Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w tym hotelu w dniach 30.03-05.04. Niestety od samego przyjazdu byliśmy bardzo zawiedzeni. Pokój ciemny, śmierdziało i brakowało ręczników, barek pusty. Po zgłoszeniu tego w recepcji Pan poszedł na zaplecze, przyniósł jeden ręcznik i powiedział - mam jeden, może być? Na co ja, że nie, że prosimy normalnie o co najmniej dwa duże ręczniki! Pan powiedział, że zaraz zadzwoni i doniosą. Nie donieśli. Zatem po 18 godzinach podróży, nie mogliśmy się nawet umyć. Następnego dnia po śniadaniu poszliśmy "zwiedzić cały kompleks". Jakże byliśmy zaskoczeni, jak się zorientowaliśmy, że hotel jest podzielony na lepszy i gorszy sort! Wszyscy Polacy byli umieszczeni w tym gorszym. Śmierdzące pokoje, obdrapane balustrady na tarasie, śmieci w ogrodzie. Nawet była tam osoba wstrętna recepcja i przygnębiająca restauracja. Dramat! Po drugiej stronie hotelu - jasne i większe pokoje, ręczniki w pokoju, barek pełny itd. Do tego odmalowane ładne balustrady, piękne zadbane ogródki i w przeważającej części widok na morze! Poszliśmy do recepcji z zapytaniem, czy można zamienić pokój na inny - owszem można było - za dopłatą 34$ za dobę. Jednak dopłaciliśmy, gdyż nie mieliśmy ochoty być ani chwili dłużej w tamtym pokoju i w tamtej części hotelu. Nigdy wcześniej nie spotkaliśmy się z sytuacją, że hotel może być podzielony na lepszych i gorszych gości. Szok! A do tego - bardzo kiepskie jedzenie, cały tydzień to samo!!! Typowo stołówkowe, żadnych urozmaiceń. Do herbaty rano brak filiżanek, Żeby się napić herbaty, trzeba zamówić kawę, wtedy przynoszą filiżanki. A i o kawę trzeba było prosić 3 razy! Sztućce zwykłe, poza łyżeczką - plastikowa! O co chodzi??? Nie mam pojęcia! Przy barze, jak chciałam zamówić drinka - mieli mnie w głębokim poważaniu... Jakieś plusy? Widok na morze (ale to po zmianie pokoju i dopłacie za pokój), nie było problemu z leżakami i nad morzem i nad basenem, bo mimo iż bardzo duży kompleks - to jednak rozłożony na dużej przestrzeni, przez to tłum gości się rozkładał. I największy plus hotelu - lokalizacja, wychodzisz z hotelu i jest plaża i morze! To było super. Poza tym hotel to jedna wielka porażka. Nie polecam nikomu, nigdy tam nie wrócę.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel tragedia. Wszystko stare z dziwnym stechlym zapachem. Najgorzej było w łazience, bardzo czesto nie było cieplej wody, mała wąska wanna z foliową zasłona, pojemnik na mydlo bez górnej pokrywy więc pół na pół z wodą. W restauracji głównej bardzo tloczno, ciągle czegoś brakowało ( sztućce, szklanki) , nie działający exspres do kawy ( jak działał zamiast mleka była woda) Jedzenie rzecz gustu, dla mnie niedobre. W barach tak naprawdę tylko rum i piwo . Hotel z przewaga głośnych bardzo Tubylców dlatego czas najlepiej spędzać na plaży która jest jedynym plusem, bardzo ładna, leżaki dostępne bez problemu. Jedno wielkie rozczarowanie. Hotel zasługuje na gora 2*
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Piękne widoki, niezapomniane wycieczki, pyszny rum, cuuudna plaża, błękitna woda w oceanie. Wycieczki rainbow na wysokim poziomie. Cudowni rezydenci Niestety HOTEL na dwie gwiazdki polskie.. Jak ma sie szczescie to klimatyzacja dziala , woda czasem zdarzy sie ciepla o ile w ogole jest obecna…nam sie udalo ale jestesmy malym ułamkiem z calego turnusu.. na terenie obiektu unosił sie zapach frytury zawieszonej w 31 stopniowym upale.. jedzenie obleśne.. wszystko jest tluste, owoce nieswieze.. zero europejskich standardow, masowa przygotówka pod tamtejszych… reasumując nawet najlepszy rum z cola nie zatuszuje slabego standardu miejsca.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety do opinii nie można dołączyć autentycznych zdjęć, a nieco rożnią się od tych katalogowych. Pokoje zawilgotniałe i przede wszystkim brudne. I nie mówimy o brudzie codziennym tylko gromadzonym latami. I oczywiscie na stronie jest napisane kiedy hotel był wybudowany czy remontowany, ale gość ma prawo oczekiwać, że baterie łazienkowe nie będą zardzewiało-zakamienione, a na fugach nie będzie grzyba...(tak przynajmniej mi się wydaje, CS jest innego zdania). Wszędzie przebija bylejakość - sprzęty na siłowni popsute - wystają gwoździe i śruby, co jest po prostu niebezpieczne i nigdy nie powinno być dopuszczone do użytku. Można się cofnąć w czasie i poczuć jak Polacy na pierwszych All Inclusive pod koniec lat 90, bo warto isc na kolację wczesniej i czekac w kolejce na otwarcie restauracji, bo inaczej ciężko o wolne miejsce czy czyste naczynia. Już koło 21 zaczyna brakować poszczególnych potraw. Połowa restauracji i barów była zamknięta. Atrakcje i zaangażowanie obsługi w Playa Bachata o wiele gorsze niż w hotelu sąsiadującym. Część plaży utrzymana w porządku, zadbana (gorzej ze stanem leżaków). Malownicze widoki. Wycieczki radziłabym rozważyć z lokalnymi tour operatorami.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłam w hotelu IX’21 hotel nie spełnia wymogów 5*. Notoryczne braki wody w kranie jedzenie było w Playa paskudne ( a nie jestem wybredna) brudne sztućce talerze braki w jedzeniu kto pierwszy to może i coś podje owoce świeże kilka sztuk jak skończyły się to z puszki. W ofercie napisane że goście z Playa Bachiata nie mogą korzystać z infrastruktury Senatora nie prawda mogli jeszcze więcej bo jak podchodziłem do baru z senatora bez maski nie byłeś obsłużony a z Playa owszem. Było zgłaszane rezydentowi wszystkie uwagi ale dla rezydentów najważniejsze sprzedać wycieczki potem już ich nie ma i zero kontaktu. Żeby nie wycieczki byłam bym załamana Karaibami. Zrazilam się strasznie może jeszcze kiedyś polecę ale nie do tego i obok hotelu. Dostałam informacje z biura że Playa ma też 5* ( choć nigdzie tego nie widzę) więc kto chce jechać niech wybiera Playa jeżeli taki sam standard hotelu. A zdjęcia na stronach nie odzwierciedlają pokoju. W łazience wanna poobijana z dziurami słuchawka prysznicowa połamana. W nowej części parasolki były w pokoju w starej nie ma. Więc gdy padał deszcz to nie wychodziło się nawet z pokoju do stołówki
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Długo by opowiadać. Po raz pierwszy byłam rozczarowana pobytem i tym co zastałam. Trzy dorosłe osoby a dostaliśmy jedno małżeńskie łóżko. Szukaliśmy długo otrzymanego pokoju nikt w ulewie nam nie wskazał. Walizki ciągnęliśmy w okropnych kałużach. Hotel nie zapewniał żadnego parasola a lało przez cały tydzień każdego dnia. Długie kolejki do jedzenia. Często brak talerzy szklanek. Wszyscy wyciągali ręce po napiwki. Nie polecam tego hotelu. Cena nie adekwatna do realiów.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy kolejny raz na Dominikanie , poprzednie 2x Punta cana. Po przylocie myślałem , że jak poprzednio będzie super. A tu rozczarowanie !!!!! Hotel 5 * a w środku 3 *, stary , afrykańska łazienka, wanna obdrapana , stara łazienka, mydło do rąk 1x na 2 tygodnie !!!!! Pokój najwyżej 3 * Ale super plaża .....ok 1,5 km w ramach hotelu. Obok parkują 2 crusiers , Super kawa , sernik , pizza , ruletka , sklepy w ulicy karaibskiej. Alkohole !!!!! tylko lokalny Cabarel- wszstktko jedno jaki, czy rum, whisky,, gin, vodka, wszystkim się cofa po 2 dniach. inne alkohole w Senator, bliźniaczy hotel obok, ale .... tylko dla members za dodatkową opłatą. I co jest Jim Beam, Jony Walker, .......żenada... Plusem są jak zawsze barmanki/ klony pięknych i kobiece kształtny/ ogólnie porażka. Wydałem za 2 tyg kasę ... ciepło , woda super, wycieczki kolejne OK , ale ogólnie nie polecam . W Punta cana jest o 2 * lepiej. Ps. Widzieliśmy prawie cały świat, więc mamy porównanie
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
7 dniowy pobyt, hotel sam w sobie ma urok, jest stary ale czuć klimat Dominikany, piękna plaża, zadbany ogród i na tym koniec jeśli chodzi o dobre rzeczy. W pokojach czuć wilgoć, zapach przechodzi na wszystko w pokoju. najgorsza część wyjazdu to niestety jedzenie. Kolejki do wszystkiego, po napój stoi się 10 min obsługa jest tak obrażona i z łaska podaje cokolwiek, ze człowiek czuje się jak intruz. Jedni dostają napój w szklance inni w plastikowym kubku z napojem do połowy. Nie należymy do osób wybrednych a mimo to wybór jedzenia był słaby. a jeśli już było coś co wyglądało ciekawie to było niedobre. Stało na gorącej płycie podgrzewane tylko przez kilka godzin. Jedyny plus to owoce, które jednak nie zawsze były dojrzałe i smaczne i omlety rano, które kucharz robił przy nas. Często tez brakowało sztućców na stole. W dniu wyjazdu do 18 godziny część osób dostała ręczniki, inni nie. Bagaże miały być pilnowane lub zamknięte w pomieszczeniu a leżały na korytarzu bez żadnej opieki. Do tego hotelu już raczej nie wrócimy.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel stary, w pokojach wilgoć, wanny spawane, jedzenie bez szału , słabe WiFi w lobby, nie polecam
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety wielkie rozczarowanie hotelem, w pokojach smród stęchlizny, brudne firanki, brak nowych ręczników czy pościeli. Jeśli chodzi o jedzenie bardzo biednie, w kółko to samo, niesmaczne. Wieczny brak wolnego stolika a jeśli już się znajdzie to bez sztućców. Obsługa pracuje jak za karę jeśli nie dasz na wstępie barmanowi napiwku nie ma szans na fajny napój, ewentualnie rzucony z łaską w plastikowym kubku. Z pozytywnych rzeczy piękny teren, cudowna plaża, baseny, fajny wystrój lobby i restauracji