Opinie o Playa Bachata Resort

5.0/6 (1377 opinii)

5.0/6
1377 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.5
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    rodzina

    Jesteśmy trochę rozczarowani, najbardziej obsługą. Wyróżniają " lokalsów" (a w weekendy jest ich bardzo dużo), napoje i drinki w szkle i wszystkie dostępne, dla większości obcokrajowców plastik i np. brak mięty więc nie ma mojito, bardzo opryskliwi. Reszta akceptowalna.

    Monika z rodziną - 31.01.2022

    2/3 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Dobrze spędziliśmy czas, ale mamy mieszane uczucia jeśli chodzi o standard hotelu

    Byłem w tym hotelu z Żoną w dn. 9.12.2023 - 16.12.2023. Jak za taki standard to uważam, że spora cena. Za 8 dni zapłaciliśmy 4600/os. Nie odezwałbym się słowem, gdyby to kosztowało bliżej 3500. Ale widziałem że ten sam pobyt w innych terminach może kosztować również 6000, a nawet 8000 - wtedy już całkiem nie warto!!! - słuchawka prysznicowa rozpada się - słabe ciśnienie wody, woda w kranie i prysznicu jest co najwyżej letnia - nigdy ciepła/ gorąca - klimatyzacja chodzi jak chce, niby działa ale żeby ją wyregulować to już jest problem - po przybyciu otrzymaliśmy pokój z niedziałającym sejfem - na drugi dzień przenieśli nas do innego - mieszkaliśmy na piętrze, podczas silnego deszczu sufit przeciekał - kapało i to w kilku miejscach - podczas pobytu były 2 przerwy w dostawie prądu (jednocześnie wody) - 1-2h - jedzenie tylko OK, niestety sporo rzeczy bez smaku. - znalezienie gorącej wody do herbaty na śniadaniu czy kolacji, to nie lada wyzwanie, tak samo poszukiwanie np. łyżeczki, czy filiżanki. Czasem są, czasem nie ma, zawsze w innym miejscu - ludzie codziennie szukają i pytają obsługę, ale nic to nie zmienia. - ręczniki są zabierane z pokojów rano, a oddawane różnie, czasem bywa, że i cały dzień nie ma w co wytrzeć ręce w pokoju. Dopiero późnym popołudniem są oddawane świeże. Warto wziąć swój własny z domu - chociaż jeden duży. - Wifi hotelowe prawie nie działa - można iść do hotelu obok Senatora - tam działa trochę lepiej. Takich mankamentów jest więcej - po prostu wszystko jest już dosyć stare i dawno nie wymienione, kibel cieknie, klamki od drzwi prawie odpadają itd. Więc na pytanie CZY WARTO? - to zależy za ile kasy. PLUSY: - Plaża jest przepiękna - ogród, baseny, teren hotelu bardzo zadbany - robi wrażenie - Pracownicy hotelu są mili - Panie sprzątaczki, Panowie ogrodnicy, Kelnerzy - wszyscy witają i pozdrawiają nikt nie wyciąga kasy. Poza plaża na której oferują masaże, doczepiane warkocze, itp. ale to jest OK. PODSUMOWUJĄC - przy odpowiedniej cenie hotel jest OK - do przyjęcia - można przymknąć oko na kilka spraw, ja nie muszę zawsze mieszkać w luksusach, ale wybierając się w to miejsce z małymi dziećmi, jako osoba starsza lub z chorobami, raczej bym odradzał. O pomstę do nieba woła natomiast postawa hostów z Rainbow. Są niemili i niepomocni. - tu mówię o wszystkich - Kuba, Eliza i jeszcze jedna starsza, której imienia nie pamiętam. O co ich nie zapytać to jest odpowiedź "na odczepne". Lecą w kulki, żeby nie powiedzieć inaczej. Odwołano nam wycieczkę z powodu pogody. Ok tak bywa, więc gdy zapisywałem się na inną 2 dni później to grzecznie zapytałem czy ta wycieczka też jest zależna od pogody, bo wiem że jest tam przeprawa łodzią. Baba mi odpowiada że ona to nie sprawdza pogody. - sprzedaje wycieczki i nie sprawdza pogody czaicie? Ja mówię, że no jak to przecież tam jest spływ łodzią i co jak będzie burza? A ona, że to nie od niej zależy, zapisujemy się czy nie? Naciągają i tyle. Eliza pracuje jak za kare - nie ma pasji w jej pracy - słabo opowiada. Na domiar złego na wycieczce ludzi traktuje jak bydło, na postoju kombinuje w języku hiszpańskim z kolegą z Dominikany jak tu zrobić, żeby nie było postojów na toaletę, następnym razem planują dawać mniej drinków - które były w cenie wycieczki. Myśli, że nikt nie rozumie co ona gada. Wielkie zdziwienie, że ludzie proszą o 1 postój na toaletę podczas 3h+ powrotu z wycieczki. Nie wiem czy to wypalenie zawodowe czy po prostu praca na odpał. + Może to jest nie do końca trafne porównanie, ale dla niektórych przydatne - byłem 2x w hotelach w Egipcie, za połowę tej ceny i wszystko było lepiej, smaczniej, bardziej dbano itd. + Były dni słoneczne ale były i deszczowe. I to deszczyk nie byle jaki - lało kilka godzin. Warto wziąć parasolkę, pelerynkę itp. + Zamiast kołdry jest prześcieradło - warto zabrać ze sobą jakiś kocyk.

    Adam, Warszawa - 17.12.2023  | Termin pobytu: grudzień 2023

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Hotel na dwie/trzy gwiazdki

    Zaskoczona tak dobrymi opiniami o hotelu napiszę swoją subiektywną ocenę. Zacznę od rzeczy pozytywnych: teren hotelu piękne położony, idea domków w palmowym lesie super, trawniki dobrze utrzymane i regularnie sprzątane. Teren hotelu zadbany domki z zewnątrz ładne z uroczymi tarasami, baseny codziennie sprzątane. Meble w pokojach mocno wysłużone, łazienki tragiczne. W naszym pokoju działał tylko telewizor, sejf był niesprawny, dozowniki na kosmetyki były puste i popsute, prysznica nie dało się zawiesić, wanna brudna. W pokoju zapach wilgoci co pewnie spowodowane jest panującym klimatem. Plaża ładna piasek koloru złotego, leżaki zdezelowane i brudne. Plusem jest to, że ich nie brakowało. Hotel typu moloch, co przekłada się na kolejki na stołówce, bo restauracją bym tego nie nazwała. Obsługa robi co może aby sprostać wyzwaniu, ale nie jest w stanie poprawnie obsłużyć wszystkich gości. Kolejki po jedzenie, brak talerzy, szklanek, nieprzygotowane stoliki to codzienność. Bardzo często brakowało też wolnych stolików. Z pozytywnych rzeczy-dobre owoce i soki, smaczne sery. Jedzenie mało różnorodne, monotonne, ale na Karaibach to norma. Przy głównym basenie głośno i tłoczno, polecam przejście dalej do dwóch cichych basenów. Podsumowując: hotel to rozczarowanie, plaża ok. Jeszcze słowo do Rainbow Tours- w pierwszym tygodniu wybraliśmy opcję objazdówki Egzotyka Light, gdzie w chwili zakupu wycieczki zapewniano nas że wyjazdy przeplatane są wypoczynkiem. na miejscu okazało się, że objazdówka odbywa się przez 3 dni z rzędu. Dla mnie to znaczny minus, było to męczące. Ogólnie pobyt dość udany mimo wszystkich niedogodności.

    KATARZYNA, BYDGOSZCZ - 12.12.2024  | Termin pobytu: listopad 2024

    5/5 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Dobry hotel w dobrej cenie

    Hotel zlokalizowany w ładnym otoczeniu ogrodu tropikalnego. Nie należy do najnowszych ale zadbany i czysty. Obsługa hotelowa bez zastrzeżeń miła pomocna i zawsze uśmiechnięta. Pokoje tak jak cały hotel robią dobre wrażenie choć nie są nowe. Plaża może nie tak ładna jak na punta cana ze względu na żółty ziarnisty piasek (w punta cana piasek drobny jasny) za to okolice Puerto Płata znacznie ciekawsze że względu na bliskość atrakcji takich jak wodospady, kolej linowa teleferico, delfinarium. Hotel pod względem ceny i jakości nie ma sobie równych! Ciekawa opcja dla tych którzy chcą odpocząć od tłocznych plaż punta cany!

    MARIA, BUCZKOWICE - 09.01.2020

    9/9 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem