na głowę nam nie będzie padało głodni nie będziemy….Hotel dla osób mało wymagających!

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Wyjazd do raju

    Leszek, Wąbrzeźno 08.01.2019

    Polecam wyjazd. Sugeruję jednak hotel Senator nie Playa Bachata, ten sam resort ale standard Senatora wielokrotnie wyższy. Z wycieczek najatrakcyjniejsza to wyjazd na wyspę Saona na Karaibach.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Playa Bachata 3 osoby dorosłe

    Jacek, Tulce 01.02.2022

    Nigdy nie piszę recenzji ani opinii (mimo ponad dwudziestu lat jeżdżenia na all inclusive), jednak tym razem czuję obowiązek poinformowania potencjalnych klientów o tym, czego mogą się spodziewać... Zaznaczam, że jest to moja subiektywna ocena, której mogą nie podzielać inni klienci. Jedynym - dużym, niezaprzeczalnym plusem hotelu - i tym czym tak naprawdę się broni - jest lokalizacja. Piękna plaża, ogród palmowy, zieleń. Hotel - to nie jest żadne 5 ani nawet 4 gwiazdki, i to nawet biorąc pod uwagę niskie dominikańskie standardy (to nie był nasz pierwszy pobyt w Dominikanie - naprawdę mamy porównanie). W katalogu, na zdjęciach, YT, nawet z zewnątrz, wygląda to w miarę ładnie. Kolorowe domki, karaibska architektura pięknie wkomponowana w okoliczności przyrody - przepiękny park/ogród i piękną plażę. Niestety z bliska i od wewnątrz już nie jest tak ładnie. Hotel nie jest nowy i zdecydowanie (!!!) potrzebuje remontu. I to generalnego. Pokój to dramat. Wilgoć, zapach stęchlizny, którego nie można się pozbyć, którym szybko przechodzą wszystkie rzeczy. Ja wiem, że taki tutaj jest klimat, jednak inne hotele (wiem bo z takich korzystaliśmy) potrafią sobie z tym poradzić. Stare, uszkodzone meble, łazienka lata 90te, nie działające gniazdka, uszkodzony sejf, lodówka, mrówki itp - długo by wymieniać... UWAGA!!! Biuro Rainbow ma w ofercie pokoje tzw: "Standard". Są to pokoje dwuosobowe bez dostawki i bez opcji dostawienia dostawki (taka jest polityka hotelu) z dwoma pojedynczymi łóżkami (które można zestawić w jedno), dwoma kompletami ręczników, kocy itp. Rainbow sprzedało nam jednak taki dwuosobowy pokój "standard" jako ofertę dla trzech osób dorosłych!!! W związku z tym musieliśmy spać w trzy osoby (185cm, 170cm, 175cm, ca ponad 200kg razem) w jednym łóżku!!! Rezydentki twierdzą, że "jest to znany problem" i mogą pomóc załatwić w recepcji dodatkowy ręcznik i koc (sic!!!) Osoby podróżujące rodzinnie (np. 2+duże dziecko) muszą się poważnie zastanowić nad taką ofertą, zwłaszcza, że Rainbow nie oferuje większych pokojów. Można na miejscu indywidualnie dopłacić do pokoju Family, ale tylko w miarę dostępności... No właśnie... Hotel jest generalnie przepełniony. Zwłaszcza w weekendy, kiedy przyjeżdżają tutaj całymi rodzinami tłumy Dominikańczyków. Na plaży i przy basenach miejsca można jeszcze znaleźć (oczywiście poza centralnymi punktami) bo teren jest naprawdę rozległy, jednak poza tym wszędzie doświadczamy negatywnych skutków powyższego. Zwłaszcza, że wydaje się, że nakłada się na to problemem braku pracowników... Część obiektów - restauracje , bary - są zamknięte. (UWAGA!!! Spora część jest w ogóle niedostępna dla gości PlayaBachata. Część plaży (spora) jest wydzielona TYLKO dla klientów cumujących obok hotelu cruiserów, inna część tylko dla VIP , czy Club Members). Te które działają są przepełnione, wszędzie są kolejki, brakuje jedzenia, napojów, drinków. Wystarczy powiedzieć, że na tak duży obiekt, w ciągu dnia dostępne są tylko dwa (!!!) bary serwujące drinki i napoje. Kolejki, kolejki, kolejki... Niektórzy rezygnują z posiłku, bo zwyczajnie nie chce im się czekać... Ponadto w barach ciągłe braki - i to nawet podstawowych dominikańskich napojów, jak mamajuana, (którą normalnie "na mieście" za darmo jesteśmy częstowani na każdym kroku, w każdym zakątku tego kraju) Ciągłym problemem jest brak- a to rumu (!!! rumu, na Dominikanie!!!), a to ginu, toniku, sprite'a, a to innych trunków... Poza tym - tak jak napisałem - w oczy rzuca się brak pracowników. Nigdy, nigdzie na świecie się z czymś takim nie spotkałem (a bywaliśmy już w wielu naprawdę egzotycznych miejscach) - aż żal było patrzeć jak wycieńczeni i przepracowani są barmani czy kelnerzy. Błędny wzrok, nieobecne spojrzenia... W restauracji kelnerzy po prostu nie nadążają obsługiwać klientów - podawać napoje, sprzątać, przygotowywać stoły...Do tego zdarza się, że na terenie hotelu, pracownicy proszą turystów o przyniesienie dla nich z baru czegoś do picia (woda, sok)... Naprawdę serce się kraja... Inna sprawa: wszyscy znamy opaski "all inclusive". To takie magiczne plastikowe przedmioty, które każdy nosi na ręce, by personel, barmani, kelnerzy wiedzieli jakie drinki mogą na lać. Magiczne przedmioty, które podczas wakacji mają tendencję do spadania, zrywania się, gubienia w wodzie itp. Są we wszystkich hotelach AI na całym świecie. Otóż w tym hotelu, ten kawałek plastiku kosztuje 100$. (sto dolarów amerykańskich!!!)... Nam się to na szczęście nie przytrafiło, ale znajomi zgubili taką opaskę (podczas oferowanych przez hotel, ekstremalnych wodnych atrakcji!!! podczas których sztuką jest ich nie zgubić...) za co hotel zażądał od nich opłaty 100$ (sto US dolarów) za sztukę!!! Nie rozumiem takiej polityki. Czy to rzeczywisty koszt tego kawałka plastiku??? Czy obawa, że wyrzucony na brzeg morza, wpadnie on w niepowołane ręce jakiejś biednej haitańskiej rodziny, która przyjdzie się najeść do tego hotelu??? Naprawdę nie wiem... Inna sprawa - Pokoje dostępne są w dwóch opcjach - parter lub piętro (bez windy). Zaobserwowaliśmy taki obrazek: na przeciwko naszego pokoju mieszkała lokalna, dominikańska rodzina. W tym dziecko (dziewczynka) ok 8-9 lat. Niepełnosprawna, poruszająca się na kulach. Zgadnijcie gdzie mieli pokój??? Oczywiście na piętrze, z dostępem tylko po schodach!!! Brak słów... (to oczywiście nie zarzuty do Rainbow) Jedzenie - wiem, że to subiektywna sprawa - ale imho było zwyczajnie niesmaczne. Co jest bardzo dziwne, bo miejscowa kuchnia jest naprawdę dobra i atrakcyjna. Do tego restauracja jest niedoświetlona, zwyczajnie ponura i niesympatyczna. Teraz o Rainbow i podejściu do bezpieczeństwa klientów. Testy na covid są wymagane podczas przylotu i przekraczaniu granicy PL. Spotkanie organizacyjnego z rezydentem - cytuję "żeby nikt broń boże nie robił testu na Dominikanie, przed wylotem, bo jeszcze wyjdzie dodatni i będą problemy". Czyli: niech wszyscy - chorzy i zdrowi, razem pakują się do jednego samolotu, gdzie się mogą pozarażać, bo potem to już nie nasz problem??? Dodam tylko, że inni turyści (z USA, Niemiec, Kanady, Rosji) byli regularnie, grupowo testowani przed wylotem, na miejscu w hotelu... Wycieczki Rainbow - drobne szczegóły. Wycieczka kupowana tydzień przed wylotem, online, w programie wjazd kolejką górską (wyciągiem) na górę w Puerto Plata - a na miejscu okazuje się, że wyciąg od roku jest nie czynny, co nie jest żadną tajemnicą... Tradycyjne wizyty przy takich okazjach w lokalnych "sklepach" , "fabrykach" itp itd, jak wszędzie - OK , to norma - ale zawiezienie autokaru turystów do supermarketu w stylu lokalne Jumbo, Auchan - żeby z koszykami biegali między półkami - to już jest imho przeginka... Tyle. Generalnie Dominikana jest super!!! Nie zepsuje tego nawet taki hotel.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Pierwsze wrażenie szokujące

    ELŻBIETA F-W 09.01.2023 | Termin pobytu: grudzień 2022

    Wyjazd oceniam przeciętnie ponieważ były rzeczy które mnie zachwyciły takie jak natura plaża, ludzie, kultura a niektóre oburzyły, zniechęciły i szokowały. Odwoływanie wycieczek dzień wcześnie przez biuro bardzo nie fajnie z ich strony, wycieczka na rajska wyspę niezbyt udana ponieważ ja zalewało i nie można bylo się w spokoju napawać miejscem. Pokoje całkowice inne niz przedstawione na YouTube (stare ratanowe brudne meble, karaluch wielości pudełka od zapałek i brak alkoholu w pokojach z wytłumaczeniem iż panuje covid... absurd... Na butelkach z wodą czy Pepsi nie ma covidu ale na butelce z rumem już jest ;-)) Jedzenie bardzo monotonne i przeciętne ... Nie chodzi się głodnym ale nie satysfakcjonuje jedzenie w koło pizzy na gotowych podkładach czy ryżu. Owoców morza jak na lekarstwo. Obsługa na barach pozostawia wiele do życzenia ... Obsługiwani są gości w pierwszej kolejności którzy mają w ręce napiwek i na własne uszy słyszeliśmy jak bardzo nie ładnie zwracają się do starszego pana który był gościem hotelowym. Zachwyciła mnie plaża przy hotelu, przyroda, baseny, codziennie oglądaliśmy cudne wycieczkowce dobijające do portu, przemili ogrodnicy którzy bardzo dbają o czystość, można spróbować świeżego kokosa co bardzo polecam.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Playa Bachata

    Katarzyna i Grzegorz, Poznań 23.03.2021

    Olbrzymi kompleks wśród palm, świetność ma za sobą . Przestronne lobby, ładna plaża, olbrzymia stołówka.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    24

    palmy plaża i klimat kolonialny

    Magdalena, Wołów 19.05.2019

    Piękna, długa plaża pokryta palmami, cudowny kolor wody i styl kolonialny hotelu. To są główne atrybuty tego miejsca. Hotel jest dość stary i przydałoby się odnowienie (zwłaszcza mebli). Jedzenie w miarę ok, Natomiast obsługa dość słaba i nie wyrabiająca się, zwłaszcza w weekendy, kirdy hotel przeżywa nalot miejscowych.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Para 08.21

    Ania 14.08.2021

    Wszystko byłoby super gdyby nie to okropne jedzenie. MASAKRA .Poza tym przez 4 dni nie działała klimatyzacja i za bardzo nikt z tym nic nie robil

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    wypoczynek

    KATARZYNA, SOCHACZEW 10.07.2021

    Niestety jestem rozczarowana hotelem, do tego stopnia, że na miejscu zdecydowaliśmy się zapłacić ( nie mylić z dopłatą), za zmianę hotelu. Stan łazienki oceniam na poziomie 1, a nie 4 gwiazdkowego hotelu, niestety musieliśmy spędzić tu jedną noc. Wyżywienie - mi wystarczyły owoce więc nie będę się wypowiadać, natomiast nie ma się czym zachwycić podczas tzw kolacji tematycznych. Ogólnie rzecz biorąc Dominikana mnie nie zachwyciła, poza terenem hotelu bardzo brudno. Obsługa na lotnisku nastawiona nieprzychylnie do turysty, na dziesięć godzin lotu rozsadzono nas z mężem zupełnie w osobnych rzędach. Dopełnieniem wszystkiego był na powrocie lot w klasie ekonomicznej. Od PLL LOT oczekiwałabym wyższego standardu w obsłudze. Lepiej byłoby zrezygnować z częstowania pasażerów tym co nazwano posiłkiem i się nie kompromitować. Każdy z nas zrozumiałby, że posiłek należy zapewnić sobie we własnym zakresie, bo to klasa turystyczna.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    37

    Podwójne standardy

    Mariola 08.05.2022

    Przyjemny hotel w karaibskim stylu. Bardzo ładna plaża z palmami. Pokoje duże z tarasem, codziennie sprzątane. Lodówka z napojami uzupełniona 3 razy podczas 2 tygodniowego pobytu. Same łazienki wymagają już odświeżenia - zaniża to ogólną ocenę pokoju. Jedzenie po prostu przeciętne, czyli można się najeść ale nie ma nic szczególnie wyróżniającego się w smaku. Rzeczy z menu śniadaniowego, obiadowego i kolacyjnego w 70% to te same potrawy (te same owoce, warzywa, makarony, przekąski).Sam pobyt oceniałbym ogólnie bardzo dobrze, gdyby nie przejawy wszędzie obecnej dyskryminacji przez obsługę hotelu (czego nie mogę pominąć!) względem nie miejscowych (lokalnych) turystów. Przejawia się to zarówno w poziomie i kolejnością obsługi jak i brak pewnego rodzaju świadczeń i usług. Miejscowi obsługiwani są po prostu inaczej (Dla przykładu ustawiałam się do kolejki w barze jako pierwsza a byłam obsłużona jako 8, brak limonki i mięty do do drinków dla turystów zagranicznych, gdyż ponoć się skończyły, ale ślą kolejnej osoby „lokalnej” już są tak samo jak chowanie niektórych z alkoholi po ladą). Sprawiało to, że momentami czułam się po prostu źle, tracąc zadowolenie z pobytu. Dla miejscowych obsługa była miła, dla turystów zagranicznych już nie koniecznie. Elementów dyskryminacji nie odczuwałam od samym miejscowych gości, jedynie od obsługi hotelu. W przypadku naszego pobytu tj. przełom kwietnia i maja, na weekendy przyjeżdzają osoby z Dominikany. Hotel jest przepełniony, zdążały się 1-1,5 h kolejki do restauracji (wolałabym ten czas wykorzystać inaczej na urlopie) a finalnie i tak braki jedzenia na obiad czy kolacje. Hotel nie do końca dobrze sobie radzi przy większym obłożeniu. Na duży minus brak czynnych wszystkich barów. Podczas mojego pobytu były czynne jedynie 2 bary z bodajże 4. Udając się na plaże musiałam zabierać wodę w butelkach z baru, aby już nie cofać się kilkuset metrów do baru. Jest to duży minus - wiadomo człowiek opalać się potrzebuje nawodnienia a przy takim nagrzaniu tak długa podróż do baru to wyczyn. Bary bliżej plaży są nieczynne - otwierane jedynie na przyjazd miejscowych. Snack bary też są czynne raczej, gdy przyjeżdzają Dominikańczycy. W normalny dzień są to raczej po przekąski które zostały ze śniadania. Ciężko to nazwać all inclusive, raczej po prostu nieuprzątnietną restauracją po porannym posiłku. Można się w tym czasem pogubić, kiedy będzie czynny dany snack bar czy bar. Z rozpiski w hotelu wynika co innego niż występuje w praktyce . Niestety to nie tylko moje odczucia, ale wszystkich Polaków z którymi przebywałam w hotelu i z którymi wymieniłam opinie. Odpowiednie uwagi zostały zgłoszone do rezydenta (zrobiło to sporo osób z naszego turnusu). Sam hotel jak podkreślam jest dość przyjemny, ale ma podwójne standardy jakości obsługi i standardów oferowanych usług oraz nie do końca radzi sobie z większą ilością gości.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem