Opinie o Egzotyka Light - Margarita, SUNSOL Ecoland

5.1/6
(440 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.0
Intensywność programu
4.2
Obsługa hotelowa
5.3
Pilot
4.8
Plaża
5.7
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.6
Program wycieczki
4.6
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.0
Transport
4.8
Wyżywienie
4.9
Zakwaterowanie
4.5
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Było okej :)

    MAKSYM ANTONI, Ciechocinek 25.01.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    W Sunsol Ecoland spędziliśmy 14 dni (09-23.01.2024r.) i mimo kilku niedogodności jesteśmy zadowoleni z pobytu. Jakiś czas przed wylotem dostaliśmy informację o zmianie przewoźnika i daty wyjazdu (miał lecieć dream liner LOT 06.01.2024r.) i mimo zapewnień, że różnica przewoźnika nie jest znacząca, to niestety była i to ogromna. Jedenastogodzinna podróż liniami Plus Ultra to istny dramat. Miejsca mało (osoby powyżej 180 cm miejsca na nogi mają tyle co nic), część miejsc w biznes klasie przeznaczona dla załogi zamiast dla większej ilości pasażerów, samolot bardzo głośny, obsługa raczej średnio sympatyczna i poza rozdaniem posiłków mało ją było widać, jedzenie to oczywiście kwestia gustu - w nasze się nie wpasowało, w drodze powrotnej przez cały lot (delikatnie mówiąc) szwankowała klimatyzacja-pasażerowie z tyłu samolotu siedzieli w kurtkach, a Ci z przodu nie mieli czym oddychać. Darmo szukać jakiś plusów poza tym, że dolecieliśmy punktualnie i w jednym kawałku. Nasza rodzinna suita w części Dunas mimo, że wyglądała zupełnie inaczej niż na zdjęciach i balkonu nie miała to standard był zadowalający i mieszkało się dobrze. Sam hotel jest w porządku, a obsługa widać, że się stara. Brakowało obsługi na plaży - bardzo mało wolnych leżaków, które było trzeba samemu przenosić z jednej części plaży na drugą, gąbki na leżakach leżały na nich przez cały czas, więc rano, prawie codziennie, były mokre od deszczu. Bary ubogo zaopatrzone, zarówno w napoje alkoholowe jak i softy, czas oczekiwania na napoje długi (prawdopodobnie z powodu braku wystarczającej ilości barmanów). Wieczorne animacje i dyskoteki są - głośne i do późna (koniec ok 23-1) jednym przeszkadzają, innym nie, ale warto o tym wiedzieć - bo słychać. Plaża cudowna: długa, szeroka, zadbana i oczywiście z palmami. Fakultety na których byliśmy (Margarita w pigułce, Jeepy, Cubagua i konna przygoda x2) super! Atrakcji na terenie hotelu pod dostatkiem i na to na pewno nie można narzekać :) (bilard, tenis stołowy, siatkówka, koszykówka, rowery, golf, xbox, itd.) Posiłki smaczne i fajne kolacje tematyczne, zwłaszcza w restauracji pod strzechą :)

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Isla Margarita Karaiby B

    Ewa Dorota, Łódź 20.03.2025 | Termin pobytu: marzec 2025 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    W skład imprezy egzotyka light Isla Margarita weszły 3 wycieczki. Pierwsza to objazd wyspy - ciekawa, dobrze zorganizowana choć wyspa nie oferuje zbyt wielu zabytków czy ciekawostek; świetny zachód słońca i możliwość zrobienia ciekawych zdjęć. Druga wycieczka to rejs katamaranem na Isla de La Coche - ogólne wrażenie pozytywne choć minusem jest konieczność podróży powrotnej w mokrym kostiumie kąpielowym ponieważ brak możliwości innego wejścia na statek inaczej niż brodząc po pas w zimnej wodzie. (Wycieczka nr 3 to Smaki Margarity, tu zmiany wymaga obecność w nowoczesnym centrum handlowym które nie jest dla nas interesujace . Nikt nic nie kupuje bo nie leci się do Wenezueli żeby kupić plecak czy trampki. Może rozważyć trzeba wizytę w supermarkecie spożywczym bo ciekawa jest tego typu oferta w innej części globu, a i zakupy dla przyjaciół zrobić można ( rum, kakao ). Po co przepłacać na lotnisku. Hotel Ikin Resort & Spa nie powinien być klasyfikowany jako 5 gwiazdkowy . Przy świetnej koncepcji przestrzennej i architektonicznej ( wykorzystanie naturalnych miejscowych produktów budowlanych ) jest wiele rażących niedociągnięć. Hotel sprawia wrażenie dość wyeksploatowanego. Świetny basen, bliskość morza choć brak plaży bezpośrednio przy hotelu, dobra kuchnia ( lunch i kolacja z karty). Przygnębiające wrażenie sprawia otoczenie hotelu, bałagan, brud i nędzne domy miejscowych. Roślinność dość uboga, mało kwiatów. Mocnym punktem była codzienna obserwacja pelikanów. Ogólnie wyspa, jej baza hotelowa i poziom świadczonych usług daleko odbiega od poziomu np. Dominikany. I choć zdawaliśmy sobie sprawę z różnic w zamożności i organizacji turystyki w obu tych państwach, to stan faktyczny zaskoczył nas negatywnie szczególnie w kontekście wysokiej ceny imprezy. Nie byłoby żadnych uwag gdyby impreza była tańsza o 1500-2000 zł na osobę. To co otrzymaliśmy nie usprawiedliwia poziomu cen skalkulowane go przez Rainbow. Jeśli ktoś chce wygrzać się i nie ma wygórowanych oczekiwań to kierunek będzie odpowiedni.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Sunsol Ecoland

    Andrzej, Piasek 09.03.2025 | Termin pobytu: luty 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Pomimo słabej obsługi rezydenta i nie dociągnięcia na restauracji i dostaniu pokoju niezgodnego z obiecanym uważam że jest to hotel godny polecenia.Ma bardzo duży potencjał niewykorzystany w pełni . Piękna piaszczysta i rozległa plaża mały minus chłodna woda . moim zdaniem w tym momencie hotel 4*.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Termin luty 2025

    Piotr, Hazlach 25.03.2025 | Termin pobytu: luty 2025 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Hotel w miarę ale w części Dunas wszystko ok oprócz leżaków brak materacy jedzenie nie za duży wybór ale smaczne plaża super okolica w miarę jest gdzie spacerować ,byłem dwa tygodnie na wypoczynku ogólnie jestem zadowolony ,Hotel w sumie taki dobre cztery gwiazdki w Egipcie

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Niby ok, ale jednak widać, że biednie

    Małgorzata, Łódź 10.12.2024 | Termin pobytu: listopad 2024 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Fajnie, że lot jest bezposredni. Morze ciepłe, słońce świeci, jedzonko dobre, ale jednak widać, że to biedna wyspa/kraj.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Wenezuela luty2024

    PIOTR, JAWORZNO 23.02.2024 | Termin pobytu: luty 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Byliśmy w 2 hotelach Costa Caribe Beach i Sansol Isla Caribe .Pierwszy hotel utrzymany w stylu karaibskim z piękna plaża ,fajnym basenem. Wyżywienie ok, pokoje spoko, sprzatane codziennie. Hotel dla nie wybrednych ,jeśli ktoś chce luksusu to polecam Dubaj tam jest tak. Drugi hotel większy ,z kilkoma basenami i z 3 stołówkami , jedzenie pyszne choc mały wybór owoców, obsługa miła i pomocna. Co do pilotów wycieczek to nie do końca maja wszystko poukładane .Wszystko na szybko ,byle skończyć i mieć z głowy. Co do lini lotniczej wszystko ok samolot może starszy ,ale miejsca sa i nie ma problemu ,posiłki w trakcie lotu. Według mnie było warto .

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Tydzień w hotelu

    ARTUR 02.03.2024 | Termin pobytu: luty 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    5 gwiazdek to hotel nie ma, owoce i soki bardzo smaczne, alko ok, pokoje odmalowane ale łazienki to lipa, jedzenie skromne choć smaczne, były owoce morza na których mi zależało - ogólnie kryzys ekonomiczny zapewne ma wpływ na jakość usług hotelu, najlepsza jest plaża i fale.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Light Margarita z pobytem w hotelu Costa Caribe Beach

    Iwona, --- 16.03.2025 | Termin pobytu: luty 2025 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    Hotel swoją świetność dawno przeżył. Pokoje i łazienki w fatalnym stanie . Pościel szara, ręczniki po wymianie nie trafiały do pokoju. Do wieczora codziennie walka, aby wieczorem wziąć kąpiel. Codziennie na kilka godzin wyłączano energię ( woda zdarzała się zimna) Posiłki dość zróżnicowane, także tematyczne z dość dobrym, jak na 3* wyborem dań. Sympatyczna i pomocna obsługa. Hotel tuż przy ładnej plaży. Wycieczki oprócz „shoppingu „ polecam. Wielka wiedza Pani Aleksandry podczas wycieczki „ Margarita w pigułce” pozostanie w pamięci.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    niezle , ale czegos brakuje .....

    TOMASZ, Iwiny 26.02.2024 | Termin pobytu: luty 2024 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Hotel szeroko połozony , nad plazą prywatna , w zasadzie ok , ale : - niby lezaki sa na plazach , ale sporo uszkodzonych , nawet z wystajacymi gwozdziami - obsluga tylko po hiszpansku , rzadko kto mowi pojedynczymi słowami po angielsku , wiec pozostaje jezyk migowy albo translator - czesto zmieniajaca sie obsluga na recepcjach ( jest kilka) zawianie jakiejs uslugi u jednej zmiany , bez sladu dla drugiej . Tak bylo z taksowkami ..zdziwienie - pokoje ...jak sie trafia , jeden z balkonem , oknem w łazience - tu ok , u znajomych pokoj sporo mniejszy z jednym oknem , łazienka nawet bez wentylacji , w przyziemiu , czuc bylo stechlizne i wilgoc . Zmiana rezcnikow .... jak sie uda albo chcialo Pani sprzatajacej . - sejfy niedzialajace w obu pokojach , wymagana zmiana baterii Poza tym jedzenie wystarczajace i ok , moze nie ma jakiegos bardzo duzego wyboru , ale na spokojnie bez szalenstw . Na terenie obiektu dwa sklepy z normalnymi cenami , w tym pelna gama alkoholi , slodyczy . W okolicy ...nic nie ma poza terenem kilka domow typu altanki ogrodowe i tyle . pustka . Trzeba brac taksowke , zeby gdzies ( tyle ze poza parkiem krajobrazowym , nie ma gdzie za bardzo) pojechac . Margarita w zasadzie tylko na odpoczynek , nic poza tym Rainbow organizuje transport na lotnisko na ...6h przed odlotem . Do lotniska jest ca 30km , ale z objazdem po innych hotelach - trwa to max. godzine i na biednym lotnisku poza kawiarnia z pizza nic nie ma . Taksowka 30 USD za 4 bagaze i 4 osoby - bez problemu , w tym czasie mozna skorzystac sobie z wszelkich atrakcji, posilkow , napoi ....

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    pobyt w hotelu Sunsol Ecoland

    Joanna, Warszawa 19.12.2023 | Termin pobytu: listopad 2023 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Zadbany, rozległy teren hotelu, dużo barów i restauracji, w tym na plaży, gdzie w ładnym otoczeniu można jeść posiłki. Bardzo sympatyczny i pomocny personel w hotelu, który stara się spełnić życzenia klientów. Duży plus dla Pana Aleksandra za prowadzenie wycieczek. Niestety całkowita porażka biura Rainbow za zawieranie umów z klientami i sprzedaż za dodatkową opłatą usług, którymi hotel nie dysponuje - a konkretnie pokojów z widokiem na morze. Ponadto nie wszystkie pokoje mają balkon lub taras, co również nie jest zgodne z przedstawioną ofertą. Bałagan z terminami i godzinami wycieczek organizowanymi przez Rainbow - żadna nie odbyła się w pierwotnie ustalonych terminach i godzinach. Standard pokojów 2*, przede wszystkim za to, że poza łóżkami nie było gdzie usiąść ani a pokoju, ani na tarasie lub balkonie o ile pokój nimi dysponował. Wycieczki fakultatywne lepiej kupić na miejscu, ponieważ można przy kupnie kilku dostać jedną dodatkowo bezpłatnie. Nie polecam jeep safari - wycieczka nie odbywa się jeepami tylko odkrytymi półciężarówkami i poza rumem i wertepami nie oferuje nic ciekawego.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem