Opinie klientów o Egzotyka Light - Margarita

4.9 /6
165 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.6
Intensywność programu
4.2
Obsługa hotelowa
5.2
Pilot
5.1
Plaża
5.0
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.0
Program wycieczki
4.7
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
4.8
Transport
4.8
Wyżywienie
4.7
Zakwaterowanie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

DARIUSZ, Bydgoszcz 28.11.2023
Termin pobytu: listopad 2023

Dużo do nauki przed SIC

Byliśmy pierwszymi Polakami od dawien dawna, witani na lotnisku z wielką pompą! Szampan, czerwony dywan, dygnitarze, uśmiechy, ech, ochy. Kontrola paszportowa: gościu z kartką i długopisem spisywał dane, tak tak! Zapowiadalo się ciekawie, hm. Pokój 4. Gdyby nie fakt, że po 11 dniach na suficie i na ścianach wylazł czarny parchaty grzyb to ocena byłaby większa. Pani która sprzątała najwyższą ocena i to ONA nabiła tą ocenę. Wyżywienie tylko 3,5. Przez 2 tyg pobytu pomidory udało się zdobyć 3 razy, świeże ogórki jeden raz. Jedzenie smaczne ale bardzo monotonne. Świeże soki tylko dla tych pierwszych w restauracji. Pieczywo to jakaś porażka ... białe tostowe i jakieś biała mały bułki. Była smaczna ryba z grilla, pozostałe mięso z grilla to podeszwa. Mało surówek. Po obiedzie tzw bar przekąskowy to jakiś żart. Hot dog i hamburger z suchą surówka i już. Herbata czarna tylko na śniadanie... Obsługa hotelowa 4,5. Nie więcej gdyż j.angielski na bardzo słabym poziomie, choć ludzie uśmiechnięci, chętni do pomocy. Pozostałe oceny jak poniżej. Poza tym: basen otwarty od godz 9.00 a bar przy nim o godz. 11.00 totalne nieporozumienie, brama z hotelu na plażę równie, otwierana o 9.00 bar przy plaży ...też od 11.00. Do basenu z rana gościu wlewał coś co śmierdziało jak chlor lub wybielacz ache. W ciągu dnia 🤔 potrafili szczotkami czyścić ściany basenu podczas kąpieli osób 😭 Przy leżakach brak stolika i możliwości powiększania swoich rzeczy. Nie ma żadnych szans napicia się kawy poza godz otwarcia restauracji. A szkoda. Hotel czysty, zadbany, z dnia na dzień było widać że się starają i są delikatne zmiany ... na stronie "R" miał być telefon, nie było. Miała być suszarka, trzeba było iść do recepcji się upomnieć, a można było zadzwonić ...I NA KONIEC NAJCIEKAWSZE: ROBOTY BUDOWLANO REMONTOWE NA TERENIE HOTELU, BRAK INFO OD STRONY RAINBOW! SMUTNE, ŻENUJĄCE - czy polecam... po raz pierwszy z chęcią (nie tylko MY) wracaliśmy do Kraju po wakacjach. PS. Za rok będzie zapewne już inaczej / lepiej.

3.5/6

Anna, Łódź 29.11.2023
Termin pobytu: listopad 2023

Piękna Margarita, średnia organizacja

Wyspa Margarita jest pięknym i wartym odwiedzenia miejscem. Jednak ze względu na organizację polecam zdecydować się na inny rodzaj objazdu niż „Egzotyka light” lub wykupić pojedyncze wycieczki na miejscu. W związku z tym, że do wycieczek byli nam przydzielani rożni przewodnicy, wyjazd nie tworzył spójnej całości. Hotel Sunsol Isla Caribe ma duży potencjał, jednak jeszcze sporo do nauczenia się po długiej przerwie od przyjmowania zagranicznych gości. Osoby, które nie wyglądały na pochodzące z Ameryki Południowej były najczęściej ignorowane przez kelnerów (czego na szczęście nie można zarzucić barmanom). Jedzenie było nieco monotonne i z mocno ograniczonym wyborem, choć zazwyczaj smaczne. Na śniadaniu sytuację zawsze ratowała stacja z omletami robionymi na świeżo. Hotel nadrabia położeniem przy pięknej plaży oraz bardzo uroczym barem na niej. Dobry serwis plażowy. W hotelu oprócz kilku animacji nie ma dodatkowych atrakcji, więc planując dłuższy pobyt należy raczej nastawić się na brak rozrywek. Jeśli chodzi o czarter, biuro Rainbow zdecydowało się na hiszpańskie linie lotnicze Plus Ultra, które znacznie odbiegają standardem od lotów dreamlinerem PLL LOT. Od niewygodnych foteli z małą ilością miejsca na nogi, przez brak ekranów po problemy techniczne - wszystko to jest zdecydowanie gorsze, niż w samolotach, do których byliśmy przyzwyczajeni na tego typu wakacjach.

3.5/6

ELIZA 27.11.2023
Termin pobytu: listopad 2023

Egzotyka na słabym poziomie

Hotel średni ,na zdjęciach wygląda lepiej niż naprawdę .Fajne baseny i otoczenie koło basenów .Pokoje nie mają standardu **** może **/*** łazienki stare ,woda letnia ,brak suszarki. Jedzenie średnie , mały wybór na śniadaniu brak warzyw , obiady i kolacje też mały wybór jedzenia , czasem długo trzeba było czekać na uzupełnienie owoców . Plus za pyszne drinki w barach i miłą obsługę choć słabo mówiącą po angielsku. Plaża przy hotelu wąska trochę palm ale nie jest to Dominikana… około 2km od hotelu ładna i szeroka plaża z restauracjami ale trzeba do niej dojść ulicą . Polecam wycieczkę na Cubagua -piękne Lazurowe morze ,kajaki ,hamaki w wodzie,prawdziwe Karaiby.Ogólnie Wenezuela bardzo egzotyczna ,taka dzika nie odkryta przez masowego turystę ale biedę widać na każdym kroku…

3.0/6

Krzysztof Jan, Nikłonice 04.12.2023
Termin pobytu: listopad 2023

wakacje 2023

hotel położony na uboczu z dala od innych hoteli i miejsc spacerowych,standard ma wiele do życzenia , wyżywienie kiepskie, plaża przeciętna
136373842
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem