Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Rezydentka wycieczki katastrofa brak zainteresowania brak kamizelek ratunkowych na katamaranie pijane towarzystwo o mały włos od tragedii
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Właśnie wróciliśmy z Margarity wakacje godne zobaczenia ,chociaż sporo trzeba dopracować🤗podstawa,ze nie ma co liczyć na przewodnika(pilota)p.Sebastiana czy p.Paulinę trzeba radzić sobie samemu lub przy pomocy wśród urlopowiczów.😢😢
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotele na objazdówce miały być 2* a były ponad 3. Hotel SUNSOL Ecoland miał być 5* a jest może 3. Infrastruktura hotelowa na nawet na 6* i przepiękna lokalizacja na plaży z ruchomymi piaskami ale sam hotel kiepski. Dla 3 dorosłych osób dostaliśmy dwa łóżka 140. Pokój od strony recepcji co oznaczało pobudkę ok 4 nad ranem ponieważ wtedy przyjeżdżały nowe ultra stare i głośne autobusy z nowymi turystami. Z czystością pokoju też kiepsko. Dopiero jak zostawiliśmy 5 USD to trochę się polepszyło i wreszcie dostaliśmy 3 ręczniki dla 3 osób. Drinki bardzo dobre. Lokalne rumy pychotka. Jedzenie smaczne ale wszyscy, których poznaliśmy chorowali na biegunkę. Często wydawało się, że owoce morza nie były za świeże w potrawach mieszanych. Może kostki lodu ale kto wie... Na pewno to nie jest ogólny problem Wenezueli ponieważ nikt nie chorował podczas objazdówki w różnych hotelach w poprzednim tygodniu. Uwaga: tu nikt nie mówi po angielsku więc szybko trzeba uruchomić google translator. Najlepiej załadować słownik hiszpański przed wylotem aby nie był potrzebny internet.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Obiekt zadbany i czysty, obsługa pomocna, nawet jeśli często trwa to dłużej. Oferta bufetu jest do opanowania, ale każdy znajdzie coś do jedzenia i nikt nie wraca do domu głodny. Suma Sumarom 7 z 10. Polecam warto zobaczyć 👍
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bajeczna plaża, czysta woda, piękne niebo... Miejsce w którym się zapomina o problemach. Niestety, strasznie mnie rozczarowały warunki w pokoju, a zwłaszcza w łazience. Przez 7 dni pobytu ręczniki nie były wymieniane, zlew nie umyty, mrówki spacerujące po blacie. Pościel brudna. Brak wieszaków w szafie. Generalnie Nasze hotele ** mają lepsze warunki. Jedzenie smaczne ale bez szału. Duży plus za tematyczne kolacje. Obsługa hotelu miła , sympatyczna, pomocna, uśmiechnięta.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dzień dobry, Ogólne wrażenia z wyjazdu są bardzo dobre natomiast jest kilka rzeczy do poprawy. Po 1 wycieczka Smaki Margarity to jest porażka i koniecznie trzeba tą wycieczkę zmienić. Ten kraj ma do zaoferowania świetne smaki a sklep z rumem których pełno czy centrum handlowe na półtorej godziny to nieporozumienie. W Europie mamy takie same centra handlowe i sklepy alkoholowe i za To ogromny minus. Degustacja Czekolady również nic specjalnego ale jakoś poszło a smakowanie to takie troche naciąganie wiec ta wycieczka to jest porażka i odradzam bo to stracony dzień. Drugi minus to wykwaterowanie w hotelu do godziny 12 i odcięcie opasek. W Europie jest to niedoprzyjecia i również nie spotkałem się z tym w innych częściach świata. Rainbow powinno ustalić zasady w hotelu takie zeby Europejczyk czuł się zaopiekowany tym bardziej że te pokoje i tak stoją puste i nie są sprzątane odrazu. Wycieczka Margarita w Pigułce to fajny dzień i również wycieczka na Wyspę Coche tez fajna a najfajniej jest na katamaranie i to super impreza. Tutaj do poprawy są dwie rzeczy tak naprawdę: po pierwsze to leżaki na Coche są w opłakanym stanie a po 2 skutery wodne które można wynająć na Coche to totalny złom i nie dają żadnej frajdy. Hotel sam w sobie bardzo fajny, jedzenie smaczne, obsługa bardzo miła i pomocna. Trzeba powalczyć o lepszy pokój bo pokoje są bardzo różne a niektóre są naprawdę slabe. Drugi raz bym nie dopłacił za lepszy pokój bo nie ma sensu.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo piekna wyspa. Czyste plaże, ciepla woda. Smaczna kuchnia, każdy znajdzie coś dla siebie. Miła obsługa na terenie hotelu.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jedzenie średnie, pokoje bardzo skromne. Obiekt bardzo ładny i zadbany. Wspaniała stołówka na plaży. Wszystko to rekompensują spektakularne krajobrazy jakie nas otaczały. Drogie wycieczki.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie wspaniale wakacje, Wenezuela to piękny kraj ale jeszcze niedostosowany pod turystykę. Widoki piękne, plaże szerokie, czyste. Jedzenie w hotelach monotonne i na dwutygodniowym pobycie już się nudziło. Program wycieczki skromny, a wycieczka na shopping to porażka.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w hotelu od 1 do 7 grudnia 2023 r. Hotel SUNSOL Ecoland jest fantastycznie położony, otoczony palmami, z szeroką plażą, długą na ponad kilometr. Do hotelu przyjechaliśmy wczesnym popołudniem, nie było jeszcze przygotowanych dla nas pokoi, dostaliśmy opaski, uprawniające do pójścia na obiad i skorzystania z napoi. Poszliśmy na plażę i kiedy ok. piątej po południu poszliśmy do recepcji po klucze do naszego pokoju, okazało się, że nasz pokój został przekazany komuś innemu. Czekaliśmy blisko godzinę, zanim dostaliśmy inny pokój, który okazał się w części mało zamieszkałej, na parterze, w dodatku strasznie zimny. W pokoju nie działał sejf, następnego dnia ktoś z obsługi uruchomił go. Nie działał w ogóle telewizor i tak zostało do końca naszego pobytu. Niestety pokoju nie dało nam się dogrzać, klimatyzacja jak działała, to tylko chłodziła. Z sąsiednich pokoi przez drzwi ciągnęło zimne powietrze i nic z tym nie dało się zrobić. W końcu zasłoniliśmy jedne drzwi kocem, ale skutek był marny. Rano na chwilę otwieraliśmy drzwi balkonowe, żeby choć przez te kilkanaście minut weszło ciepłe powietrze. Fakt ten zgłaszaliśmy polskiej rezydentce, nawet przy nas próbowała to powiedzieć obsłudze w recepcji, ale chyba ci młodzi ludzie w ogóle nie wiedzieli o co nam chodzi. Spaliśmy w polarze i spodniach dresowych, choć termometr jak zaklęty pokazywał wciąż 21,5 stopni. Nie jestem zmarzluchem, ale te 21,5 stopni to jakaś fikcja, jak było 18 stopni to góra. Skutek był taki, że chory wracałem do kraju. A pojechaliśmy wygrzać się. Stołówki. Bardzo lubiliśmy chodzić na posiłki na stołówkę koło małego basenu. Bardzo miła obsługa, niestety dwa dni była zamknięta. Została Tilapia i „restauracja” na samym końcu hotelu od strony latarni morskiej. Tilapia to jedna wielka porażka, obiekt zamknięty, z klimą ustawioną chyba na kilkanaście stopni, strasznie głośno, kiepska obsługa, posiłki często chłodne. Po napoje chodziliśmy sami, bo nikt takimi drobiazgami nie interesował się. Kilka razy byliśmy w tej drugiej „restauracji”, było OK. Przynajmniej przewiew powietrza, obsługa znacznie lepsza. Posiłki były bardzo dobre, duży wybór, w miarę ciepłe. Bardzo dużo warzyw, z czego akurat cieszyliśmy się. Z wyjątkiem Tilapii, tam często posiłki obiadowe czy na kolację były chłodne. Barmani byli w porządku, solidnie przykładali się do swojej pracy. Na terenie hotelu działał tylko jeden ekspres do kawy, przed którym wciąż były długie kolejki. Miła pani od ekspresu dwoiła się i troiła, ale nie była w stanie wszystkim na szybko zrobić kawę. Niestety na jeden dzień ekspres wysiadł. Bar przy kinie – ten z ekspresem do kawy – wieczorem, jak dla nas masakra. Jak rozpoczynały się występy to trzeba było uciekać, bo w ogóle nie można było porozmawiać. Strasznie głośno. Widzieliśmy, że wiele osób chroniło się w innych barach. Z tego co widzieliśmy (nie korzystaliśmy), hotel bardzo dba o dzieci, kilka obiektów dla maluchów, dobrze zaopatrzone, czynne do wieczora. Duży plus. Trzeba obiektywnie przyznać, że na terenie hotelu było czysto. Dobrze utrzymana zieleń, pracownicy ciągle coś robili. Ratowników przy basenach i na plaży dużo. Na plaży chyba nie mieli za dużo do pilnowania, bo mało kąpiących się. Prawie ciągle dość duża fala.