Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
To był mój 4 pobyt w dominikanie , najgorszy. Jedzenie, plaża , obsługa restauracji , dno ,czerwona flaga przez cały pobyt, brak ratowników, praktycznie na całej długości hotelowej po wejściu do wody kamienie. Weekend inwazja tubylców , dosłownie . Miłe i kompetentne rezydentki w szczególności Diana. Świetna obsługa podczas lotu. Zmieńcie hotele na te w Bayahibe .
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Raczej nie poleciłbym tego hotelu. Z zewnątrz ładny, względnie zadbany choć wiele elementów wymaga już naprawy. Pokoje duże, niestety brudne i zaniedbane. W pokojach utrzymuje się nieprzyjemny zapach stęchlizny, a zagrzybiała klimatyzacja nie poprawia sytuacji. Drugiego dnia w pokoju pokazały się dwa karaluchy i mrówki, choć to może być kwestia klimatu... Wanny z poprzedniej epoki zdecydowanie wymagają wymiany. Łóżka duże i wygodne, balkony przestronne. Plaża czysta i piękna, mnóstwo palm i zieleni. Woda czysta i ciepła. Panowie ogrodnicy bardzo mili, chętnie sprzedają pyszne świeże kokosy - polecam. Największym minusem hotelu było jednak słabe jedzenie i mały wybór dań, śniadania względnie ok. Do wyboru świeże omlety, naleśniki, owoce, ciastka i dobra kawa, niestety śmierdzące warzywa sery i wędliny. Obiady nijakie, dania mięsne często niedopieczone i/lub z kwaśnym zapachem nieświeżego mięsa. Pomimo obecności prawdziwego pieca opalanego drewnem, pizza zawsze była zakalcem przygotowywana z gotowego mrożonego produktu. Kolacje to praktycznie powtórki obiadów, większość czasu byliśmy zawiedzeni. Dwa dni (niedziela i wtorek) miło się zaskoczyliśmy smacznymi daniami. Owoców morza brak. Na plus zasługują świeżo wyciskane soki z owoców do śniadania. Drinki alkoholowe dobre. Obsługa miła i uśmiechnięta.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt choć udany, to nie polecam dla osób szukających choć trochę luksusu!! Można się tam dobrze bawić ale nie narzekając na hotel. Jak zaczniemy się wkręcać to wakacje przelecą w napiętej atmosferze. Cztery gwiazdki to za dużo!!!
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
proszę uważnie czytać opinie, my tego nie zrobiliśmy i mieliśmy niemiłą niespodziankę. hotel, a raczej bungalowy stare i brudne, do kapitalnego remontu. brak ciepłej wody w łazience przez trzy dni. klimatyzacja buczała we wszystkich pokojach
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt udany lecz tylko za sprawą zapoznania odpowiednich ludzi, którzy w tym czasie wypoczywają.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety, nie polecam za ta cenę tego resortu. Byłem z rodziną i pierwsze 2 dni to koszmar związany ze zmianą pokoi. Dostaliśmy śmierdzące, zagrzybiałe pokoje. Dopiero powtórna interwencja u rezydenta pozwoliła nam ( w miarę ) odpoczywać i korzystać z uroku tej wspaniałej krainy.. Trzeci pokój nie był szałem : zapach stęchlizny, rdza w wannie, popękane kafle, brak dostawki dla dziecka, ręczniki tylko dla 2 osób. Na szczęście cały pobyt rekompensowała pogoda i tubylcy. Podsumowując : nie za tą cenę! Rainbow podnosi cenę w trakcie ferii... Warto szukać w innych biurach (taniej i lepsza oferta).
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dostęp do internetu słaby, jedynie przy recepcji osiągalny, co przy tak wielkiej ilości gości powodowało tłok w miejscu dostepu internetu.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Sam hotel dość przyjemny, posiada dwa baseny, jeden z nich szczególnie urokliwy położony wśród palm. Plaża również wyjątkowo ładna jak na region Dominikany północnej. Niestety cały wyjazd organizacyjnie okazał się klapą. Wycieczka (fakultatywna) urodzinowa zamówiona specjalnie miesiąc wcześniej na konkretny dzień została przełożona bez podania żadnego powodu (zaznaczam że nie miało to związku z pogodą, po prostu Pani mi powiedziała że nie robią jednak w ten dzień i tyle). Żeby nie psuć sobie wyjazdu wybrałem inny dzień, jednak to co zobaczyłem będąc na niej zszokowało mnie negatywnie tak jak na żadnych innych wakacjach. Opis oraz zdjęcia na stronie Rainbow oraz w panelu klienta gdzie kupowałem wycieczkę są nieprawdziwe i mylące. Katamaran był zupełnie inny niż jest pokazany, nie ma nic wspólnego z opisem "luksusowy" czy "VIP", mimo że specjalnie pytałem się jeszcze w biurze Rainbow w Warszawie (Arkadia) czy na pewno tak jest. Pokład był przepełniony, mnóstwo ludzi (przyjemniej ok 30-40 osób jak nie więcej), mimo że miał być to "wygodny" "rejs VIP", gdzie na zdjęciach ewidentnie widać że jest to kameralny katamaran tylko na kilka osób. Brakowało również kamizelek ratunkowych podczas snorkelingu więc nie każdy mógł niestety skorzystać. Zdjęcia plaży są zupełnie inne niż odwiedzane podczas wycieczki, również obiad "na prywatnej plaży z langustą jako danie główne" okazał się nieśmiesznym żartem gdzie można było uraczyć jedynie malutki kawałek tego mięsa. Wybrałem ten kierunek głównie ze względu na bardzo polecaną przez państwa wycieczkę "Rajska Wyspa - rejs VIP na Saonę Północy", ponoć idealną na rocznice, urodziny czy inny ważny dzień. Jeśli opis wycieczki były zgodny z rzeczywistości po prostu wybrałbym inny kierunek gdzie można miło spędzić czas. Były to zdecydowanie najgorsze wakacje na jakich byłem, mimo że niejednokrotnie z Państwem latałem i nigdy nie było żadnego problemu, szczególnie miło wspominam ferie w Meksyku na początku tego roku. Naprawdę nie rozumiem skąd nagle taka zmiana jakości obsługi. Proszę o całkowity zwrot kosztów wycieczki (za dwie osoby) oraz propozycję rekompensaty straconego czasu i stresu. Proszę również bardzo o uaktualnię informacji i zdjęć na stronie oraz w panelu klienta żeby nie wprowadzać kolejnych klientów w błąd. Pozdrawiam, Mateusz
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Brak działań biura zarówno w Łodzi jak i rezydenta w celu uchronienia nas przed toxycznymi wyziewami przez tydzień (z palącego sie obok śmietniska, nie reagowała na telefony, nie odbierała SMS, rezydentka spóźniła sie godz.na wycieczkę za 100$ Trzy odcienie błękitu, i nie pokazała jaskiń będących w programie
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ocenicie sami.Oferta Rainbow-bezpośrednio przy złotej piaszczystej plaży-plaża to szaro bury brudny piach,ok.1 km.dalej nie przejdziesz.W tropikalnym ogrodzie-trawnik i palmy,to wszystko.Wybudowany w karaibskim stylu hotel....zwykłe piętrowe budynki.pok.1705 parter,wilgoć,taka stęchlizna.Po każdym deszczu,wszelkiej maści robactwo wchodzi do pokoju szparą pod drzwiami.Trzeciego dnia znalazłem węż w pokoju,ok 30 cm.dlugości.Tak węża !!! Dziewczyny w recepcji zdziwione-jaki problem? Klimat tropikalny więc węża możesz spotkać wszędzie,nawet pod kanapą w pokoju!!! Oferta-urokliwa uliczka handlowa zaprojektowana w stylu karaibskim ......jak bezczelnie można opisywać coś czego nie ma!!! Egzotyczna roślinność-zapomnialem-krzaczory przy werandzie,nie posiedzisz wieczorem bo zjedzą cię komary i małe muszki-strasznie gryzą.Wycieczki-przed zakupem zapytaj o czas jazdy w jedną stronę!!! Mogą to być 4godz.lub 5godz.razy dwa.....W jakim języku,bo mial być niemiecki, a był angielski.Plusy-niedogotowane warzywa-kalafior,marchewka.Jedzenie jak wszędzie.Nieprawdą jest że napoje są dostępne całą dobę.Około 5 no 5,30 zaczynają sprzątanie,mycie podłogi,itp trzeba wracać na kwaterę.To był mój kolejny wyjazd z Rainbow,ale te wszystkie klamstwa w załączniku-program imprezy-zastanowię się jest tyle innych biur......