5.0/6 (1377 opinii)
4.0/6
Hotel bardzo ładnie położony, szczególnie ogród z palmami i innymi egzotycznymi drzewami, ładna architektura domków i restauracji oraz całkiem smaczne jedzenie. Na tym jednak kończą się plusy; region jest generalnie mało ciekawy, nie są to typowe dominikańskie plaże z białym piaskiem i krystaliczną wodą. Plaża bardziej przypomina te w Grecji, czy we Włoszech, więc nic szczególnego. W związku z tym czuję się oszukana i zawiedziona, gdyż ten region nie jest atrakcyjny pod względem plaż, a po to głównie jechałam na Dominikanę. Aby zobaczyć np. wyspę Saona, która jest wizytówką Dominikany trzeba jechać na drugą stronę wyspy, 5 godzin. Zatem lokalizacja hotelu nie jest atrakcyjna. Pokoje są klimatyczne, mają stare drewniane meble, bardziej można się poczuć jak na Kubie niż na Dominikanie, łazienki zdecydowanie wymagają remontu. Czystość w restauracji pozostawia wiele do życzenia, jak również jakość serwowanych napojów (alkohole, kawa/herbata bardzo słabej jakości), jedzenie całkiem ok pod warunkiem, iż stołuje się w drugiej, nowszej restauracji. Generalnie polecam tylko, jeżeli świadomie wybieramy ten region wiedząc, że nie jest to najbardziej atrakcyjna część wyspy i uda nam się kupić ten hotel w dobrej cenie. Jeżeli mamy większy budżet, to zdecydowanie polecam hotele w regionie Punta Cana.
4.0/6
Wiadomo czasy mamy jakie mamy więc rygor sanitarny obowiązuje wszędzie więc maseczki trzeba było nosić. Ogólnie pobyt uważam za udany choć wiadomo wiele atrakcji z powodu pandemii zostało zamkniętych np. dyskoteka na terenie obiektu. Obsługa hotelowa bardzo uprzejma i pomocna. Jedyny minus to pokoje. Po pierwsze w pokojach tylko 2 gniazdka elektryczne, w łazience 1 (nie trzeba przejściówki). W łazience dodatkowo grzyb na suficie oraz suszarka elektryczna, która była uszkodzona. Barek w pokoju okazał się jedynie dwoma butelkami: wódka i rum oraz co dwa dni uzupełniane napoje 2 szt. po 350 ml coca cola i 7up (dla mnie słabo). Na plus zaliczam kolacje tematyczne.
4.0/6
Standard pokoju poniżej normy i oczekiwań. Wymaga on remontu, sprzęt AGD: lodówka stara, zużyta i podlega natychmiastowej wymianie, suszarka do włosów nie działa, meble do wymiany, klimatyzacja ledwo pracuje i hałasuje, sterowanie klimatyzacją jak ze starodawnych czasów, brudne firany i zasłony. ogólnie pokoj nie godny polecenia, sejf z uszkodzonym zamkien uniemożliwiającym przechowywanie pieniedzy, paszportów i wartosciowych przedmiotów. Ponadto wczesniej dokonalismy wymiany pokoju, gdyż w tym pierwszym w ogóle nie dało się mieszkać i przebywać.
4.0/6
Położenie hotelu i otoczenie jest na prawde ładne, natomiast pokoje nędzne te na zdjęciach są za dopłata, restauracja słaba nie za czysto, obsluga tez. Duży tłum i trzeba czekać na jedzenie. W barach za dobrego drinka trzeba dać barmanowi kilka dolarów. Leżaki połamane i niestety jak nie zarezerwujesz rano to później jest ciężko..