Opinie klientów o Egzotyka Light - Dominikana

5.1 /6
1341 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.2
Intensywność programu
6.0
Obsługa hotelowa
5.2
Pilot
5.5
Plaża
5.5
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.4
Program wycieczki
4.8
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.7
Transport
6.0
Wyżywienie
4.9
Zakwaterowanie
3.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Marzena 17.11.2022
Termin pobytu: listopad 2022

Hotel Bachata

No cóż. Ten hotel lata świetności ma już dawno za sobą. Pewnie gdybym wiedziała że na weekend zjeżdżają do niego Dominikańczycy w życiu bym go nie wybrała. Rozumiem że ja jestem gościem ale taka ilość miejscowych mnie przerasta. Automatycznie wiązało się to z brakami posiłków, sztućców szklanek do napojów przy obiedzie a obsługa w pierwszej kolejności widziała swoich. Na kolacji czekałam pół godziny na podanie szklanki z napojem.Zeby nie było, zadkoscia jest sprawny sejf w pokojach, jeśli się trafi na pokój na piętrze to super, partery takie sobie. Basen główny nie zamoczyłam nawet nogi, lepszy ten drugi, trochę trzeba przejść i nieczynny bar, ogólnie piękny basen plus aranżacja w około. A teraz o plaży przy hotelu. Chyba najpiękniejsza z pośród plaży jakie było mi oglądać do tej pory zaznaczam że chodzi o plaże przy hotelach. Ta plaża przyćmiewa mankamenty nadgryzionego zębem czasu hotelu. A podróżuje od lat od południa Europy Azji po Afrykę więc mogę śmiało powiedzieć że jest z pewnością ładna. Czy wybrałabym ten hotel jeszcze raz raczej nie,lepiej dopłacić i wybrać Senatora. Ogólnie uważam że Rainbow powinien uprzedzać potencjalnych klientów że większość gości to Dominikańczycy (którzy są bardzo głośni i za nic mają że ktoś chce odpocząć w tym właśnie hotelu) Pobyt początek listopada 2022

3.5/6

Renata, Rzeszów 10.03.2022

Playa Bachata Resort

Hotel bardzo stary, ale obsługa stara się. Niestety bardzo przeszkadzały mi braki talerzy , szklanek , kieliszków. Przez całe dwa tygodnie małą łyżeczkę do kawy lub herbaty otrzymałam 2 razy. Kawę mieszało się tym co akurat było dostępne., czyli widelcem , nożem lub łyżką do zupy. Wieczorne drinki podawane w kubeczkach plastikowych z bardzo cienkiego plastiku. W restauracji za mało obsługi. Kelnerzy bardzo się starali ale w niektórych momentach nie dawali rady. Plaża ładna, ale w Punta Cana dłuższa i ładniejsza. Plusem było to że nigdy nie brakowało leżaków.

3.5/6

Karolina Katarzyna, Dąbrowa Górnicza 20.03.2023
Termin pobytu: marzec 2023

pobyt w hotelu

Hotel bardzo klimatyczny starszej budowy, zadbany cały teren przy hotelu. Jeżeli chodzi o pokoje to uważam, że zasługują na remont na pewno łazienki, lustra strasznie nadszarpnięte zębem czasu tak samo jest z armaturą w łazience, fugą między kafelkami przy wannie, okno w łazience i kurz między ratanowym zagłówkiem łóżka. Pokoje sprzątane codziennie po których często zostawało sporo czarnych włosów, napoje uzupełniane co dwa dni, lodówka w pokoju, klimatyzacja, sejf. Jedzenia bardzo dużo myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie, między posiłkami w uliczce karaibskiej dostępna kawa, ciasta, lody i pizza. Do tego hotelu raczej drugi raz nie wrócimy chyba, że będzie przeprowadzony remont pokoi. Polecam wycieczki fakultatywne z biurem podróży Rainbow.

3.5/6

Ewa Dob. 17.01.2022

Średnio przeciętnie

Mój pobyt to okres Swiąt Bożego Narodzenia i Sylwester. Przy wyborze tego hotelu, kierowałam się opiniami osób które były. Najwyraźniej opinie stare skoro z 2018 roku czy też początków pandemii. Hotel zjechał poniżej tych ocen. Po pierwsze , w chwili zakwaterowania, zjechały duże grupy turystów polskich i rosyjskich, a w recepcji było tylko 2 pracowników. Tłumy kłębiły sie w kolejkach, człowiek na człowieku by zameldować się. Rezydent z Rainbow jedynie na parkingu lotniska wsadził nas w autokar, a potem radźcie sobie sami. Pokoje w niewielkich budynkach , po 4 na parterze i na piętrze. Lepiej dostać na piętrze, bo można w nocy wyłączyć klimę i otworzyć drzwi na taras. Otwieranie zdezolowanych drzwi na taras, też mordęga, a okna nie można było zabezpieczyć przed wejściem, bo "patent" nie działał. Sejf w pokoju taki, że wypadł cały zamek. W lodówce po butelce coca coli i sprita po 0.33 l i butelka 1,5 l wody, uzupełniane co kilka dni. Brakowało ręczników, bądż pokojówka zebrała używane, a po powrocie z plaży nie było czym sie wytrzeć, bo dopiero po godz 18 tej docierały i to mokre , bo nie zdążyły wyschnąć po praniu. Pokój taki sobie, a łazienka ze starą wanną . Obiekt ładnie położony , stanowiący kompleks z drugim hotelem Senator. Jednak ciągły brak czegoś, irytował i czynił dyskomfort w wypoczynku. Np. braki ręczników plażowych, braki sztućców , brak czystych stolików w restauracji, braki napojów w barach, brak mięty do mohito, podawanie drinków i napoji alkoholowych typu rum nawet wieczorem , w małych cieńkich kubeczkach plastikowych. Sylwester chała, niczym sie nie różnił od innych wieczorów, no może rodzajem jedzenia i tyle. Ogólnie rozczarował mnie hotel. Jak ktoś bywa w róznych krajach na wakacjach, to powiedziałabym że 3 gwiazdki w Egipcie
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem