Opinie o Playa Bachata Resort

Kategoria lokalna 5

5.0/6
(1504 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.5
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Może być

    Daria, Katowice 28.07.2021

    Hotel z ogromnym potencjałem, pięknie położony, części wspólne czyste i odnowione. Pokój to zupełnie inna bajka. Pokoje czyste, ale wymagające remontu, trochę pleśni w łazience, hałasująca klimatyzacja, skrzypiące drwi, niedziałający sejf. Jedzenie bardzo dobre, obsługa hotelu i baru bardzo miła i pozytywnie nastawiona. Hotel przepełniony Dominikanczykami, który są uciążliwi, głośni i myślą, że jako rodacy mają wszędzie pierwszeństwo. Mimo wszystko wrażenia pozytywne, ale hotel wybrałabym o lepszym standardzie.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    W porządku

    Tomasz, Warszawa 30.09.2021

    Ośrodek Playabachata jest naprawdę ładny, porośnięty wszędzie palmami i z bliskim dostępem do całkiem rozległej plaży :) na minus bardzo zdystansowana obsługa restauracyjno-barowa. Bardzo często miałem wrażenie, że jesteśmy dla nich petentami zamiast gośćmi. Na plus animatorzy, którzy jako jedyny wydawali się entuzjastyczni w stosunku do gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Nie aż taka rewelacja.

    Artur 04.11.2021

    Byliśmy w tym hotelu w październiku 2021, po podróży czekaliśmy na check-in ponad 2,5h po czym okazało się, że w pokoju nie ma ręczników, na które musieliśmy czekać kolejną godzinę (18/19). Padła klimatyzacja, zalewając cały pokój a obsługa nic z tym nie zrobiła - pomogła trochę rezydentka. Ogólnie nie ma tragedii, trzeba się przygotować, że obsługa będzie traktować turystów z polski (nie tylko) gorzej jak dominikańczyków. Na stołówce brak talerzy, szklanek i sztućców. Ludzie pili herbatę z bulionówek :)

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel BARDZO ŚREDNI!

    Małgo 25.03.2019

    Pokoje wymagają natychmiastowego remontu bo o ile wysłużone meble jestem w stanie znieść to wszechobecnego grzyba i pleśni już nie. Jakość posiłków kiepska chyba, że ktoś będąc na wakacjach w egzotycznym miejscu zadowoli się pizzą, hot-dogiem i frytami. Obsługa restauracji mimo, że uśmiechnięta pracuje w myśl zasady "despacito" w wyniku czego wszystko o co poprosisz (czyt. sztućce, filiżanki) dostaniesz po posiłku lub wcale. Często brakowało nakryć, talerze i szklanki miałam wrażenie, że były niedokładnie umyte, co było widoczne gołym okiem. Plus za położenie hotelu oraz dominikański klimat. Otoczenie hotelu ładne, zadbane. Wystarczająca ilość leżaków zarówno na plaży jak i przy basenach. Animatorzy sympatyczni, nienachalni. Warto skorzystać z usług pizzerii, kawiarni i lodziarni w "Dominikańskiej Uliczce" przy hotelu Senator w ramach All Inclusive oraz restauracji a la carte Steak House. Wycieczki lokalne sprzedawane przez rezydenta Rainbow mają wygórowane ceny w stosunku do oferowanych na nich atrakcji. Pani rezydent Diana niezwykle optymistycznie nastawiona do wszelkich problemów co wywołało w nas irytację, brak stanowczej postawy tej Pani wobec personelu recepcji zaskutkował kilkugodzinnym oczekiwaniem na wymianę pokoju przez co straciliśmy nerwy i czas. Nie zdecyduję się więcej na wakacje z biurem Rainbow.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem