5.1/6 (1363 opinie)
3.0/6
Hotel zbudowany w lokalnym, karaibskim stylu na bardzo dużym terenie. Bardzo łądny zielony ogród, z ogromną iloscią palem.Zakwaterowanie w bungalowach, w których znajdują się po 4 pokoje na poziom. Pokoje duże, w lokalnym wystroju, alkoszafa z rumem i wódką z dystrybutorów wliczone w all inclusive. Do dyspozycji lodówka z napojami typu: 7up, pepsi, woda butelkowana. Bar uzupełniany co 3-4 dni. Duży zielony teren, który był codziennie porządkowany. 3 działające bary, jedna restauracja oraz 2 restauracja a'la carte - włoska oraz amerykańska. Hotel znajduje się przy plaży z bezpłatnymi leżakami. Wifi działało jedynie w lobby, w okolicach posiłków bardzo słaby zasięg. Na terenie kompleksu 2 baseny - jeden w spokojnej części ( w zasadzie pustej), drugi z animacjami oraz lokalną muzyką. W terenie zadaszonym trzeba nosić maseczki, do barów bez maseczek nie dopuszczali. Przez cały pobyt była czerwona flaga na plaży.
3.0/6
Niestety porażka. Nie takie rzeczy widziałem, ale tutaj jest reklamowany przez Rainbow o wiele lepiej niż jest w rzeczywistości.
3.0/6
Postaram się być obiektywna i oceniać fakty.... Ktoś może zapytać z góry czego oczekiwałam wybierając najtańszy hotel z oferty..... Hotel i pokoje widać, że są nadszarpnięte zębem czasu....zniszczone meble, przeciekająca armatura łazienkowa....tak jak wyżej wspomniałam - nie oczekiwałam w tej cenie apartamentów z pierwszych stron katalogów.....ale mimo wszystko oczekiwałam czystych pokoi ( stare dla mnie nie jest równoznaczne z brudnym) , regularnej wymiany ręczników - daje dużo do życzenia... łącznie z tym że ich po prostu brakowało - mówimy o ręcznikach w pokoju, braku- przerw w dostawie ciepłej wody lub wręcz braku wody,- gdy przyjechaliśmy po prostu była zimna woda, gdy wyjeżdżaliśmy po prostu tej wody w pokojach nie było, w trakcie pobytu o ciepłej kąpieli po 22:00 raczej można było zapomnieć,braku prądu Walka o ręczniki basenowe była na porządku dziennym ( w naszej części hotelu) - trzeba było chodzić do budki przy basenie, w części hotelu w której byli zakwaterowani Kanadyjczycy, Amerykanie, Niemcy...itd. tam nie było żadnego problemu,W tej części hotelu restauracja też oferowała szerszą gamę posiłków niż ta przy której byliśmy zakwaterowani.... dałam 3 gwiazdki aż gdyż faktycznie otoczenie....czyli las palmowy i plaza, ładnie usytuowane baseny, infrastruktura zewnętrzna - bary, pasaż karaibski i generalnie personel mili, przyjaźni.....co do obsługi na recepcji zazwyczaj rozkładała rece.... Także wyspa piękna, widoki cudowne, nad hotelem radzę się zastanowić
3.0/6
Piękna plaża, turkusowa woda, zadbany teren, przemiła obsługa. Duży minus za pokoje, z powodu których nikomu tego hotelu nie polecę. Dla rezydenta standard pokoju nie byl żadnym zaskoczeniem. Stare, zagrzybiale, z pleśnią, rdzą i kamieniem na wannie, obdrapane okna, zardzewiale oswietlenie, woda w sedesie, ktora nie splywa. Po zmianie pokoju (po mojej skardze) niewiele lepiej. Pokoje wymagajace odswiezenia - ściany, zasłony brudne, poprzepalane.