Opinie o Egzotyka light - Kolumbia, Estelar Playa Manzanillo

4.8/6
(58 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.8
Intensywność programu
3.9
Obsługa hotelowa
5.1
Pilot
4.3
Plaża
4.4
Pokój
4.5
Położenie i okolica
4.7
Program wycieczki
4.2
Rezydent
4.3
Sport i rozrywka
4.1
Transport
5.1
Wyżywienie
4.9
Zakwaterowanie
5.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Kolumbia - egzotyka light

    Grzegorz, Białystok 28.11.2024 | Termin pobytu: listopad 2024

    Sporo niedociągnięć organizatorskich - począwszy od wyjątkowo niskiej jakości charteru po niedopracowane propozycje wycieczek oraz słabe „all excuse me” ;)

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Daleko do doskonałości:(

    Piotr Z 01.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Cartagena w biegu i z pominięciem wielu ważnych miejsc, namorzyny słabe 40 cm bajoro - żadnych konkretnych informacji ze strony pilota, ptaszarnia OK (jedyne miejsce godne polecenia z całej imprezy), Wyspy Różańcowe (bez sensu) - wycieczka na 3 godziny plażowania + 1h obiad z pełnopłatnym barem za 155$ :). Ogólnie 2/5.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Permanentna hałaśliwość

    Elżbieta 31.03.2025

    Chciałam zobaczyć Cartagenę, o której sporo czytałam. Jednocześnie chciałam odpocząć, dlatego wykupiłam pobyt dwutygodniowy. Wprawdzie wybierając się na wycieczkę fakultatywną zobaczyłam historyczną Starówkę, ale nie pokazano nam pomnika słynnej Indianki, która jest dumą Cartageny. Podane nam informacje, to prosta rutyna. Był niedosyt. Natomiast wysłanie mnie do hotelu z pokojami łączonymi uważam za skandaliczne! Wiedząc, że będzie czekał na mnie taki pokój - nie wykupiłabym tej wycieczki. Dlatego jestem niezadowolona z pobytu. Zamówiony został przeze mnie pokój jednoosobowy (ze słoną dopłatą za pokój). Jednak nie spełniał standardu pokoju jednoosobowego, ponieważ miał drzwi do pokoju obok i pobyt gości w połączonym drzwiami pokoju był bardzo dokuczliwy. W trakcie mojego urlopu miałam cztery razy zmienianych sąsiadów, budzących mnie o różnych porach wczesno-rannych i nocnych. Kiedy zapytałam w recepcji o zmianę pokoju - bez dodatkowych drzwi, powiedziano mi, że wszystkie pokoje w budynku są łączone i mają takie same drzwi. Z tego tytułu nie odpoczęłam, wróciłam po 2 tygodniach zmęczona do Polski. W tych warunkach pobranie dopłaty ode mnie za jedynkę było nieuprawnione i tylko dziwię się niekompetencji, jak można było do takiego obiektu wysłać osobę, która przy zakupie imprezy zgłaszała, że chce wypocząć. Ponadto pełna dominacja hałaśliwej muzyki karaibskiej na terenie hotelu. Było siedem żródeł muzyki: I plaża, II plaża - nieco dalej od morza, bar , restauracja, duży basen, recepcja - częściowo na otwartym powietrzu, kawiarenka z tyłu tzw. cichego basenu. Jak zapytałam, dlaczego wszędzie musi być tak głośno, to powiedziano mi, że właściciel chce, aby wszędzie była muzyka. Niekiedy, w jednym miejscu nakładały się na siebie trzy typy muzyki. Nawet mały basen, który miał być jakoby cichy, owszem był nieco odizolowanym miejscem, ale łomot również tu docierał, kiedy były różne animacje przy dużym basenie. Ta sprawa również nie została prawidłowo rozpoznana przez biuro.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Fajne wakacje mimo złej organizacji

    Katarzyna Ewa, Kieźliny 20.03.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Kolumbia to bardzo ciekawy kraj, a hotel w którym mieszkaliśmy posiadał wyjątkowy park ze zwierzętami. Niestety dobra organizacja ze strony Rainbow skończyła się na etapie zakupu w punkcie w Olsztynie. Potem było znacznie gorzej - po podróży niezbyt komfortowym samolotem, dowiedzieliśmy się na miejscu o zmianie harmonogramu wykupionych w ramach pakietu wycieczek w stosunku do oferty przedstawionej przy zakupie. Na jeden z planowanych pierwotnie dni wolnych dokupiliśmy w Rainbow wycieczkę fakultatywną do Bogoty. Niestety harmonogram wycieczek został tak zmieniony, że wycieczka z pakietu miała ten sam termin co wyjazd do Bogoty. Mimo zapewnień rezydentki, wartość wycieczki z której musieliśmy zrezygnować nie została zwrócona przez dział reklamacji. Otrzymaliśmy tylko zwrot gotówki, którą wpłaciliśmy dodatkowo rezydentce w proporcji przypadającej na tę wycieczkę. Czas rozpatrywania reklamacji był długi, a zakończył się zdaniem Rainbow, że więcej nie będzie koresponować w tej sprawie. Rezydentki były bardzo miłe i przygotowane do opowiadania o Kolumbii. Były to jednak bardzo młode osoby, przebywające w Kolumbii tylko kilka tygodni, a więc nie miały wiedzy o kraju nabywanej poprzez dłuższy pobyt (z resztą niebawem miały zmieniać kraj swojego pobytu). Wyjazd z hotelu na lotnisko był fatalny - brak polskiej obsługi oraz brak jasnej informacji o podstawieniu dwóch autokarów z listami gości spowodowały chaos i rozpaczliwe szukanie właściwego autokaru wśród wielu innych i to w ulewnym deszczu. Był to nasz drugi wyjazd z Rainbow, po pierwszym bardzo udanym - nie mieliśmy wątpliwości co do wyboru biura podróży. Jednak druga wycieczka pozostawia wiele nieprzyjemnych wspomnień i raczej już nie wybierzemy się z Rainbow w podróż.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem