Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie wyjazd jako wyjazd oceniam pozytywnie. Wokół hotelu bajecznie i na okolicy ta bajka się kończy. W pokojach dramat biorąc pod uwagę iż jest to Wenezuela mimo wszystko jakiś standard minimalny byłby mile widziany.W pokojach wilgoć do tego stopnia ,że polecam ładowarki bezprzewodowe (telefony odmawiają podłączenia)ponieważ zawilgnięte wejścia do ładowania. ,ciśnienie wody w każdym pokoju inne w jednych minimalne w innych wodospad :). Zasięg internetu dramatyczny , jedzenie monotonne .szału nie ma jeśli chodzi o hotel. Wycieczki : jeśli chodzi o wyspę Cubagua polecam w 100% piękne plaże .Wycieczka Margarita w pigułce warta polecenia,ale Smaki Margarity strata czasu . Czy wrócilibyśmy do tego hotelu raz jeszcze? Zdecydowanie NIE.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Z proponowanych wycieczek to tylko jeep safari warte zaliczenia i to też mocno naciągane ( nie tyle co sama jazda jeppem co dobry obiad przy pięknej plaży pytanie czy dla tego jednego obiadu warto -no raczej nie.( No może widok flamingów troche podbija ocenę)Smaki Margarity przemilczymy bo dość już było tu pisane :) Ktoś kto preferuje trochę większą aktywności wynudzi się okropnie ( nawet dzieci) no bo wejście na twierdzę wśród tłumów ludzi by zobaczyć zachód słońca czy wiazd na punk widokowy a potem 5 min spaceru:)by zobaczyć z gory "las deszczowy"( cieszyłem sie że zobaczę las deszczowy ale.zawiodlem się)-trudno nazwać czymś ekscytującym. W skrócie jeśli Wenezuela to -parki narodowe ,wodospady ,delta rzeki , indianie dzika przyroda itp ,-zwiedzanie Margarity można sobie odpuścić bo tak Wenezuela nie wygląda.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokój standard na 2*,łazienka syf,jedzenie monotonne ,kontakt w języku angielskim z personelem mizerny, samolot duzy ale miejsca mniej niż w czarterach kilkugodzinnych męczarnia, posiłek w samolocie parodia ,jednym słowem naciąganie ludzi na pieniądze chyba że ktoś to kupi w laście za grosze regularna cena nie adekwatna do jakości wycieczki
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Podczas mojego pobytu na wakacjach w hotelu trwała budowa w godzinach od 7-22 pracowały głośne maszyny - odpoczynek w takich warunkach nie jest łatwe. Pokój bardzo brudny, pleśń na ramię łóżka, łazienka pokryta grubą parszywą kurzu oraz kamienia. Przez cały mój pobyt nie doprosiłam się naprawy spłuczki w toalecie oraz sejfu do pokoju. Jest to kraj dość nie bezpieczny więc jak jest brak dostawy prądu to nie działa monitoring, nie mając sejfu w pokoju cały dobytek musiałam nosić ze sobą.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Z przykrością muszę przyznać, że mój pobyt w Sunsol Isla Caribe był jednym z najbardziej rozczarowujących doświadczeń wakacyjnych, jakie miałam okazję przeżyć. Poziom świadczonych usług w wielu obszarach pozostawiał wiele do życzenia i daleko odbiegał od standardów oczekiwanych przez europejskich turystów. Choć wad jest sporo, chciałabym zwrócić uwagę na te, które uznaję za najistotniejsze. 1. Wyżywienie – dalekie od podstawowych standardów • Monotonia i brak jakości: Śniadania były skandalicznie ubogie – brak jajecznicy, bekonu, parówek, tostera czy świeżego pieczywa - tylko słodkie bułki i chleb tostowy bez tostera. Zamiast tego oferowano dania, które trudno uznać za odpowiednie do codziennego wyżywienia. Dodanie owoców takich jak banany czy podstawowych składników europejskiej diety jest absolutnym minimum. • Mięso: Przesuszone, momentami niejadalne. Przekąski, takie jak hamburgery, były tak niskiej jakości, że mój mąż doznał zatrucia pokarmowego. • Herbata: Brak podstawowych napojów, takich jak czarna czy miętowa herbata, to zaskakujące niedopatrzenie. Dodanie czajników do pokoju powinno być standardem. 2. Obsługa – brak profesjonalizmu i komunikacji • Brak komunikacji w języku angielskim: W międzynarodowym hotelu, gdzie przyjmowani są turyści z całego świata, brak podstawowej znajomości języka angielskiego przez obsługę jest nie do zaakceptowania. • Postawa personelu: Obsługa była niechętna do pomocy, momentami wręcz ignorowała potrzeby gości. Takie podejście wymaga pilnych szkoleń z zakresu obsługi klienta. 3. Wyposażenie pokoju – brak podstawowego komfortu • Balkon: Jeden plastikowy taboret na balkonie dla dwóch osób to nieporozumienie. Brak stolika i możliwości rozwieszenia prania (nawet prostego sznurka) to kolejny przykład braku dbałości o komfort gości. • Wyposażenie pokoju: Pokój był wyposażony w sposób minimalistyczny, ale nie w stylu nowoczesnego minimalizmu, tylko oszczędności kosztem wygody klientów. 4. Ogólne wrażenia – polecam jako wczasy odchudzające.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel cały czas w remoncie o którym nie byliśmy poinformowani jedzenie okropne ogólnie pracownicy nie są tam przygotowani na przyjazd Europejczyków brak higieny prz przygotowaniu ichniejszych posiłków co skutkowało licznymi zatruciami i wymiotami ,brak pieczywa brak masła podstawowych produktów i nie wspomnę już o wodzie którą trzeba było samemu zdobywać w hotelu obsługa okropna ,wigilia którą tam spędziliśmy to był jakiś koszmar liczyliśmy że chociaż w ten wyjątkowy dla nas dzień jedzenie będzie inne i oczywiście tak nie było nigdy w życiu nie polecę biura Rainbow ani tego hotelu który oszukuje klientów nie informując ich o zainstniałych tam sytuacjach w tym o okradaniu klientów
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ta wycieczka mogła być fantastyczna jak wszystkie inne jakie odbyłam z Rainbow. Niestety tym razem polegli chyba przez osobę odpowiedzialną za przygotowanie oferty i opisów. Gdy przylecieliśmy na Margaricie nie było prądu od tygodnia. Sieć komórkowa działała jak chciała. Nikt nas o tym nie poinformował. W hotelu brak wody i prądu. Brud i smród. Naczynia brudne, jedzenie marne i bez wyboru. Do tego ohydne robactwo. Wielkie karaluchy. Porażka i kompromitacja biura. Odchorowałam ten wyjazd i psychicznie i fizycznie. Rekompensaty przyznano mi 280zł. Zdjęcia hotelu w ofercie miały chyba z 10 lat bo nie pokrywało się to z tym co zastaliśmy na miejscu. Wszyscy uczestnicy byli zawiedzeni i rozczarowani. Nie da się cieszyć wyjazdem gdy chorujesz bo ktoś podał ci brudne jedzenie w brudnych naczyniach. Cierpiałam cały wyjazd. To koniec moich wyjazdów z tą firmą. Zawsze wszystkim polecałam, często sama jeździłam ale to jak spadła im jakość i sposób obsługi klienta nie jest akceptowalne.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
nie dajcie się nabrać - to zwykły wyjazd pobytowy z wykupionymi wcześniej wycieczkami fakultywnymi. Na dodatek bez gwarancji, że się odbędą i że się odbędą we wskazynym w umowie terminie. Wycieczki nastawione na kupowanie pamiątek a nie poznanie wyspy. Super ciekawe muzeum morza 45 minut ale kramy ponad godzina. Żal mi było starszych osób w hotelu, ktore bez znajomosci języka bez skutku usiłowały się skontaktować z rezydentkami. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tego biura.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Biuro Podróży Rainbow Dodaj zdjęcie Biuro Podróży Rainbow 4,5 (40) Biuro podróży w WarszawieOtwarte W skrócie Opinie Zdjęcia Według właściciela Informacje Podsumowanie opinii w Google Opinie nie są zweryfikowane 5 4 3 2 1 4,5 (40) Adrian z Lokalny przewodnik·21 opinii·4 zdjęcia 23 minuty temu Nowa Dzień dobry, właśnie wróciliśmy z wycieczki do Wenezueli na wyspę Margarita. Ponieważ jesteśmy wymagającymi klientami wybraliśmy najlepszy w Państwa ofercie hotel IKIN Margarita & Spa. Pierwszej noc nie spaliśmy bo klimatyzacja była zepsuta …Więcej Zdjęcie 1 sprawdza Adrian Zdjęcie 2 sprawdza Adrian Zdjęcie 3 sprawdza Adrian Tadeusz 1 opinia 2 miesiące temu Po raz kolejny pragniemy podziękować miłym Panią z punktu Rainbow ul. KEN w Warszawie za profesjonalną pomoc przed wyjazdem wrześniowy do Tunezji. Teraz zamówiliśmy wyjazd do Turcji. Panie są profesjonalne, pomocne, życzliwe. Polecamy ten …Więcej Piotr 1 opinia·6 zdjęć 4 miesiące temu Witam, mieliśmy przyjemność zamówienia wyjazdu w Państwa siedzibie. Osoby które udzielały nam informacji a przede wszystkim Pani Małogorzata, wiedziała dosłownie wszystko. Przekazała nam w bardzo jasny i zrozumiały sposób wszystkie …Więcej Iwona Żak 13 opinii 8 miesięcy temu Biuro przy ulicy KEN w Warszawie dogodnie położone przy stacji metra. Przyjemne wewnętrzne, ale najwazniejsze, przemiła i kompetentna obsługa, doradzi, sprawnie załatwi wszystkie formalności. Biuro Podróży Rainbow (właściciel) 7 miesięcy temu Dziękujemy za pozytywną opinię i zapraszamy ponownie przy wybieraniu kolejnych wakacji! Adrian Markowicz Lokalny przewodnik·21 opinii·4 zdjęcia 23 minuty temu Nowa Dzień dobry, właśnie wróciliśmy z wycieczki do Wenezueli na wyspę Margarita. Ponieważ jesteśmy wymagającymi klientami wybraliśmy najlepszy w Państwa ofercie hotel IKIN Margarita & Spa. Pierwszej noc nie spaliśmy bo klimatyzacja była zepsuta w pokoju nr 214 i chodziła tak głośno jak kombajn i dodatkowo nie dało się jej wyłączyć. Drugiej nocy pojawiły się mrówki w pokoju (ponieważ nie jesteśmy problematycznymi ludźmi nie zrobiliśmy z tego afery) użyliśmy przywiezionej Muggi i problem został przez nas załatwiony. Trzeciej nocy była taka wilgoć (klimatyzacja była wadliwa), że na poduszkach był taki śmierdzący swąd stęchlizny i wykładzina w pokoju cały czas wilgotna co skutkowało tym, że musieliśmy wyrzucić 2 pary skarpet ponieważ były tak brudne jak po spacerze po błocie. Zgłosiliśmy Pani rezydent jak już przypadkiem udało się panią złapać na spotkaniu z następną grupą która przyjechała, dodam tylko że oba podane numery kontaktu z rezydentem były wyłączone (mam nagrane filmy jak próbuję się dodzwonić przez dwa dni), w końcu zadzwoniłem na jeden z nich na Whatsupp (Pani rezydent nie odebrała) napisała wiadomość w odpowiedzi na moją wiadomość (oczywiscie posiadam screena z rozmowy) pomimo tego sprawę musieliśmy zgłosić do managera hotelu, Pani rezydent napisała lakonicznie że jest jej przykro i że mamy sprawę załatwić sobie z managerem. Po naszej interwencji pod naszą nieobecnosc wstawiono nam osuszacz do pokoju, który czwartej nocy o 3:30 załał nam poł pokoju (bo trzeba było z niego opróżniać pojemnik na wodę, o czym nikt nie powiedział a swoją drogą dlaczego mielibyśmy to robić po nocach!) więc kolejna noc nie przespaną! Po tym dniu i awanturze z kolejnym Państwa rezydentem (Pan Wiktor) zmieniono nam pokój na nr 211. Na pytanie o beach bar z umowy i rzekomy transfer na życzenie (jest w umowie) na plażę Pan odrzekł że to nie jego problem i co on ma zrobić że możemy złożyć reklamację! Natomiast z wyjazdu jesteśmy bardzo nie zadowoleni ponieważ: 1. W aplikacji daty naszej podróży się nie zgadzały (co zgłosiłem Pani rezydent która bezczelnie stwierdziła że kłamię i na pewno źle popatrzyłem, dopóki nie pokazałem jej aplikacji!) Oczywiście nie było żadnej skruchy czy przeprosin a jedynie " O faktycznie, muszę to zgłosić do działu IT". 2. Przez powyższe nie skorzystaliśmy z ani jednej wycieczki z oferty a planowaliśmy dwie! 3. Nie spaliśmy przez pierwsze 4 dni 4. W umowie z biurem było napisane ze hotel leży przy plaży co jest nieprawdą ponieważ owszem leży nad samym morzem ale nie ma tam plaży! Codziennie wożono nas na jedna z dwóch plaż, nigdy do ostatniego momentu nie wiedzieliśmy na którą ( w umowie jest napisane, że transport na życzenie klienta na plażę a był jedynie o 10:00 i 16:00 powrót) dodam tylko że dwa ostatnie dni Pan z busa spóźnił sie 30min. a przyjechał po Nas już o 15:30 i dostaliśmy info że mamy wracać! Wiec zostaliśmy i wracaliśmy na własną rękę! 5. Na plaży nie było żadnego beach clubu jak w umowie ( a zapłaciliśmy za all inc. i nie chodzi tu jedynie o napoje których w dwóch dniach brakło przed końcem dnia a również o jedzenie). W pierwszym dniu dostaliśmy espenadas (3szt. małych pierożków swoją drogą mega nie dobrych i tłustych na dwie osoby!) W jeden dzień mogliśmy zjeść w pobliskiej restauracji jedno z dwóch! dań. Dodam że moja partnerka jest uczulona na kilka rzeczy więc nie zjadła nic. W jeden dzień pojechaliśmy z powrotem do hotelu na obiad w ciagu dnia co skutkowało tym, że na plaży byliśmy od 10:30-14:00. 6. Podczas kolacji dwa razy zdarzyło się że jedzenie się skończyło pomimo że kolacja trwała jeszcze 60min. A notabene obok przy stoliku siedzieli managerowie z hotelu (badź hoteli, mieli jakieś podsumowanie miesiąca) i jedli zupełnie inne jakościowo dania z karty i nikt nie zareagował. kończyły się tak podstawowe produkty jak np herbata, sok z papaji. Mógłbym wiele jeszcze napisać! Mam filmy i zdjęcia żeby wszystko potwierdzić. Wielokrotnie korzystaliśmy z Państwa usług ale to już była przesada a rekompensata w postaci vouchera na kwotę 175pln płacąc 14000pln za wycieczkę obraża normalnych ludzi!