Opinie klientów o Egzotyka Light - Dominikana

5.1 /6
1341 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.2
Intensywność programu
6.0
Obsługa hotelowa
5.2
Pilot
5.5
Plaża
5.5
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.4
Program wycieczki
4.8
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.7
Transport
6.0
Wyżywienie
4.9
Zakwaterowanie
3.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Maciej, Majdan 15.01.2024
Termin pobytu: styczeń 2024

Playa Bachata 7 dni - 2 osoby - nie polecam

Z plusów: - niewątpliwie plaża - duża, szeroka, piaszczysta, nawet czysta. Zdecydowanie lepsza niż w Senatorze. To największy atut tego hotelu. Zdecydowanie lepiej spędzać czas na plaży niż nad basenem. - jedzenie a la carte (ale na nie ciężko się dostać, więc najlepiej rezerwować od razu pierwszego dnia na cały tydzień - nam rezydent powiedział, że mozna tylko danego dnia na dany dzien..., więc załapaliśmy się tylko na 1 kolację) - sympatyczna obsługa restauracji, na bieżąco sprzątane stoliki - całkiem dobre drinki (nierozcieńczone) - pyszne owoce w restauracji, niektóre potrawy też całkiem ok Minusy: - pokój standardem KOMPLETNIE nie odpowiada 4 gwiazdkom. Wg mnie - to max 2-2,5 polskiego standardu. Obskurny, brud, grzyb na zasłonie prysznicowej, wanna z elementami rdzy, ułamana "rączka" trzymająca słuchawkę do prysznica nad wanną, urwany kurek od ciepłej wody przy zlewie, urwana suszarka na balkonie, woda w toalecie spłukująca się tylko do połowy, wystające niezabezpieczone kable elektryczne; sprzątanie też pozostawia do życzenia, bo drzwi wejściowe były przecierane chyba tą samą szmatą co podłoga, ręczniki wymieniane co 2 dni - brak ciepłej wody przez 4 dni!!!! Umycie włosów w lodowatej nie należało do przyjemnych doświadczeń - ostatniego dnia nie było wody i prądu w całym obiekcie (akurat w dniu wyjazdu....) - "dorwanie" ręcznika plażowego wymagało 3 dni i kilku prób dziennie kontaktu z panią "budkową" oraz regularnego "będzie za godzinę" (oczywiście, nie było..) - mniej więcej 1 na 3 leżaki na plaży wymagają utylizacji (połamane lub brak rączki do regulacji oparcia) - w trakcie weekendu rezerwacja leżaków nad basenem i na plaży przez "lokalsów" - oblężenie w każdej części hotelu: plaża, basen, restauracja czy wieczorna impreza - w barach w trakcie dnia bardzo mocno widoczna preferencja w obsłudze najpierw "lokalsów", a później "białych" - nie tylko w zakresie czasu oczekiwania, ale też rodzaju wlewanego alkoholu (biali dostawali rum "classico", lokalni "brugala") - my pojechaliśmy bez dzieci - i całe szczęście, bo z atrakcji dla dzieci to wyłącznie basen i plaża. Klubik nie działał, nie ma innych atrakcji typu zjeżdżalnie, czy animacje Hotel raczej dla osób niewymagających. Uszedłby w tłumie, ale nie za taką cenę...

3.0/6

BARTOSZ, Ełk 16.01.2024
Termin pobytu: grudzień 2023

Piękna plaża i tyle.

Chciałbym podzielić się z Państwem moją opinią o hotelu, a zarazem przestrzec przed możliwymi uciążliwościami. Na wstępie zaznaczę, że nie mam zbyt wygórowanych oczekiwań od hotelu, ponadto zapoznałem się z wieloma opiniami przed wyjazdem (również tymi negatywnymi) więc nie nastawiałem się na luksusy mając na uwadze stosunek ceny do jakości. Zacznę jednak od dobrej strony hotelu- samo położenie hotelu wśród roślinności oraz piękna plaża zrobiły naprawdę niezłe wrażenie, zwłaszcza plaża, która dzięki całkiem sporej długości nie sprawia wrażenia zatłoczonej, a błękit wody i otaczająca zieleń naprawdę stanowi przepiękny obrazek. Jeżeli chodzi o atuty tutaj się kończą, zazwyczaj to wystarcza, przecież głownie tym i wycieczkami lokalnymi żyjemy na wakacjach, jednak nie tym razem. Zacznę od największej uciążliwości, która zepsuła całkowicie odbiór wakacji. Wyżywienie- i to nie tylko kwestia smaku i jakości wyżywienia, gdyż to schodziło na drugi plan (znając opinię nie nastawialiśmy się zbytnio). Głównym problemem były kolejki, w których chcąc nie chcąc spędzaliśmy znacznie więcej czasu niż byśmy sobie tego życzyli na wakacjach. Kolejka na wejście do restauracji, kolejka po talerze (ich braki były uzupełniane, jednak niejednokrotnie wiązało się to z oczekiwaniem), następnie stoimy w długiej kolejce do wydania ciepłych posiłków, a jak już to nam się uda, to szukamy wolnego stolika, co wcale nie było takie oczywiste. Problem ten pojawiał się nie raz, nie dwa, na co byśmy wtedy pewnie nie zwrócili uwagi, ale wielokrotnie podczas całego pobytu, co było już frustrujące. Dotyczyło to głownie obiadów i kolacji, ale i zdarzało się podczas śniadań. W ten o to sposób otrzymujemy przez cały dzień sporo czasu w kolejkach. Sprowadzało się to do sytuacji, że jedliśmy nie to, na co akurat mięliśmy ochotę (chociaż i tu wybór nie był zbyt bogaty), a jedliśmy to, do czego akurat była najmniejsza kolejka lub akurat się nie skończyło. Proszę mi wierzyć, przez dzień czy dwa nie jest to problemem, jednak po kilku dniach naprawdę potrafi to trochę popsuć humory, a podczas 2 tygodniowego pobytu tracimy naprawdę dużo czasu w oczekiwaniu na posiłek. Nie mam wielkich wymagań odnośnie jakości wyżywienia, jednak stanie w kolejkach i szukanie czegokolwiek do zjedzenia, uważam, za strasznie słabe podczas wakacji. Odnośnie wyżywienia- jeżeli planujecie wycieczki po wyspie, które niejednokrotnie wiążą się z wyjazdami 4-5 rano- zapomnijcie o lunchboxach. Opcja ta nie istnieje. Co ciekawe obsługa przyjmie zamówienie, zanotuje nr pokoju, godzinę itp. ale na drugi dzień otrzymujecie informację, ze hotel nie ma takiej usługi- sprawdzone dwukrotnie. Przy okazji nadmienię, że nadmierne zatłoczenie spowodowane wyłączeniem części wspólnych hotelu było widoczne w wielu miejscach np. podczas opadów deszczu ciężko znaleźć jakikolwiek stolik, krzesełko, cokolwiek. Kolejny temat to higiena na barach (tam bynajmniej jest to widoczne)- „mycie” polega na przecieraniu ręką pod bieżącą wodą i tyle, nie dziwi więc wiele opinii o dolegliwościach od strony układu pokarmowego, oczywiście nie musi to być przyczyną, jednak sam widok nie jest zachęcający. Kolejna uciążliwość (celowo nie używam słowa problem)- brak ręczników plażowych, zazwyczaj od godziny 8 rano nie było czego szukać, Pani w budce owszem była, ale tylko rozkładała ręce- więc koniecznie należy zabrać własne i to nie jeden komplet, ze względu na fakt, że w tym klimacie nic szybko nie wyschnie. Pokoje- generalnie w tym zakresie myślałem, że nie mam całkowicie oczekiwań, wszak nie spędzamy tam niby czasu, ale szybko przekonałem się, jak bardzo nie mam racji. Karaluchy- wiem wiem, taki klimat itp. jednak widok wielkiego karalucha na środku pokoju nie jest niczym niezwykłym co dla wrażliwych może być problemem. Po pierwszym zgłoszeniu do recepcji przeprowadzono podobno jakieś zabiegi- bezskutecznie, po drugim zmieniliśmy pokój- podziałało (zaznaczę, że nie od ręki a po ponad tygodniowym pobycie). Nikt mi nie powie, że się nie da uniknąć karaluchów w hotelu- gdyż byliśmy już w tych rejonach i nie mieliśmy z nimi do czynienia. Oczywiście jest też grzyb na ścianach i sufitach (w pierwszym z pokoi, w którym mieszkaliśmy). Mam wrażenie, że pokój, który otrzymaliśmy po zmianie, przeznaczony był dla gości z innych krajów (np. sądząc po gniazdkach), bo tam wyglądało to już znacznie lepiej, chociaż nieidealnie (nie działa klimatyzacja- dla mnie bez różnicy, gdyż jej nie używam, ale…) Brak wody- przez cały pobyt brak ciepłej wody, hotel dla miłośników zimnego prysznica, da się z tym żyć, ale czy po to płacimy niemałe pieniądze, żeby nie mieć podstawowych rzeczy? Przez 1,5 dnia nie było też wody zimnej, ale to z kolei spowodowane brakiem prądu, co akurat może się zdarzyć, jednak ciepłej wody nie było przez cały pobyt. Powiedzmy, że letnia woda pojawiła się może 2 z 14 dni jakie tam spędziliśmy. Sport, rozrywka, atrakcje dla dzieci- dla nas wystarczyła plaża, nie korzystaliśmy również z animacji więc się nie wypowiem. Podsumowując- myślałem, że piękna plaża wynagrodzi mi kiepskiej jakości jedzenie, o czym wiedziałem już przed wyjazdem, jednak te kolejki do wszystkiego i wszędzie na terenie hotelu skutecznie zniechęcają. Brak ciepłej wody, karaluchy i grzyb w pokoju również nie napawają radością, mimo, że w pokoju się „tylko śpi” spędzamy tam 1/3 całej doby.

3.0/6

KATARZYNA, PIEKARY SLASKIE 05.12.2023
Termin pobytu: kwiecień 2023

Dominikana 2023

hotel ok, jedzenie natomiast najgorsze jakie mogło by być, na stołówce notorycznie brak sztućców, brudne szklanki, fruwające ptaki, kości w zupie, po prostu porażka. W łazience pieśń.

3.0/6

Kasia 30.01.2023
Termin pobytu: styczeń 2023

Playa Bachata - pomyłka co do hotelu, plaża SUPER

Położenie hotelu i zieleń wokół oraz przepiękna plaża to jedyne plusy. Hotel ma przyznane 4 gwiazdki - według nas ewentualnie mocne 3. Pokoje wygodne, ale niestety w pokoju mocno czuć wilgoć. Dodatkowo łazienki mogłyby być nieco lepiej wyposażone (bardzo wąska wanna z ZASŁONKĄ, KTÓRA SIĘ PRZYLEPIA DO CIAŁA I UNIEMOŻLIWIA KOMFORTOWY PRYSZNIC. A prysznic we dwoje niemożliwy). Klima bez możliwości wyłączenia, poza pozostawieniem otwartego balkonu (okno zaśrubowane). Jedzienie monotonne, za to bez smaku. Rówież w restaruacji "a la carte", do której, żeby się umówić, trzeba stać w kolejce 40-50 minut (bez gwarancji, że się uda). Nam udało się tylko raz - i to po awanturze, bo będąc w kolejce na pozycji 4-5, dowiedzieliśmy się, że na kolację o 18,30 już nie ma miejsc (rezerwowane przez obsługę miejsca dla ludzi, którzy płacą dodatkowo obsłudze). Co więcej - rezerwacja tylko na dany dzień, co przy liczbie gości tworzyło kolejki po kilkadziesiąt osób co rano. Na stołówce permanentnie brakuje wolnych miejsc przy stolikach i brak sztućców/szklanek praktycznie codziennie po 8.30 na śniadaniu i po 18.00 na kolacji. Odpowiedź od obsługi "za chwilę" oznacza długie czekanie. Ręczniki basenowe do wymiany wg. informacji "od ręki' - w rzeczywistości trudno je uzyskać. Wifi tylko w lobby, za to tak słabe, że nie da się wygenerować kodów QR na powrót, czy otworzyć strony - wysyłanie zdjęć przez What'sup trwa około godziny. Przedłużenie doby hotelowej do czasu wyjazdu wiąże się z przeprowadzką do pokoju w nieużywanej części hotelu, gdzie pokoje czuć stęchlizną. Za 40 dolarów (mimo, że na rachunku jest 32,5). Za to plaża super + kajaki w cenie. I super niehotelowa restauracja na wschodnim końcu plaży - NAJLEPSZE ŚWIEŻE OWOCE MORZA NA ŚWIECIE ZA ROZSĄDNĄ CENĘ.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem