Opinie klientów o Egzotyka Light - Dominikana

5.1 /6
1341 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.2
Intensywność programu
6.0
Obsługa hotelowa
5.2
Pilot
5.5
Plaża
5.5
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.4
Program wycieczki
4.8
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.7
Transport
6.0
Wyżywienie
4.9
Zakwaterowanie
3.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Piotrek 27.02.2019

Oferta Rainbow

Niestety, nie polecam za ta cenę tego resortu. Byłem z rodziną i pierwsze 2 dni to koszmar związany ze zmianą pokoi. Dostaliśmy śmierdzące, zagrzybiałe pokoje. Dopiero powtórna interwencja u rezydenta pozwoliła nam ( w miarę ) odpoczywać i korzystać z uroku tej wspaniałej krainy.. Trzeci pokój nie był szałem : zapach stęchlizny, rdza w wannie, popękane kafle, brak dostawki dla dziecka, ręczniki tylko dla 2 osób. Na szczęście cały pobyt rekompensowała pogoda i tubylcy. Podsumowując : nie za tą cenę! Rainbow podnosi cenę w trakcie ferii... Warto szukać w innych biurach (taniej i lepsza oferta).

2.5/6

PIOTR, WARSZAWA 26.01.2019

Dostęp do internetu słaby, jedynie przy recepcji osiągalny, co przy tak wielkiej ilości gości powodowało tłok w miejscu dostepu internetu.

Dostęp do internetu słaby, jedynie przy recepcji osiągalny, co przy tak wielkiej ilości gości powodowało tłok w miejscu dostepu internetu.

2.5/6

Mateusz 09.11.2021

Nieprawdziwe opisy i zdjęcia wycieczek fakultatywnych! :(

Sam hotel dość przyjemny, posiada dwa baseny, jeden z nich szczególnie urokliwy położony wśród palm. Plaża również wyjątkowo ładna jak na region Dominikany północnej. Niestety cały wyjazd organizacyjnie okazał się klapą. Wycieczka (fakultatywna) urodzinowa zamówiona specjalnie miesiąc wcześniej na konkretny dzień została przełożona bez podania żadnego powodu (zaznaczam że nie miało to związku z pogodą, po prostu Pani mi powiedziała że nie robią jednak w ten dzień i tyle). Żeby nie psuć sobie wyjazdu wybrałem inny dzień, jednak to co zobaczyłem będąc na niej zszokowało mnie negatywnie tak jak na żadnych innych wakacjach. Opis oraz zdjęcia na stronie Rainbow oraz w panelu klienta gdzie kupowałem wycieczkę są nieprawdziwe i mylące. Katamaran był zupełnie inny niż jest pokazany, nie ma nic wspólnego z opisem "luksusowy" czy "VIP", mimo że specjalnie pytałem się jeszcze w biurze Rainbow w Warszawie (Arkadia) czy na pewno tak jest. Pokład był przepełniony, mnóstwo ludzi (przyjemniej ok 30-40 osób jak nie więcej), mimo że miał być to "wygodny" "rejs VIP", gdzie na zdjęciach ewidentnie widać że jest to kameralny katamaran tylko na kilka osób. Brakowało również kamizelek ratunkowych podczas snorkelingu więc nie każdy mógł niestety skorzystać. Zdjęcia plaży są zupełnie inne niż odwiedzane podczas wycieczki, również obiad "na prywatnej plaży z langustą jako danie główne" okazał się nieśmiesznym żartem gdzie można było uraczyć jedynie malutki kawałek tego mięsa. Wybrałem ten kierunek głównie ze względu na bardzo polecaną przez państwa wycieczkę "Rajska Wyspa - rejs VIP na Saonę Północy", ponoć idealną na rocznice, urodziny czy inny ważny dzień. Jeśli opis wycieczki były zgodny z rzeczywistości po prostu wybrałbym inny kierunek gdzie można miło spędzić czas. Były to zdecydowanie najgorsze wakacje na jakich byłem, mimo że niejednokrotnie z Państwem latałem i nigdy nie było żadnego problemu, szczególnie miło wspominam ferie w Meksyku na początku tego roku. Naprawdę nie rozumiem skąd nagle taka zmiana jakości obsługi. Proszę o całkowity zwrot kosztów wycieczki (za dwie osoby) oraz propozycję rekompensaty straconego czasu i stresu. Proszę również bardzo o uaktualnię informacji i zdjęć na stronie oraz w panelu klienta żeby nie wprowadzać kolejnych klientów w błąd. Pozdrawiam, Mateusz

2.5/6

Alicja, Łódź 14.03.2019

Biuro nie było w stanie zapewnić nam ochrony przed dymem z palącego sie śmietniska, biuro w Łodzi zrzucało to na rezydenta a Ona nic nie robiła a pozaproponowaniu przez nas zmiany hotelu, nie odbierała telefonu, tydzień wdychania toxycznych wyziewów , rezydentka prowadząca wycieczkę za 100$ spóźniła sie godzinę i opuściła zwiedzanie najciekawszego punktu-jaskiń, machnęła ręka jak przejeżdżaliśmy -tam sa jaskinie

Brak działań biura zarówno w Łodzi jak i rezydenta w celu uchronienia nas przed toxycznymi wyziewami przez tydzień (z palącego sie obok śmietniska, nie reagowała na telefony, nie odbierała SMS, rezydentka spóźniła sie godz.na wycieczkę za 100$ Trzy odcienie błękitu, i nie pokazała jaskiń będących w programie
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem