Opinie o Egzotyka light - Kolumbia, Estelar Playa Manzanillo

4.8/6
(58 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.8
Intensywność programu
3.9
Obsługa hotelowa
5.1
Pilot
4.3
Plaża
4.4
Pokój
4.5
Położenie i okolica
4.7
Program wycieczki
4.2
Rezydent
4.3
Sport i rozrywka
4.1
Transport
5.1
Wyżywienie
4.9
Zakwaterowanie
5.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Nic specjalnego

    PAWEŁ, AGATA 29.05.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Hotel, co tu ukrywać, kiepski. Jedzenie, prawie wydzielane. Plaża czarna na zdjęciach mocno rozjaśniona.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    180

    Kolumbia egzotyka light

    Tomasz, Zabłocie 12.03.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    Nazwa hotelu podana dopiero po rezerwacji. Hotel bez basenu z brudnym jacuzzi. Serwowane powtarzające się niewielkie porcje śniadaniowe. Zatrucie prawie całej grupy.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    34

    Szkoda czasu i pieniędzy, pobyt pełen rozczarowań.

    Irena, Lublin 06.01.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Hotel Estelar Playa Manzanillo nie spełnia standardów hotelu czterogwiazdkowego reklamowanego w ofercie Rainbow. Poczuliśmy się rozczarowani, gdyż prezentowane zdjęcia są nadmiernie retuszowane i nie oddają rzeczywistości miejsca. Cena jest przesadzona w stosunku do oferowanej jakości. Minibar w pokoju nie zawiera przekąsek i napojów. Pomieszczenia ogólnodostępne nie są wyposażone w klimatyzację. Pokoje są ze sobą połączone, przez to słychać nawet chrapanie i stękanie sąsiadów. Krótko mówiąc, to miejsce naprawdę nie jest godne polecenia. Według nich mają trzy restauracje, ale to ten sam obszar z połową płotu działowego, bez klimatu. Inną okropną rzeczą jest ogromna liczba dzikich psów i kotów w ośrodku, nawet w strefach gastronomicznych. Z naszego punktu widzenia jest niedopuszczalne, aby hotel na to pozwalał. Restauracje ala carte (La trattoria i Nativo), mogliby poprawić menu, rozszerzyć je bardziej, ponieważ opcje są bardzo ograniczone i szczerze mówiąc, nie było to nic wyjątkowego, podanie potraw pozostawiała wiele do życzenia. Główna restauracja jest samoobsługowa i oferuje niewielki wybór potraw. Widać, że wczorajszy makaron stał się dzisiejszą sałatką. Jeśli chodzi o owoce, to jadąc do Kolumbii spodziewaliśmy się owoców tropikalnych, natomiast panowały głównie arbuzy, melony i ananasy (2 razy były niedojrzałe brzoskwinie, granadille i jeden raz mango). Słodycze wyglądają lepiej niż smakują. Kolumbijska kawa serwowana na śniadaniu była ohydna. Alkohole kiepskiej jakości, nie ma dobrego wina ani szampana. Drinki podawane w papierowych kubkach. Recepcjoniści nie są przeszkoleni w zakresie obsługi obcokrajowców, nie starają się rozwiązać bieżących problemów gości hotelowych. Sprzątanie pokoi bardzo powierzchowne. Przy ostatnim sprzątaniu zostały zabrane ręczniki a nowych nikt nie przyniósł, oprócz tego nie było prześcieradła na jednym łóżku. Plaża hotelowa podzielona na dwie strefy. W jednej - znajdują się leżaki bez materaców dla zwykłych gości a w drugiej części (na którą nie ma wstępu zwykły gość) - są leżaki z materacem i prześcieradłem plus kelner serwujący drinki w szkle. Plaża niby sprzątana ale czas od czasu jeżdżą konie, które załatwiają się na plaży. Jeżeli ktoś spodziewa się lazurowego koloru morza, to niestety Cartagena nie słynie z takich plaż. Jeśli chodzi o rezydentkę, to Pani Agata, nie jest do załatwiania spraw trudnych, dopiero zaczyna pracę w zawodzie więc ze sprzedażą wycieczek sobie jakoś radzi, natomiast wyuczone formułki nie przekładają się na rozwiązanie problemów gości hotelowych. Ceny wycieczek fakultatywnych oferowanych przez Raindbow są bardzo drogie w porównaniu do ofert miejscowych biur. Radzimy skorzystać z biur na mieście (ok. 60% taniej), oni przynajmniej to doceniają i naprawdę są wdzięczni. Samolot ciasny ale da się wytrzymać, catering słaby. Lot powrotny teoretycznie miał być krótszy ale mieliśmy 2 godziny opóźniania więc wyszło na to samo. Z powrotem jednak był przyjemniejszy bo w czasie snu więc było łatwiej. Chcielibyśmy również wspomnieć o zabawie Sylwestrowej. Kupując ten hotel nikt z Rainbow nie mógł udzielić informacji na temat Sylwestra, więc nie mieliśmy możliwości dokupienia takiej imprezy. Dopiero na spotkaniu z rezydentką okazało się, że można dokupić imprezę za dodatkową opłatą, co do której ceny były rozbieżności w porównaniu do oferty hotelowej. W sumie z tego samego jedzenia korzystali wszyscy goście. Fajerwerki były super, występ zespołu natomiast dość przeciętny. Stosunek ceny do jakości wypada dość marnie, maksymalnie to jest warte 40% tego co zapłaciliśmy, czyli przepłaciliśmy i to sporo. Krótko mówiąc, nie rozważalibyśmy wyboru tego hotelu na waszym miejscu.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    41

    kolumbia egzotyka light

    Marek, LUBLIN 01.12.2024 | Termin pobytu: listopad 2024

    Wyjazd do Kolumbii nie spełnił moich oczekiwań. Bardzo słaba organizacja ze strony rezydentek /Magda, Agata/. Mimo zapowiedzi na pierwszym spotkaniu, iż zostaniemy wykwaterowani z pokoi o godzinie 16 w dniu wyjazdu okazało się to nieprawdą o czym dowiedzieliśmy się przypadkiem bo panie rezydentki nie były łaskawe powiadomić nas choćby sms. Dla osób które już niejednokrotne spotkały się z egzotyką atrakcje Kolumbii w stylu RAINBOW to nic interesującego. Hotel Caribe ok; na terenie hotelu papugi tucan, leniwce, jaszczurki, sarenki ale przed wyjazdem nikt nie poinformował że koło poolbaru trwa budowa w związku z czym hałasy od 9 do 17 a nawet dłużej.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem