Opinie klientów o Egzotyka Light - Dominikana

5.1 /6
1341 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.2
Intensywność programu
6.0
Obsługa hotelowa
5.2
Pilot
5.5
Plaża
5.5
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.4
Program wycieczki
4.8
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.7
Transport
6.0
Wyżywienie
4.9
Zakwaterowanie
3.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.0/6

Marta Dominika, Warszawa 28.03.2023
Termin pobytu: marzec 2023

Pięknie zaprezentowane zdjęcia w necie oraz ukrywanie negatywnych opinii a zderzenie się z rzeczywistością

Zdjęcia hotelu a rzeczywistość pozostawia wiele do nadrobienia. Kierunek zupełnie dla mnie nowy. Piękne egzotyczne plaże, lecąc w takie miejsce za dużą kwotę myślałam że jednak mam gwarancję do wystawienia opinii na poziomie b.wysokim. Niestety wasze ,, zdzieranie kasy z klienta " dało mi wiele do myślenia czy w przyszłości kupię kolejną wycieczkę. Jedynym plusem tej wycieczki był spokojny lot w obie strony oraz hotel położony blisko plaży w ładnej górzystej okolicy . Hotel na poziomie 2 gwiazdek europejskich . Pokój hotelowy przywitał mnie przedpotopowym sejfem bez zapadki i klucza , brudna podpaska wciśnięta w podajnik nakładek na wc, standard hotelu oraz wychodzenie z jakąkolwiek inicjatywą obsługi recepcji jest beznadziejna. Jest więcej minusów ale dajecie za mało znaków do wyrażenia swojej opinii. Chyba celowo. Jedzenie ok ale z dodatkiem muszek owocówek w dziale owoce , zwykłe muchy również były na porządku dziennym. Taka sytuacja zdarzała się notorycznie w Restauracji Włoskiej Woda kranówka w dziale ,, bary" dolewana do drinków co odbiło się na żołądku moim i innych osób wypoczywających . Walka o leżaki to standard Hotelowe domki zawilgocone , rzeczy już wyprałam kilka razy a stęchliznę dalej czuć .

1.0/6

Janusz 29.03.2022

WYPOCZYNEK

w hotelu przebywaliśmy od 18.03.2022 do 25.03.2022.W hotelu kradną gotówkę trzymajcie przy sobie!!

1.0/6

AGA 01.07.2021

najwiekszy dramat

Nie wiem jakim cudem i kto opisuje ten hotel w superlatywach ale wszytko jest bardzo dalekie od rzeczywistości . Hotel to ruina, zanim otrzymaliśmy pokój w którym dało sie funkcjonować obejrzeliśmy 5 innych i w każdym z nich był problem utrudniający wypoczynek, w każdym był okropny smród z zapleśniałej klimatyzacji, nie działające sanitariaty, znajomimusieli wiaderkiem spuszczać wodę w toalecie, cieknąca zardzewiała lodówka i pełno wody w szafie w której stała, rozwalony sejf, urwana głaka od kranu do prysznica, tylko sterczący kikut ( to był pokoj superior za dopłata) urwana suszarka do włosów, brak wody bieżącej. Znajomi zamówili pokój z dostawką dla dorosłej osoy i tak mieli na umowie a otrzymali pokoj z łóżkiem dwuosobowym i tak przez tydzien męczyli sie w trzy osoby na dwuosobowym łóżku-odpowiedź rezydenta to ze hotel nie dysponuje pokojami z dostawką , tylko dlaczego została taka oferta sprzedana, trzeba dodoac ze inni uczestnicy otrzymali pokój z dostawką. Jedzenie pozostawiało dużo do życzenia, niejednokrotnie były smierdzące owoce czy warzywa , dwie osoby skonczyły z gorączką od zatrucia, smierdząca nieświeża ryba moze powalić z nóg. Ten hotel nie zasługuje nawet na 3 gwiazdki i nie rozumiem co rainbow chce uzyskać oferując cos jako 4 gwiazdki a sam hotel rekomenduje sią jako 5 gwiazdek. Najgorsze jest to ze Pani w biurze zapewniała ze to naprawde super hotel, troszkę starszy ale warunki, jedzenie wszystko na poziomie tylko nie dodała ze to poziom dna . Czujemy sie oszukani i totalnie zlekceważeni prze biuro i ich pracowników , na złozoną reklamację na miejscu nie było zadnej reakcji. Wróciliśmy koniec czerwca 2021 i był to najgorszy urlop jaki do tej pory miałam a podróżujemy kilka razy w roku. Należy dodać ze to opina około kilkunastu gości korzystających z nami z tej oferty .

1.0/6

MYKOLA, LVIV 24.01.2024
Termin pobytu: grudzień 2023

Oczekuję odszkodowania

Dobry dzień Mój lot był opóźniony o ponad 10 godzin, które spędziłem na lotnisku. Do hotelu dotarli późno. Prosimy o zrekompensowanie powstałych niedogodności
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem