Opinie o Playa Bachata Resort

Kategoria lokalna: 5

5.0/6
(1508 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.5
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Nieprawdziwe opisy i zdjęcia wycieczek fakultatywnych! :(

    Mateusz 09.11.2021

    Sam hotel dość przyjemny, posiada dwa baseny, jeden z nich szczególnie urokliwy położony wśród palm. Plaża również wyjątkowo ładna jak na region Dominikany północnej. Niestety cały wyjazd organizacyjnie okazał się klapą. Wycieczka (fakultatywna) urodzinowa zamówiona specjalnie miesiąc wcześniej na konkretny dzień została przełożona bez podania żadnego powodu (zaznaczam że nie miało to związku z pogodą, po prostu Pani mi powiedziała że nie robią jednak w ten dzień i tyle). Żeby nie psuć sobie wyjazdu wybrałem inny dzień, jednak to co zobaczyłem będąc na niej zszokowało mnie negatywnie tak jak na żadnych innych wakacjach. Opis oraz zdjęcia na stronie Rainbow oraz w panelu klienta gdzie kupowałem wycieczkę są nieprawdziwe i mylące. Katamaran był zupełnie inny niż jest pokazany, nie ma nic wspólnego z opisem "luksusowy" czy "VIP", mimo że specjalnie pytałem się jeszcze w biurze Rainbow w Warszawie (Arkadia) czy na pewno tak jest. Pokład był przepełniony, mnóstwo ludzi (przyjemniej ok 30-40 osób jak nie więcej), mimo że miał być to "wygodny" "rejs VIP", gdzie na zdjęciach ewidentnie widać że jest to kameralny katamaran tylko na kilka osób. Brakowało również kamizelek ratunkowych podczas snorkelingu więc nie każdy mógł niestety skorzystać. Zdjęcia plaży są zupełnie inne niż odwiedzane podczas wycieczki, również obiad "na prywatnej plaży z langustą jako danie główne" okazał się nieśmiesznym żartem gdzie można było uraczyć jedynie malutki kawałek tego mięsa. Wybrałem ten kierunek głównie ze względu na bardzo polecaną przez państwa wycieczkę "Rajska Wyspa - rejs VIP na Saonę Północy", ponoć idealną na rocznice, urodziny czy inny ważny dzień. Jeśli opis wycieczki były zgodny z rzeczywistości po prostu wybrałbym inny kierunek gdzie można miło spędzić czas. Były to zdecydowanie najgorsze wakacje na jakich byłem, mimo że niejednokrotnie z Państwem latałem i nigdy nie było żadnego problemu, szczególnie miło wspominam ferie w Meksyku na początku tego roku. Naprawdę nie rozumiem skąd nagle taka zmiana jakości obsługi. Proszę o całkowity zwrot kosztów wycieczki (za dwie osoby) oraz propozycję rekompensaty straconego czasu i stresu. Proszę również bardzo o uaktualnię informacji i zdjęć na stronie oraz w panelu klienta żeby nie wprowadzać kolejnych klientów w błąd. Pozdrawiam, Mateusz

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Biuro nie było w stanie zapewnić nam ochrony przed dymem z palącego sie śmietniska, biuro w Łodzi zrzucało to na rezydenta a Ona nic nie robiła a pozaproponowaniu przez nas zmiany hotelu, nie odbierała telefonu, tydzień wdychania toxycznych wyziewów , rezydentka prowadząca wycieczkę za 100$ spóźniła sie godzinę i opuściła zwiedzanie najciekawszego punktu-jaskiń, machnęła ręka jak przejeżdżaliśmy -tam sa jaskinie

    Alicja, --- 14.03.2019

    Brak działań biura zarówno w Łodzi jak i rezydenta w celu uchronienia nas przed toxycznymi wyziewami przez tydzień (z palącego sie obok śmietniska, nie reagowała na telefony, nie odbierała SMS, rezydentka spóźniła sie godz.na wycieczkę za 100$ Trzy odcienie błękitu, i nie pokazała jaskiń będących w programie

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Playa Bachata 8-19.11.2018 rok.Dominikana

    Krzysztof, WARSZAWA 22.11.2018 | Termin pobytu: listopad 2018

    Ocenicie sami.Oferta Rainbow-bezpośrednio przy złotej piaszczystej plaży-plaża to szaro bury brudny piach,ok.1 km.dalej nie przejdziesz.W tropikalnym ogrodzie-trawnik i palmy,to wszystko.Wybudowany w karaibskim stylu hotel....zwykłe piętrowe budynki.pok.1705 parter,wilgoć,taka stęchlizna.Po każdym deszczu,wszelkiej maści robactwo wchodzi do pokoju szparą pod drzwiami.Trzeciego dnia znalazłem węż w pokoju,ok 30 cm.dlugości.Tak węża !!! Dziewczyny w recepcji zdziwione-jaki problem? Klimat tropikalny więc węża możesz spotkać wszędzie,nawet pod kanapą w pokoju!!! Oferta-urokliwa uliczka handlowa zaprojektowana w stylu karaibskim ......jak bezczelnie można opisywać coś czego nie ma!!! Egzotyczna roślinność-zapomnialem-krzaczory przy werandzie,nie posiedzisz wieczorem bo zjedzą cię komary i małe muszki-strasznie gryzą.Wycieczki-przed zakupem zapytaj o czas jazdy w jedną stronę!!! Mogą to być 4godz.lub 5godz.razy dwa.....W jakim języku,bo mial być niemiecki, a był angielski.Plusy-niedogotowane warzywa-kalafior,marchewka.Jedzenie jak wszędzie.Nieprawdą jest że napoje są dostępne całą dobę.Około 5 no 5,30 zaczynają sprzątanie,mycie podłogi,itp trzeba wracać na kwaterę.To był mój kolejny wyjazd z Rainbow,ale te wszystkie klamstwa w załączniku-program imprezy-zastanowię się jest tyle innych biur......

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    podejście karaibskie

    Magdalena, Wołów 13.05.2019

    Karaibskia piękna plaża z kamienistym zejściem do morza, pełen relax z cudownymi widokami. I to chyba tyle w temacie magii tego miejsca. W zderzeniu ze sąsiadującym Senatorem, chotel wypada bardzo przeciętnie. Casy świetności ma już daleko za sobą i wymaga generlnego remontu. Wyposażenie pokoi jest mocno zużyte. Sprzątanie to typowa prowizorka (setki komarów w pokoju i innych robali na podłodze, nie zamiatane po parę dni, a podłoga jak czarna tak czarna, sanitaria nie były sprzątanie przez cały pobyt, ale napiwki pani zabierała regularnie), sprowadza się do pościelenia łóżka i czasami wymiany brązowych ręczników. Recepcja jest największą porażką tego hotelu, serwis tragiczny i połowa obsługi nie mówiąca po angielsku, co kolwiek się u nich zlecało nie było realizowane, po mimo deklaracji, że załatwią. Nawet wynajęcie auta było problemem (gdzie w Senatorze , przemiła Pani w recepcji ogarnęła temat w 5 minut). Pokoje o różnym standardzie. Mój pokój otrzymali znajomi, któ®zy podróżowali z nami na jednej rezerwacji (białe ręczniki w pokoju i bliskosć bungalowu do basenu i plaży) mój pokój był na końcu hotelu, zaraz przy płocie z widokiem na pasące się krowy) W tej części hotelu lokowano głównie przyjeżdżających na weekend autohtonów, którzy przybywali licznymi rodzinami, byli głośni, słuchali na balkonach mega głośno muzyki i czar miejsca znikał natychmiast a o wypoczynku nie było mowy. Na stronie Rainbow w seksji opis jest informacja o siłowni - co jest nieprawdą. Hotel Playa Bachata nie posiada siłowni. Jest siłownia w oddalonym hotelu Senator. Z opisanych w hotelu barów w ciągu dnia były czynne dwa lub trzy na terenie całego hotelu, w zależności od humoru obsługi. Na plaży był jeden bar (nawet czasami zamykany w ciągu dnia) ze średnio miłą obsługą. Generalnie obsługa hotelu sprawiała wrażenie ospałej, powolnej i śrenio zadowolonej z życia. Nie uśmiechali się. W mojej ocenie serwis hotelowy to pięta ahillesowa Playa. Dyskoteka opisana w hotelu nie była ani razu otwarta przez cały pobyt. Poziom wieczornych animacji był mizernie słaby. W ciągu dnia były jakieś animacje i to był jedyny elemet oferty, który zgodził się w 100%. Jedzenie bardzo przeciętne. Kucharze nie wyrabiali się i wszędzie były kolejki, a z jedzenia tylko ryby i omlety były zrobione dobrze. Plusem Dominikany są owoce, które zawsze się bronią. Wróciłem cały w bąblach, bo ilość insektów (pomimo zakupionego Rajdu) nie pomogła w ich tępieniu (prosiłem kilka razy obsługę o zwrócenie uwagi Pani sprzątającej, żeby nie trzymała otwartych drzwi od pokoju bo wlatują komary, ale jak widać mieli to w poważaniu). Generalnie decydując się na pobyt w tym hotelu, nie obiecujcie sobie za dużo i zaopatrzcie się w dużo cierpliwości, rajdu na komary, off na komary, i jakieś detergenty do sprzątania w pokoju bo na hotel nie ma coliczyć.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Obiekt do kapitalnego remontu

    Mateusz 26.08.2021

    Witam, niestety hotel nadaje się do kapitalnego remontu nie do umieszczania w nim gości. Pokoje pozostawiają wiele do życzenia . Nie działające krany, okna z popękanymi szybami, nie domykające się drzwi. Przerwy w dostawie wody kilka razy dziennie, często leci tylko woda gorąca lub zimna. Wyposażenie pokoi zdewastowane, zdekompletowane. Podam konkretnie na moim przykładzie: w pierwszym pokoju miałem łóżko z połamaną ramą, krzesło ze złamaną nogą, po dwóch dniach przestała działać klimatyzacja, dostaliśmy drugi pokój w którym nie działała spłuczka oraz kran (nie dało się przełączyć wody na prysznic). Znów nic nie naprawiono, tylko przeniesiono nas do trzeciego pokoju, gdzie wyposażenie meblowe było zdekompletowane - brak krzesła, ławy na walizkę, jednej lampy (zapewne wyposażenie się rozpadło i zamiast je uzupełnić po prostu je wyrzucono), a klimatyzacja chodziła jak traktor. Zgłosiliśmy to rezydentce, która tylko wzruszyła ramionami i powiedziała, że tutaj niestety tak wyglądają wszystkie pokoje. Pozostała infrastruktura hotelu w podobnym stanie. Stołówki bez klimatyzacji, basen rodem z lat 90tych, z totalnie niewydolnym systemem filtrowania wody, leżaków bardzo dużo ale połowa z nich nie nadająca się do użytku (połamana, zdekompletowana, podarta).

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    21

    Uwaga na ten hotel

    Michał, Szczecin 28.12.2021

    Pobyt w okresie świątecznym 2021r. Hotel naszym zdaniem zasługuje na max 2 gwiazdki a to za sprawą wielu nie dociagnięć a mianowicie :smród stęchlizny w pokojach które są bardzo skromnie wyposażone w sumie to nic w nich nie ma ,My dostaliśmy pokój na parterze z nie działającym tv , pustym mini barem który uzupełniono dopiero w 4 dobie pobytu po interwencji rezydenta ( 1 szt wody 1 szt coca cola 355mil i 1 szt sprite 355mil) ot caly mini bar, po jego oproznieniu do dnia wyjazdu nie został uzupełniony, brak ręczników na 3 osoby mialem 2szt do tego na 9 dni wymienione raz ,wisienka na torcie w kwestii pokoju to toaleta ktora nie odprowadzała wody jakoś zapchana czy coś takiego. Robactwo ,wszystko zszarzałe i mocno wyeksploatowane . A cały czas rozmawiamy o hotelu 4 gwiazdkowym ani razu nie obsłużył nas kelner. Hotel zastrzega sobie prawo do rezerwacji części plaży dla gości z wycieczkowców z Ameryki wiec proszę się nie zdziwić że zostaniecie przegonieni na inną cześć plaży, leżaki połamane brudne i zdezelowane chodziliśmy do hotelu senator i tam było ok w państwie w którym produkuje się kawe przez 9 dni piłem jakieś zlewki nie do wypicia bo tak smakowała ta kawa na jadłodajni, w barze przy plaży to samo lokalni poza kolejnością a bialy kolejka, obsługa bardzo opryskliwa robiła krzywe miny jeżeli zamówiłeś coś innego niż rum z colą , o drineczkach z katalogu możecie zapomnieć bo jak była limonka to nie było mięty jak był mięta to nie było ......I tak wkółko. Nie polecamy tego kompleks lepiej jest dopłacić i wziasc Hotel senator lub Iberos ludzie na lotnisku mieli bardzo pozytywne opinie o tych hotelach w playa bachta większość była bardzo nie zadowolona ( pomijam tych którzy większość czasu spędzali w barze w stanie mocnego upojenia). Animacje hmmm coś tam od czasu do czasu się działo ale jakoś specjalnie ani mnie ani dzieci to nie porwało animatorzy do znudzenia tańczyli w sposób dosyć wyłuzdany bachate zachęcając do powtarzania tego tańca wszystkich w basenie i codziennie to samo. Jeżeli zastanawiasz się na Dominikanę to uderzajcie do porto cana tam jest już i jakość i bliżej na wycieczki fakultatywne . Prace rezydentów oceniam bardzo wysoko zaangazowni próbowali coś Pomoc w walce z warunkami w hotelu pan Marek rewelacyjny przewodnik duża wiedza . Najgorsze wakacje w naszej całej historii odliczałem dni do powrotu.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    18

    Play Bachata

    Rafał 08.02.2022

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Bardzo słabo

    Sylwia, Kraków 21.07.2021

    Jeżeli ktoś szuka pobytu, który spędzi w hotelu i ewentualnie pojedzie na wycieczkę (i nie przeszkadza mu wygórowana cena) to wyjazd powinien spełnić jego oczekiwania. Niestety, nie było tak w moim przypadku. Najgorzej oceniam lot, który jest wykupiony przez Rainbow i tak naprawdę ilość posiłków zależy od niego. Przygotujcie się na głodówkę - podczas 10h lotu dostaliśmy jeden malutki ciepły posiłek na początku i kanapkę na końcu. I 0.5l wody na całą podróż. Hotel jest bardzo fajny, chociaż obsługa obiecała nam naprawę klimatyzacji i nie przyszła - ale to są południowcy, takie rzeczy się wybacza :) Jedzonko też dobre i urozmaicone. Starcie z Rainbow podczas spotkania zapoznawczego z rezydentką było okropne. I nie umiem powiedzieć tego inaczej. Czułam się jak dziecko na wycieczce, a nie jak dorosła osoba, która chce coś zwiedzić. Powiedziano nam, że jedyną opcją poruszania poza resortem są taksówki - Pani nie raczyła wspomnieć, że działa Uber albo można wypożyczyć samochód na jeden dzień za taką samą cenę jak przejazd do miasta obok. Jasne, powiedziano nam o obostrzeniach, jednocześnie rzucając komentarzem, że nas to nie powinno interesować, bo przecież nie będziemy się ruszać poza hotel, a jak już to z Rainbow. Spróbowaliśmy jednej wycieczki. Byliśmy popędzani przez lokalnych przewodników, więc wyglądało to bardziej jak odhaczanie miejsc niż zwiedzanie. W następnym tygodniu wynajęliśmy auto na własną rękę i uratowaliśmy sobie wyjazd. W dużym skrócie - o ile hotel, plaża i sama Dominikana jest ok to nie polecam Rainbow.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Przyroda piękna, ale ten hotel...

    Anna, y 18.03.2025 | Termin pobytu: luty 2025

    Hotel: - z zewnątrz wygląda bardzo ładnie, małe piętrowe domki, piękny ogród, duża plaża, na której można znaleźć ciszę i spokój (plaża ma żółty piasek i woda przez to nie jest turkusowa tylko ma kolor trochę jak w Bałtyku), - jeśli masz dużą wadę wzroku to nie zauważysz, że ten hotel powinien być zamknięty do generalnego remontu. Pokój: - brak wifi w pokoju - jest w lobby, lepiej kupcie sobie kartę SIM na lotnisku, - stare, rozpadające się meble lub ich brak, np. kontenerek przy łóżku był tylko z jednej strony, - straszny smród w pokoju - mimo, że było tam sprzątane to zawsze było czuć stęchliznę i pleśń, - głośna, śmierdząca klimatyzacja - dobrze, że w pokoju był wiatrak to można było wyłączyć klimę na noc i wiatrak dawał radę, - sejf - istnieje, ale jest to sejf bardzo starego typu na metalowy klucz, w naszym pokoju sejf był zepsuty (drzwiczki były uszkodzone), więc z niego nie korzystaliśmy, - klucze do pokoju - zwykłe klucze, nie karty, zajmowały tylko miejsce przez dołączony wielki brelok, - łazienka - całkiem spora i to jej jedyna zaleta - w środku zardzewiała wanna, rozpadająca się bateria, obleśna zasłonka i teraz hit: koszt na śmieci był jednocześnie koszem na zużyty papier toaletowy - nie można wrzucać papieru bo kanalizacja się zapcha, - karaluchy - w naszym pokoju akurat nie spotkaliśmy, ale inni goście hotelowi mieli problem z karaluchami w pokoju - kontakt z przyrodą na każdym kroku! - ktoś mógłby powiedzieć, że przesadzam i że przecież nie spędzałam w tym pokoju całego dnia, ale przecież gdzieś spać trzeba i wówczas wdychasz przez całą noc te smrody, pleśń i nie wiadomo co jeszcze. Jedzenie: - jedzenia było dużo, można było bez problemu zaspokoić głód, ale nie było z tego żadnej przyjemności, - brak różnorodności choć czasem rzucili coś ciekawego jak np. spring rollsy, ale to tylko raz na te 2 tygodnie pobytu, - w bufecie był zawsze problem ze sztućcami i szklankami - obsługa nie uzupełniała na stolikach na bieżąco, trzeba było się trochę nachodzić, aby znaleźć, - drinki obrzydliwe, no chyba, że zapłacisz dodatkowo to zrobią prawdziwego drinka, a nie gotowca z syropu - jedyne co się nadawało do picia to rum z colą. Obsługa: - obsługa na barach to jakiś żart, nastawieni tylko na napiwki, jak nie dasz napiwku to obsługują z wielką łaską, albo w ogóle - dla przykładu zabawna sytuacja - zamówiłam drinka w barze przy plaży, barman przyjął zamówienie i gdzieś poszedł, myślałam, że mu się jakiś składnik skończył, otóż nie, on po prostu sobie poszedł ;) Stałam jak kretynka przy barze kilka minut i na niego czekałam, aż w końcu inny barman mnie zapytał co chcę i wtedy dostałam tego drinka (oczywiście był z syropu) - problem napiwkowy powstał przez Amerykanów, u których napiwki to coś normalnego, - obsługa pozostała - ok, na pochwałę zasługuje Pani, która sprzątała przy tym nieszczęsnym barze przy plaży - bardzo miła. Wybierzcie hotel we wschodniej/południowej części Dominikany, ponieważ od Puerto Plata jest bardzo daleko do najlepszych atrakcji, takich jak Saona czy Samana (5h/6h w jedną stronę, a na miejscu spędzasz godzinę).

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Playa bachata

    Zniesmaczony 29.01.2022

    Hotel jak hotel, wilgoć i lokalne robactwo. Kuchnia tragedia, brud, jedzenie monotonne, wszędzie zapach brudnej ściery do podłogi. Na stołówce tłumy ludzi, brakuje wszystkiego, od sztućców po filiżanki do kawy. Naczynia niedomyte, personel dumny ze swojego jestestwa. Jedyny plus to smaczne owoce i ciepły ocean z pięknymi płazami w pełnym słońcu.NIE POPECAM TEGO PSEUDO HOTELU !!!!

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem