Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Minusy to na pewno pokoje które ( nie tylko naszym zdaniem) są bardzo zniszczone, pleśń na materacach i scianach, zniszczone blaty i dosłownie wszystko użytkowe w pokoju. Personel bardo miły i sympatyczny lecz bardzo leniwy, dosłownie na klienta mają wyje.... , kolejnym minusem na basenie są ręczniki a raczej ich ciągły brak. Bardzo mała, niewystarczająca ilość leżaków , jest niby zakaz ich rezerwacji a emeryci z ameryki wstają chyba o 5 rano żeby je zarezerwować ręcznikami. . Do plusów należy SUPER jedzenie, na każdy posiłem coś fajnego, dodatkowe bary z przekąskami i restauracje. Fajny choć mały basen, dostępność normalnych alkocholi a nie jakiś wynalazków. Okolica też przyjemna dla oka. Rezydent obecny tylko na spotkaniu po przylocie. Jak napisałem wiadomość przed wycieczką tematyczną na whatsup to do dziś brak odpowiedzi.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo mocno przereklamowany, nie zasługuje na taką popularność i swoje gwiazdki. Opiszę tylko kilka najważniejszych kwestii, które mam nadzieję rozwieją wątpliwości osób rozważających pobyt w tym miejscu: 1) LEŻAKI - masakra!!! Każdego dnia toczy się o nie walka. Nie można ich zarezerwować zostawiając swój ręcznik nawet o 5 rano, gdyż zostanie zabrany/skonfiskowany przez ochronę. Jedyną możliwością by mieć gdzie się położyć w ciągu dnia przy basenie lub na plaży jest pilnowanie leżaków osobiście od przynajmniej 7:00 rano. Infrastruktura wodna czynna jest od 10:00, więc w większości przypadków trzeba jeść śniadanie w pojedynkę (chyba, że grupa wczasowiczów jest liczniejsza niż 2 osoby), bo ktoś musi ciągle tam koczować!!! To jest coś nie do opisania!!! 5 gwiazdek?! 2) RESTAURACJA GŁÓWNA Często trzeba w niej czekać na stolik do obiadu lub kolacji ponad 10 minut. Brakuje sztućców i talerzy - rekompensuje to miła obsługa, która stara się jak może i pomimo problemów nadrabia życzliwym uśmiechem oraz smaczne i urozmaicone jedzenie. 3) NAPIWKI Obsługa przy barach z alkoholem przy basenie jest tak rozpieszczona, że bez nich robi zwyczajnie łaskę, że obsługuje i na złość nalewa niezgodnie z zamówieniem (nie wspomnę o lekceważeniu). Mało tego napiwki w wysokości $1 wywołują „głupi” uśmiech, najchętniej przyjmowane są nominały powyżej $5 (tak jak to, robią Kanadyjczycy). Jedynie panie sprzątające pokoje wydają się być zadowolone z $1. Przyznam, że to bardzo psuje wizerunek tego hotelu. Wszystkie w/w i karygodne niedogodności rekompensuje klimatyczne miejsce, pogoda, krajobraz oraz dobre jedzenie i czyste pokoje (choć słyszałem różne opinie od innych-u mnie było OK) Gdybym wybierał się raz jeszcze do Puerto Plata na 100% szukałbym innego hotelu. Ten zgodnie z tym co pisałem na początku jest zbyt mocno przereklamowany i nie zasługuje w mojej ocenie na więcej niż 4* co jest i tak bardzo naciągnięte. Plusy za dodatkowe restauracje tematyczne, przekąski i dania w barach przy basenie oraz przy lobby, minibarek (bezpłatny) w pokoju i smaczne lody. Zapomniałem opisać problemy z sejfem, ale nie będę już dokładał. Rezydentka z dyżurów, staje się mniej miła w przypadku zgłaszania problemów. Jednak stara się pomóc w ich rozwiązaniu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pięknie wygląda na folderach i zachwalany przez sprzedawców. Przed zakupem wyjazdu pokazano mi piękne zdjęcia nowej części hotelowej, która jak się okazało nie jest dostępna najwyraźniej dla naszego społeczeństwa. Zakwaterowano nas w starych budynkach. Warunki pomiędzy hostelem, a hotelem. W pierwszym dniu nie było wody wcale. W drugim nie było ciepłej wody. Rezydent zapewniał, że to sytuacja wyjątkowa, a jak się dowiedzieliśmy później jest tak od prawie dwóch tygodni. Każdy umywa ręce od wszystkiego. Nikt za nic nie odpowiada i nie poczuwa się. Zupełnie jak w Polsce. Nie wiem na jakiej zasadzie jest to hotel 5 gwiadkowy. Na posiłki chodziliśmy do hotelu obok, rzekomo 4-gwiazdowego. Tam 60 % Rosjanie i Ukraińcy, 30 % lokalni i 10 % Polacy. Ja zdecydowałem się na dopłatę do 5 gwiazdek i dałem się oszukać :-(. Ale za to wi-fi w pokoju mieliśmy. Co prawda z prędkością ok. 180 Mbps. Do pisania na messenger starcza. Jedzenie w zasadzie powtarzalne co 2 dni. Czyli 3 rodzaje menu na 7 dni. Reasumując hotel Senator. Daliśmy się zwieść zdjęciom 5 gwiazdkowego hotelu, który mogliśmy obejrzeć z zewnątrz. Za to wycieczki fakultatywne bardzo ciekawe i rezydenci naprawdę starali się jak mogli aby zatrzeć złe wrażenie tych pseudo 5 gwiazdek. My wykupiliśmy wyjazd po cenie last minute więc nie żałujemy. W cenie powyżej 4.000,- za 7dni/os nie warto. Ogólnie ocena hotelu 3,5/6
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie polecam Obsługa wiele do życzenia. Hotel pięciogwiazdkowy moim zdaniem zasługuje na trzy. Plus to ładna okolica.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pojechaliśmy do hotelu 5* z gwarancją otwartej restauracji na kolację oraz importowanych alkoholi przy basenie (niestety nic z tego) , w rzeczywistości otrzymaliśmy przeciętny pokój (góra 3* , 2 razy naprawiana klimatyzacja i smród stęchlizny), basen ok, ale czynny od 10-18 i bar przy basenie również. Baseny jacuzzi napełnione wodą ale nie działają. Na plaży czerwona flaga przez 2 tyg. w hotelu obok, ok 200m ,można było wchodzić do morza,( żółta flaga). Brak jakichkolwiek animacji. Na wszystkie posiłki chodziliśmy do hotelu obok, ok 8 km dziennie. Standard STOŁÓWKI i posiłków bardzo słaby. W weekendy bardzo dużo Dominikańczyków co jeszcze bardziej wydłużało kolejki w stołówce , czkało się po 30-40 min żeby wejść do środka. Światełkiem w tunelu były restaurację a"la carte. Podsumowując ,uważam, że zmarnowaliśmy cenny urlop i nie małe pieniądze.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zacznę od wycieczek, byliśmy na Saonie, na wycieczce w Puerto Plata a także zwiedzaliśmy północne wybrzeże i piękne plaże, było świetnie poczynając od organizacji wycieczki i przewodniczek a kończąc na widokach, które było nam dane zobaczyć w szczególności na rajskiej Saonie. Jeśli skupimy się na hotelu to tutaj można dać maksymalnie 3 gwiazdki. Lobby hotelu robi wrażenie jednak kiedy zrobi się parę kroków dalej jakość hotelu znika. Pokój który otrzymaliśmy odbiegał od standardów hotelu 5 gwiazdkowego. Otrzymaliśmy brudną pościel, brudne ręczniki, na ścianie był grzyb, telewizor nie działał, lampy były poniszczone. Przenosząc się na basen wcale nie było lepiej. Woda niekiedy była tak mętna, że strach było zamoczyć tam stopę, leżaki brudne i zniszczone. Identyczne zaniedbanie było na stołówce krzesła i stoły obdarte z farby, na talerze trzeba było dokładnie patrzeć czy aby na pewno nie trafił się brudny. Obsługa szczególnie na basenie wykazywała wielki poziom ignorancji w stosunku do gości, niekiedy mieliśmy wrażenie, że jesteśmy intruzami. Jeśli chodzi o jedzenie to zależy jakie było to danie, czasami trafiało się coś dobrego a czasami totalny niedogotowany niewypał. Na zdjęciach hotelu widać piękne budynki z basenami przy pokojach, proszę nie dać się zwieźć, te budynki należą do Clubu Ultimate Platinum, my nie mieliśmy tam wstępu, mieli oni prywatną część plaży oraz wydzielone stoliki na stołówce, nasze budynki znacząca odbiegały od tych pięknych z basenami. Bardzo nie fair aby dodawać takie zdjęcia i nie podać informacji czym jest ten Club Ultimate Platinum. Podsumowując hotel bardzo słaby więc omijałabym go szerokim łukiem i nie jest to tylko nasze zdanie ale też innych Polaków poznanych na tych wakacjach natomiast wycieczki świetne i bardzo polecamy północną część kraju a także rajską wyspę Saona oddaloną o wiele km jednak podróż warta jest tych widoków. Proszę poczytać opinie na Googlach o tym hotelu, tutaj na Rainbow wydają się być zbyt piękne i odbiegające od rzeczywistości.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Senator można śmiało traktować jako świetną bazę wypadową do wycieczek lokalnych, lecz jako "spa resort" w wielu miejscach zawodzi. Obsługa hotelowa pomimo tego, że jest miła i rozmowna, raczej unika przemęczania się. Skrajnie podstawowe prośby skierowane do recepcji (takie jak prośba o wymianę ręcznika po 2 dniach) były ignorowane do tego stopnia, że nie pytano nas nawet o numer pokoju. Rainbow zapewniało, że w hotelu wszystkie pokoje są takie same. Na miejscu okazuje się jednak, że są pokoje premium, które można wykupić za dodatkową opłatą.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zawód pod każdym względem hotel nie trzyma nadanego mu standardu obsługa fatalna o wszystko trzeba było się upominać zastrzeżenia do czystości w pokoju i obiektach brak rozsądnego terenu na animacje mało leżaków przy basenach o parasolach nie wspomnę
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt 8 dni, luty 2023. Niestety ale to jest hotel dla mało wymagających. Pięć gwiazdek i nazwa Senator jest zupełnie nieadekwatna do standardu. W mojej opini nie odpowiada nawet 4* w Turcji. Restauracja brudna, papierowe szare serwetki, obsługa leniwa i nie przejmująca się niczym. Jedzenie kiepskie i niedbale podane. Wino pół na pół z wodą podawane niezależnie od koloru w małuch kieliszkach od szampana. W pokojach część mebli rozwalonych, brak oświetlenia w przedpokoju, spłuczka sedesowa uszkodzona, w łazience brak wyciągu etc. I długo tak można... internet to teoria, przeciążony. Sejf to także teoria bo brak do niego kluczy a w recepcji, że już jutro napewno będą. Animacje to głośna muzyka i pijane krzyki. Więcej gości niż leżaków. Wszystkie drinki, wszędzie to tylko w plastiku. Plaża zwykła, nic z karaibskich widoków, plus kamienie w wodzie, lepiej zabrać obuwie bo jest nibezpiecznie. Z plusów ti położenie w ogrodzie i rajski klimat. No ale nie w tym hotelu jeśli kimuś zależy na jakimś normalnym standardzie. Dla mnie porażka i nie polecę go żadnym znajomym.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel dla niewymagających. 5 gwiazdek to jakiś żart. najwięcej 3. brak ciepłej wody. pokoj zmieniany 2 razy na taki sam stary z uszkodzonymi bateriami w łazience, chłodziarka wyciakajaca, moskitiery pourywane, śmierdzi i głośno od agregatu blisko pokoi. jedzenie całkiem spoko. z wigilii zrezygnowaliśmy kolejki na kilkaset metrów, brak miejsc, zamieszanie. plaża bardzo mała, szary piasek, nie ma za bardzo gdzie chodzić. ekspozycja północną więc słońce zawsze od strony pleców , szybko zachodzi a wieczorem zostaje pić w barze. obsługa bardzo miła, robotna, próbująca nadrobić ten kit który się sprzedaje klientom. codziennie problem z leżakami, ręcznikami czystymi. nie mogą dokupić?? roślinność piękna. ale frustracja każdego dnia od rana. pierwszy i ostatni raz z tym biurem.