Opinie o Egzotyka Light - Dominikana

5.1/6 (1363 opinie)

5.1/6
1363 opinie
Atrakcje dla dzieci
4.2
Intensywność programu
6.0
Obsługa hotelowa
5.2
Pilot
5.5
Plaża
5.5
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.4
Program wycieczki
4.8
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.7
Transport
6.0
Wyżywienie
4.9
Zakwaterowanie
3.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.0/6

    Max 3 gwiazdki!

    Beznadziejnie

    Tomasz - 23.02.2020

    7/9 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Małzenstwo po50

    Na ogól brudno w pokojach i restauracji . W pokojach bardzo smierdzi stęchlizną. Brak ciepłej wody przez 3 dni pobytu. W restauracji brak zastawy i sztuccow internet tylko w recepcji slabej jakosci Ogulnie słaba jakosc

    Wanda, Wisła - 21.01.2024  | Termin pobytu: styczeń 2024

    8/12 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Słabizna

    Hotel brudny, brak ciepłej wody , ciągłe awarie prądu i brak jakiejkolwiek wody. Jedzenie to samo codziennie , długi czas oczekiwania na sztućce, popsute chyba wszystkie automaty do kawy . Drinki podawane w brudnych kubkach . Z plusów to piękna plaża i położenie hotelu .

    TOMASZ - 17.01.2024  | Termin pobytu: styczeń 2024

    10/12 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Bardzo przeciętny pobyt

    Hotel zasługuje na nie więcej niż 3*, Wyżywienie w miarę dobre, ale co z tego skoro za wszystkimi daniami trzeba stać w kolejce po kilka minut, ponieważ na tak duży obiekt za mała jest stołówka i personel obsługi. W wekend kiedy przyjeżdżają miejscowi ze stolicy Dominikany, trudno dostać się na kolację czy obiad, ponieważ jest segregacja i goście są wpuszczani grupami , a reszta czeka , ja np. wogóle nie jadłem kolacji ponieważ nie zostałem wpuszczony ,ponieważ było za dużo ludzi w kolejce i okres oczekiwania wynosił kilkadziesiąt minut. Dodam że rezydenci nie interesowali się klientami , np.po przylocie nie było nikogo na terenie hotel ,a zakwaterowanie trwało 3 godziny również stania w kolejce, Jeżdżę z Rainbow od kilkunastu lat, ale była to najgorsza podróż .

    WITOLD, REDA - 28.10.2021

    0/0 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem