Opinie o Egzotyka Light - Margarita, SUNSOL Ecoland

5.1/6
(439 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.0
Intensywność programu
4.2
Obsługa hotelowa
5.3
Pilot
4.8
Plaża
5.7
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.6
Program wycieczki
4.6
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
5.0
Transport
4.8
Wyżywienie
4.9
Zakwaterowanie
4.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Sunsol Ecoland

    Maria, Iwanowice 27.12.2023 | Termin pobytu: grudzień 2023

    Dopiero uczą się na nowo jak przyjmować gości , hotel w trakcie remontu, pokoje zdecydowanie wymagają odnowienia, uzupełnienia mebli i porządnego sprzątania. Poza tym mrówki, małe jaszczurki i nieokreślone robaki spacerujące po ścianach - taki klimat. Brak ciepłej wody przez cały pobyt pomimo trzykrotnego zgłoszenia problemu. Posiłki mało zróżnicowane ale zawsze można było wybrać coś smacznego . W przeciwieństwie do pokoi ogromna plaża i teren wokół hotelu bardzo zadbane i czyste, bary z miłą obsługą serwującą lokalne napoje i drinki. Niektóre z wycieczek warte polecenia - możliwość zobaczenia czegoś niezwykłego i poczucie specyficznego klimatu Wenezueli. Ogólnie pomimo niektórych niedogodności polecam, myślę, że kolejne grupy będą miały coraz lepsze warunki .

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Wyspa Margarita

    Tomasz, Szczawin 05.03.2025 | Termin pobytu: styczeń 2025

    Hotel napewno nie na 5* jedzenie monotonne i nie urozmaicone. Pokoje klaustrofobiczne i czystość pozostawia wiele do życzenia. Plaża piękna i długa. Bary serwują dobre drinki to chyba najmocniejszy punkt tego hotelu oprócz położenia oczywiście. Rezydenci mało pomocni i niestety na terenie plaży trzeba uważać na swoje rzeczy bo giną bez śladu. Nikt się tym nie przejmuje pomimo zgłoszenia.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    42

    Margherita light

    PIOTR Mieczyslaw, Legnica 31.03.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    Jako że lubię wycieczki typowo objazdowe to nie spełniła moich oczekiwań. Dla osób które lubią wypoczynek wręcz idealna. Pobyt cały czas w tym samym hotelu wyjazd po śniadaniu powrót na kolację. Zawsze coś można zobaczyć zwłaszcza że wyspa nie obfituje w zabytki czy jakieś inne ciekawe miejsca.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    27

    Przeciętny hotel z piękną plażą

    JANUSZ, Zielona Góra 01.05.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    Hotel zlokalizowany przy pięknej plaży. Pokoje dobre tylko w strefie Diuna. Jedzenie mało urozmaicone i monotonne. Czystość przeciętna. Zakupiony pokuj w strefie laguna był jedną wielką katastrofą, dzięki tylko lokalnej obsłudze udało się zmienić pokój . Próby rozmowy z rezydentem na temat zmiany pokoju nic nie dały. I ostatni szczegół nie warto kupować hotelu z dużym wyprzedzeniem bo cena była znacznie wyższa niż na miesiąc przed wylotem. Nie wiem czy zawsze tak jest w Rainbow ale latając z zagranicznymi biurami nigdy mi się tak sytuacja nie zdarzyła. Jest to takie polskie niestety.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Wyjazd, który tylko z nazwy jest objazdówka

    Dawid, Knurów 16.04.2025 | Termin pobytu: luty 2025

    Wycieczka w bardzo ciekawy rejon świata. Wenezuela jest pięknym terenem o bogatej naturze i interesującej kulturze. Oferowana wycieczka jest jednak z tych słabych. Poza przelotem tanimi liniami PlusUltra w programie znajdziemy hotel z karaluchami oraz fatalnym jedzeniem. Na pochwałę zasługują jednak drinki, które są wyśmienite. Program wycieczki poza jednym wyjazdem po wyspie jest bardzo nieatrakcyjny. Widoki i plaża są dla odmiany przepiękne. Na plaży niestety gra głośna muzyka. Zdecydowanie polecamy wybór innego wyjazdu (lepszej objazdówki) oraz warto dopłacić za inny hotel.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Sunsol Ecoland

    Jolanta, Warszawa 19.03.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Sam wyjazd oceniam jako bardzo dobry, ciekawy i oryginalny, zwiedzanie i wycieczki na miejscu bardzo fajne, super opieka rezydentek pani Klaudia i Agnieszka naprawdę bardzo pomocne iz dużą wiedzą,a także przewodnik pan Sebastian i Ricardo super naprawdę ciekawe wyprawy z nimi.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Nie tak miało być

    Artur 26.02.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    Kolejny wyjazd z Rainbow i kolejna reklamacja . Rainbow sprzedało pokój z opcją widoku na morze a takich pokoi ten hotel nie posiada więc od razu zgrzyt. hotel takie 4 gwiazdki troszkę naciągane. Ogólnie wyjazd udany , obsługa wspaniała , hotel leciwy, wymaga remontu. jedzenie dobre . Jeśli chodzi o rezydentów to specjalizują się w sprzedaży wycieczek, mało pomocni a już przy powrocie to widziałem rezydenta tylko w autokarze. Wcześniej jeździłem z TUI i raczej wrócę do TUI , chyba ze będę musiał to polecę z Rainbow. Sama Margarita to wyspa na której nie ma co robić , plaża wynagradza pobyt ale styczeń-luty wyspa wietrzna więc nie każdego dnia można się kąpać w oceanie. Nic nie wskazuje na to że będę chciał tam wrócić . są jednak lepsze destynacje.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    słaby ten raj

    Magdalena, Poznań 26.01.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Hotel położony przy ładnej plaży, z możliwością wejścia na klif z latarnią morską. Otoczenie pełne zieleni. Natomiast kuchnia, pokoje, czystość pozostają pod dużym minusem. Basen się rozpada, wszędzie odpadające płytki, zniszczone leżaki a i tak jest ich bardzo mało. Pokoje często nie posprzątane. Ogl nie polecam jeżeli ktoś jedzie z małym dzieckiem, i liczy na standard 5 gwiazdek, bo tutaj to najwyżej 3 gwiazdki.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    42

    Wyjazd na poziomie przeciętnym

    LUIZA MALGORZATA, SUWALKI 11.12.2023 | Termin pobytu: grudzień 2023

    Położenie hotelu, obsługa, super plaża - to są plusy. Minusy - pilotka wycieczki do Canaymy bardzo nie kompetentna osoba. Brak jakichkolwiek informacji o tak pięknej krainie. Zapłaciliśmy za pokój z widokiem na morze, niestety takich pokoi nie otrzymaliśmy. Znajomi otrzymali pokój przy hałaśliwym basenie, a my pokój z widokiem na basen. Złożyliśmy reklamację jednak Rainbow do tej pory się nie ustosunkował

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Sunsol 23.02- 02.03

    Piotr, Zduńska Wola 04.03.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    Pokój Oasis/Laguna( wieża 2) jest GORSZY niż Dunas. Pokoje stare, ciemne z głośną klimatyzacją. 3 restauracje na terenie hotelu, niestety po 2dniu pobytu, 1 z restauracji(najbliżej morza) nieczynna. Potrawy 2/5 - zimne, ,,przeciągnięte " . Jedna z restauracji , ciemna, ponura, z głośną klimatyzacją nastawioną na 18stopni(podobno to normalne tam). Wychodząc po posiłku smród oleju na ubraniach. Plaża, również lepsza, ładniejsza z krótszym dojściem do wody, po stronie Dunas. Znajomość angielskiego po stronie recepcji -Żadna. Wszystko na Translatorze tłumaczone. Za 2lata pewnie wszystko się zdecydowanie poprawi. Najważniejsze, że cały czas była piękna pogoda i owe ,,niedociągnięcia " nie popsuły pobytu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem