Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wrażenia pozytywne , ale hotel wymagający remontu, w pokojach przykry zapach. Jedzenie na średnim poziomie.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Restauracja główna nie najwyższych lotów. Dania niezbyt urozmaicone. Pod koniec okresu wydawania posiłki mocno „ przetrzebione” . Często brakowało talerzy a brak miseczek na zupę to było już prawie regułą.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony przy przepięknej plaży, w bardzo ładnym tropikalnym ogrodzie. Drugi kompleks basenowy dużo ładniejszy niż ten przy recepcji. Dobre jedzenie, duży wybór, jako wegetarianka nie miałam problemu, żeby codziennie zjeść coś innego. Codziennie były sałatki, owoce, makarony, pizza, warzywa na ciepło, mięsa, ryby i/lub owoce morza; na śniadanie jajka, warzywa, pieczywo, sery, wędliny, jogurty, owoce, świeże soki. Jak na bufet naprawdę smaczne. Szczerze jestem ciekawa, co jedzą w domu ci, co narzekają tu w komentarzach ;) Białe wino mi nie smakowało, ale różowe i czerwone było całkiem dobre. Wifi przy senatorze działa lepiej, ale dalej słabo, na szczęście w Puerto Plata można kupić kartę już od 250 peso. Pokoje są najsłabszym punktem hotelu (tj. wyglądają jak na zdjęciach - nic gorszego, ale jednak jak cały resort oceniłabym na 4 gwiazdki, to pokój na 3). Przydałoby się odświeżenie, za to duży metraż, fajny balkon, działająca klima. Obsługa na recepcji i barach w porządku, w restauracji trzeba się prosić o kawę czy napoje do kolacji i strasznie długo to trwa. Próbowałam się zapisać na kolację do restauracji a la carte, ale niestety albo nie było osoby zapisującej o podanej godzinie, albo nie było podobno miejsc, więc nie mogę ocenić.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Miejsce bardzo przyjemne, piękna piaszczysta i ogromna plaża, Duży kompleks (wraz z Senatorem) mający spory potencjał, choć nie do końca wykorzystany. I chyba tyle plusów. Poza tym bardzo przeciętnie. Wprawdzie na stołówkach jedzenia dużo, ale jest ono słabe i monotonne. Oczywiście nie sposób też nie wspomnieć o przechorowaniu. Obsługa miła, zwykle uśmiechnięta. Ciekawe wieczory tematyczne. Sprzątanie to tylko proforma. Pani zmyje podłogę i pościele łóżka, ale zabite komary czy brudne lustro w łazience po poprzednikach nie tknięte do końca pobytu. W recepcji 3 dni prosiłem o zawieszkę na drzwi. Nie doczekałem się, podobnie z lunch boxami. Piszą, notują i na tym się kończy. Za to bardzo chętnie wyciagają ręce po różne opłaty czy napiwki. Co ważne - koniecznie proszę sprawdzać stan pokoi i zgłaszać na pismie albo za jakimś potwierdzeniem (czy świadkiem) stan pokojów, bo sie może okazać , że sprzątaczka coś uszkodziła, albo po poprzednich gościach coś pozostało uszkodzone/pobite i Wy za to zapłacicie - były takie przypadki. Ogólnie oceniam hotel na 3 gwiazdki. Nie ma sznas na więcej. To małe miasteczko żyjące swoim życiem w standardzie bardziej afrykańskim aniżeli amerykańskim. Dominikana jest piękna i warta zwiedzenia, ale ten hotel pozostawia sporo do życzenia. Senator obok jest standard wyżej.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ok wbrew opiniom pięknie położony plaża ok wyżywienie ok pokoje mogłyby być nowocześniejsze ale tak naprawdę tylko tam śpimy
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Witam serdecznie. Wyjazd z grupą znajomych, wrażenia pozostałych chyba podobne. Podróż- czarter od LOT. W jedną stronę 11 godzin, 40 minut. zaproponowano bezpłatnie dwa kubeczki wody po około 100 ml. Uważam, że narusza to zasadę bezpiecznej podroży. Picie na tak długich trasach to konieczność a nie przywilej. jeden raz posiłek, bardzo kiepski i bułka z serem. do tego hotelu sprzedano ponad 100 skierowań. Z lotniska wiosło nas 5 autokarów. Zamieszanie i długość przydzielania pokojów po kilkunastu godzinach lotu zupełnie fatalna. Jeżeli do hotelu przyjedzie kilkunastu wczasowiczów, to można to w sposób logiczny zorganizować. Z takim traktowaniem klientów spotkałem się po raz pierwszy. Przypominało to bardziej tramping. Pokoje dość wygodne ale od dawna nie malowane, nie remontowane. Malowanie części odbywało się w trakcie naszego pobytu. Wydawałoby się dość logicznym, że na czas remontu wyłącza się ten segment. Biuro podróży nie zadbało o to, był hałas, i bród. Posiłki – dwie hale pełne ludzi. Miejscowi starali się w stopniu dość umiarkowanym. Brudne sztućce, szklanki. Teoretycznie napoje powinien podawać obsługujący, ale ile można było czekać. Potrawy dość standardowe. Można było zapisać się w ramach pakietu all na kolacje serwowane. Jedna kolacja to miały być steki, kolejna - kuchnia włoska. Pomijając konieczność stania w długiej kolejce na zapisy w samo południe, to kolacja ta była wyjątkowo fatalna. Steki w tych dwóch salach głównych była smaczniejsze niż podczas tej serwowanej. Podobnie z „kuchnią włoską”. Leżaki na basenie zajęte od rana. Nam na szczęście bardziej odpowiadała plaża i tamtejsze leżanki. Sprzątanie w różnych godzinach. Lodówka brudna, pomimo tego, że w ramach all był mini bar, to uzupełnienie o wodę, tonik było sporadyczne. Można było poprosić, wówczas przynieśli dokładnie to, o co prosiłem. Nic ponadto. Nie jest to chyba recenzja na nagrodę, ale wydaje się, że ktoś z Firmy ją przeczyta i nieco pochyli się akurat nad tym kierunkiem. Pozdrawia, Paweł
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pierwszy wyjazd po za Europę dlatego jest mi ciężko go uczciwie ocenić. Ale nie zapomniane wrażenia nowe doświadczenie. Na pewno piękna wyspa którą się nie nacieszymy będąc tylko w hotelu. Ale trzeba pamiętać że to jest Ameryka Środkowa i nie jest za bogato. Jak będzie możliwość to wrzucimy jeszcze raz.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Polecam , hotel czysty , jedzenie smaczne , pokoje w stylu karaibskim dotknięte przez ząb czasu , aczkolwiek codzienne sprzątane , obsługa bardzo miła
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w terminie 3-11.12.2021 r. wylot z Katowic. Jak widać opinie są skrajne. Prawda jest taka, że gdybym zapłaciła za tygodniowy pobyt w okolicach 7.000,00 to byłabym rozgoryczona, gdyż moim zdaniem cena zdecydowanie nieadekwatna do standardów. Prawdą jest, że pokoje są nieremontowane, pojawiają się usterki , które są eliminowane przez obsługę. To prawda, że w restauracji występowały chwilowe braki talerzy, chwilowy brak sztućców czy nawet miejsc ale po chwili nie było problemu. Odnośnie czystości, to potwierdzam, że czasem odkładałam talerz z powodu "maziaków" i wybierałam kolejny. Zaznaczam również, że mam duże problemy z ukł. trawiennym i miałam obawy jednakże nic mi nie dolegało (wdrożyłam już przed wyjazdem probiotyk i polecam nawet zdrowemu). Jedzenie..... nie było wykwintne ale pod dostatkiem, Ja nie mogę glutenu, laktozy i nie miałam żadnego problemu. część osób pisze, że jedzenie monotonne, że to samo. Powiem tak, owszem można to potwierdzić, jeżeli każdego dnia będziesz jadł wszystko co oferują, a jeżeli jesz normalnie wówczas nie masz z tym problemu, przykład śniadania- dostępne były płatki, mleko bez laktozy, jajka w różnej postaci ( sadzone, gotowane, omlety z dodatkami, itp.) kiełbaski, sałatki, sałaty, wędliny, nabiał, pomidory, ogórki, itp. różne pieczywo, dżemy, słodkości , ciepłe dania np. puree z tapioki (bezglutenowe więc jadłam), no i świeże owoce. Podobnie z obiadami i kolacją. Zaznaczę, że owoców morza nie było ale jeden rodzaj ryby saute był codziennie i okazjonalnie pieczony w całości łosoś, VEGETARIANIE znajdą coś dla siebie). Bardziej rzucały się w oczy pełne talerze u ludzi, z jedzeniem pod sufit, szokujący widok!!!!, później niestety zjedzone do połowy ponieważ nikt nie jest w stanie zjeść takich ilości!!! Dla mnie to koszmar i brak szacunku. Głównie dotyczyło to turystów z Rosji, których było dużo, ale niestety również Polaków :( Nigdy nie brakowało ręczników plażowych. nigdy nie zostaliśmy źle obsłużeni przez barmanów. Oczywiście trzeba się liczyć z tym, że nie serwują tam alkoholi markowych tylko regionalne, ale w dużej ilości hoteli to norma). W ofercie RAINBOW był barek w pokoju, w naszym przypadku był pusty przez cały pobyt, ale i niepotrzebny dla nas, ponieważ jeśli chciałam wypić drinka, robiłam to w barze. Uważam, że powinno to zniknąć z oferty RAINBOW. Podsumowując, jesteśmy bardzo zadowoleni pomimo mankamentów, chcieliśmy być w obiekcie, w którym nie ma narzuconego dress codu do restauracji tylko luz i pewnego rodzaju swoboda, dlatego też wybór padł na ten obiekt (dużo lokalsów i to było fajne) i niższa cena. Nie było zbyt głośno, zawsze można było poszukać sobie bardziej ustronne miejsce. Plaża bardzo ładna, ocean ciepły, leżaki dostępne bez problemu, (owszem część uszkodzonych ale można było poszukać dobrego). Warto zaznaczyć, iż piasek w tej części Dominikany nie jest biały wiec i ocean nie będzie nieziemsko turkusowy . Pomimo, że nie gustuję w wyjazdach organizowanych przez biura podróży tylko sama organizuję i uwielbiam i doceniam Europę ten wyjazd oceniam pozytywnie. Czasem, kiedy byliśmy na wieczornych animacjach odnosiłam wrażenie, że jestem na rodzinnym wyjeździe w stylu Dirty Dancing ;) Mogę dzisiaj ponownie odwiedzić ten Resort zwłaszcza kiedy u nas zima i brak słońca ale nie za cenę 6.500,00 zł z a tydzień od osoby!
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wszystko byłoby piękne, gdyby była ciepła woda w hotelu (ciepła woda pojawiła się dopiero na dzień przed wyjazdem ) ,działający sejf oraz wymieniane ręczniki na czyste.