Opinie o Egzotyka Light - Dominikana, Senator Puerto Plata Spa Resort

5.0/6
(670 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.7
Intensywność programu
6.0
Obsługa hotelowa
5.2
Pilot
5.5
Plaża
5.1
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.2
Program wycieczki
4.8
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.6
Transport
6.0
Wyżywienie
5.0
Zakwaterowanie
3.3
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    Nie polecam

    Anna z partnerem 07.05.2022 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Hotel absolutnie nie zasługuje na 5* w kategorii lokalnej *max.3). Gdybyśmy nie zmienili pokoju (oczywiście za dopłatą), byłyby to okropne wakacje. Dostaliśmy pokój junior suite (chyba hotel naprawdę nie wie co to oznacza). Wchodzisz, a tu od razu smród wilgoci i szamba. w łazience pełno kamienia, lodówka minibarku to jedna wielka rdza, ale przgięciem był pełen po brzegi kosz w łazience (m.in.kobiecymi produktami). Skoro kosza nawet nikt nie opróżnił, to można sobie wyobrazić pozostały i ogólny brud w pokoju. recepcja nie widziała oczywiście w tym problemu i powiedziała, że zaraz room service nie sprzątnie pokój, tylko opróżni kosz. Nie wiem dlaczego Polacy są zawsze kwaterowani w najgorszych pokojach w danej kataegorii. Jeżeli możecie, bierzcie od razu pokoje na wyższych piętrach (tam ludzie nie narzekali na zapachy) oraz co najmniej w widokiem na basen, czy ocean. U nas było mało ludzi (ostatni turnus, bo pas startowy był remontowany) więc nie było większego problemu ze zmianą pokoju. Oczywiście dzień na to zmarnowaliśmy i już nawet tutaj próbowana nas oszukać (przez noc cena apartamentu prezydenckiego zwiększyła się o 1200 USD). Gdybyśmy się na to zgodzili, obsługa tyle kasy wzięłaby sobie. Wzięliśmy pokój z prywatnym basenem i tutaj też w ciągu nocy cena urosła z 340 do 540 USD. Mieliśmy już jednak dość chodzenia, kłócenia się i czekania, że zapłaciliśmy tyle. Przejdę teraz do jedzenia - jedna główna restauracja. jedzenie słabe i monotonne. Brak ryb czy owoców morza. Rządziły ,,fast foody'', a więc najtańsze i najszybsze jedzenie. Był to czas na mango czy banany, a my tylko raz dostaliśmy mango, a bananów nie było w ogóle. Pierwszego dnia już się zatrułam (nigdy wcześniej nie zdarzyło mi się). Na szczęście barmani mają na to rozwiązanie - ,,bomba''. Naprawdę skutkuje i nie jest aż tak złe. Zdarzało sie również, że po skończeniu czegoś - np. burgerów, nie dorabiali już ich. Napoje z dystrybutora, all inclusive ale już we wtorek nie było pepsi. Powiedzieli po prostu, że już nie będzie. Pytanie jakim prawem, skoro jest opcja all. Nawet jak siedzisz przy barze w budynku, nie poprosisz o szkło, albo nie dasz napiwku, dostajesz kawę w plastiku. Rozumiem względy bezpieczeństwa, że przy barze tylko plastik wchodzi w grę, ale w barze? A słomki ci nie dadzą, bo mówią o ochronie środowiska. W restauracjach ala carte jedzenie słabe, dużo rzeczy jest po prostu brane z restauracji bufetowej. Warto je rezerwować na weekend (wtedy zjeżdżają lokalesi i zaczyna się jazda). W restauracjach kolejki po pół godziny czekania (w sąsiedniej Playa Bachata nawet jedzenia brakowało). Do barów kolejka, głośno. widac od razu, że ekipa lepiej zaczyna traktować swoich. My zrobiliśmy rezerwacje na weekend do tych restauracji i całe szczęście. Alkohol i wino - podłe. Jeżeli bierzecie jakies wino spoza karty, bierzcie koniecznie rachunek, potwierdzenie, albo płaćcie na koniec. Nasz oszukano. Zapłaciliśmy od razu za wszystkie wina (w restauracjach), a przy wymeldowaniu, okazało się, że podobno nie. Oczywiscie kamer brak. Mamy godzinę do wylotu, a oni tylko Cię ganiają i rzekomo wyjaśniają. Później widzą, że przyjeźdża bus, to w ogóle cię nie widzą. My zapłaciliśmy drugi raz, ale po raz pierwszy mielismy taką sytuację. Ciekawe dlaczego tylko jedno wino było nieopłacone. Wino kosztowało 39 USD. Przy takiej cenie wina i dopłacie do pokoju w najlepszych budynkach, przy spornej sytuacji po prostu mogli nam tę butelkę darować. Dla osób które nigdy nie były w Dominikanie, albo na takich wakacjach, hotel może się podobać. Jeżeli jednak ktoś podróżuje, odradzam ten hotel. W ogóle Punta Cana jest co najmniej o level lepsza (zarówno jeżeli chodzi o standardy hotelu, jedzenie czy obsługę). Szkoda, że biuro podróży nie pilnuje standardów hotele (zapewne mają umowy z hotelem). Jedyny plus tego hotelu, to plaża (jest duża i czysta), sporo zielenie. Lezaków tez nigdy nie brakowało. Baseny w porządku.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nie polecam

    katarzyna 19.03.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Nie polecam - opieka rezydenta tragiczna - wszystko trzeba było i tak załatwiać przez infolinię bo panie mają wszystko w poważaniu. Hotel nudny, karaluchy w pokoju, brud i syf. Nie polecam, byliśmy na Dominikanie kilka lat temu i niestety jesteśmy bardzo rozczarowani. Lepiej dopłacić do lepszego standardu.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    OGROMNY ŻART

    anna 10.09.2019 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel nie spełnia kategorii 5 gwiazdek , nowa część za którą dopłaciłam mimo małych niedociągnięć może ubiegać się o te kategorię . Stara część zasługuje najwyżej na 4 gwiazdki . Wyżywienie BARDZO SŁABE CZASAMI PUSTE LADY. Basen naprawdę brudny walające się kubki i rurki po dnie oraz na obrzeżach- żadnej obsługi hotelowej . W weekendy ogromna ilość tubylców z prywatnymi głośnikami ,każdy się stara być najgłośniejszy obsługa nie zwraca na to uwagi. Biuro w opisie zaznaczyło 4 bary ja doliczyłam się 3 a na plaży będąc prze 10 dni nie znalazłam żadnego . NIE POLECAM TEGO HOTELU NIE ZASŁUGUJE NA TĄ KATEGORIĘ TO ŻART

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    nie polecam

    KAJA 06.01.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Okropnie brudny hotel, w pokojach poplamiona pościel, poplamione ręczniki, brudne poplamione firany, brudne okna, framugi w oknie balkonowym obklejone robakami, pajęczyny wszędzie, zagrzybiona klimatyzacja, brudna łazienka. Jedzenie tragiczne, talerze i szklanki w restauracji obklejone, niedomyte. Z brudu chorowaliśmy 5 dni (zastrzyki codziennie przez lekarza z prywatnej polisy, lekarz z Rainbow tragiczny - kazał dziecku które nie trzymało moczu i kału oraz wymiotującemu iść przez cały ośrodek, mimo iż w tym czasie nie miał pacjentów i miał 2 meleksy do dyspozycji. Lekarz z prywatnej polisy w ciągu godziny przybył. Rezydent nie pomógł) Brak organizacji ze strony Rainbow, nie doliczyli się ilości klientów i podesłali na powrót jeden autobus mimo iż potrzebnych było 2. Trzymali schorowanych gości 40 minut w słońcu. Rezydenci wiedzą o panującym brudzie i chorobach gości, nic z tym nie robią. Na fb tworzy się grupa do wspólnej reklamacji. Szkoda że zdjęć nie można dodać.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Bardzo słaby hotel.

    Paweł 31.08.2021 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Bardzo słaby hotel pod względem jakości. Pokoje o standardzie bardzo niskim, na spotkaniu z rezydentem co druga osoba zgłaszała ze coś nie działa. Do tego recepcja działa tylko na przyjazd i wyjazd gości czyli dwa razy w tygodniu. Posiłki wydawane w hotelu obok czyli na każdy posiłek mamy ok 400-500m piechotą w jedną stronę. Cały personel tez w hotelu obok wiec jak łatwo się domyślić - wszędzie kolejki. Jedzenie bardzo słabe. Jedyne co to pyszne i świeże soki i owoce. Na terenie hotelu czynny jeden bar i to do 19. Wiec takie all inclusive

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    24

    Pobyt w Senator Puerto Płatami w

    Nowak 14.03.2020 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Najgorsze wakacje mojego życia. Totalna pomyłka

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    25

    Hotel nie zasługuje na 5*

    Joanna, --- 29.03.2022 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Jeszcze nigdy nie byłam w takim hotelu. Pokoje- syf, brud, robaki. Poprosiliśmy o zmianę pokoju, to przenieśli Nas do jeszcze gorszego. Pluskwy na łóżku. Musiałam wzywać lekarza bo coś mnie tak pogryzło, że wyszło mi straszne uczulenie. Ogólnie obsługa w hotelu ( barmani, restauracja) - jeżeli nie dasz stosownego napiwku, najlepiej każdego dnia to może do Ciebie podejdą a może nie.. przykładowa sytuacja- chciałam zamówić mrożona kawę, na co barmanka odpowiedziała, że nie ma. Chwilę po mnie podeszla kolejna osoba z napiwkiem i poprosila o to samo co ja i dla niej mrożona kawa się znalazła... w głównym barze zamówiliśmy frytki to przynieśli po 40 minutach zimne. poinformowałam o tym Panią, która Nam je przyniosła na co ona odpowiedziała, że to nie jej sprawa, i żebym rozmawiała z kuchnią .Po rozmowie z managerem mieli przynieść nam jeszcze raz ale po godzinie oczekiwania już zwątpiłam. Sporty wodne, które miały być w cenie ( mowa tutaj o kajakach) jednak w cenie nie były. Kiedy chcieliśmy wypożyczyć poinformowali Nas, że musimy dla każdego z pracowników dać po napiwku. Jest to dla mnie nie do pomyślenia, że jadąc na wakacje za, które tak na prawdę się już zaplacilo, żeby dostać kawę, drinka lub skorzystać z atrakcji, które są w cenie itp trzeba jeszcze dopłacać. JEDYNYM PLUSEM tego hotelu to byłi animatorzy. Na prawdę każdego dnia odwalali kawał dobrej roboty. Były przeróżnego rodzaju gry i zabawy, wieczorami tak samo. Nie można było się nudzić. Ale to niestety jedyny plus. Podsumowując jestem mega zniesmaczona I zażenowana poziomem obsługi jak i całego hotelu.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Nie polecam!!!

    Karolina 22.01.2023 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Nie polecam tego miejsca!!! Brudne, smierdzace, zawilgocone pokoje, z masą komarów. W pokoju brak czajnika eleltrycznego, brak mozliwosci wylaczenia wiatraka sufitowego Biuro podróży rainbow zapewniało, że w pokoju będą łóżeczka turystyczne dla dzieci. Po 12 godzinach lotu z dwójką małych dzieci okazało się że nie ma żadnych łóżeczek. Z łaską na drugi dzień otrzymaliśmy tylko jedno łóżeczko. Stwierdzili, że drugiego już nie dostawią. Karaluchy chodzą po terenie hotelu, woda w basenie zimna, brodzik dla dzieci nie był podgrzewany. Codzienna walka o leżaki przy basenach. Ostatnie leżaki byly jeszcze do zdobycia o godzinie 6 rano. Obsługa fatalna, zachowanie jakby pracowali za karę. Jedzenie bardzo słabe. Codziennie to samo.... Niektóre osoby miały rewolucje żołądkowo-jelitowe. Ten hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek!!!!! Obiekt zadbany jedynie pod względem roślinności. Przemyślcie 5 razy zanim się zdecydujecie na to miejsce a wszystkie oczekiwania spiszcie na papierze.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    26

    Nas rozczarował

    Bydgoszcz 31.03.2022 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Miejsce wybrałam za radą pracownika biura sprzedaży (sic). Liczyliśmy na standard zgodny z opisem, potwierdzony referencjami pracownika Rainbow który ponoć tam był. Ponieważ mam pewne doświadczenie podróżnicze i wiem czego należy oczekiwać w rożnych miejscach na świecie, to Senator Puerto Plata Spa Resort nie odpowiadał żadnym kryteriom kategoryzacji. Panował tam hałas, brud i smród. Jest mi tym bardziej przykro, że konsultując wybór miejsca pobytowego określiłam wyraźnie swoje preferencje.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    21

    Totalna pomylka

    Nowak 15.03.2020 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    5 gwiazdek to totalna pomylka. Brudne pokoje, bylismy pogryzieni przez insekty. Brak recznikow w pokoju, nie ma sie czym wytrzec po powrocie z plazy. Wino do kolacji podawane w szklankach, bo nie ma kieliszkow, albo brak wina.. Lezaki na plazy zdewastowane, jezeli uda sie znalezc wolny.. Wyzywienie ponizej krytyki, monotonne bez mozliwosi wyboru. Brakowalo nawet jajecznicy.Animacje na zenujaco niskim poziomie. Odradzam.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem