Opinie klientów o Egzotyka Light - Margarita

4.9 /6
165 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.6
Intensywność programu
4.2
Obsługa hotelowa
5.2
Pilot
5.1
Plaża
5.0
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.0
Program wycieczki
4.7
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
4.8
Transport
4.8
Wyżywienie
4.7
Zakwaterowanie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Tomasz Grzegorz, Warszawa 02.03.2024
Termin pobytu: luty 2024

Pobyt luty 2024

Hotel słaby najwyżej 3 gwiazdki. Pokoje nieumeblowane. Toaleta nie działała 3 dni. Brak suszarki i czajnika. Brak jakichkolwiek atrakcji na plaży typu banan. Plaża nie sprzątają. Obsługa wyrzuca z plaży gości już o 15.30. Składając parasole i wynoszac leżaki. Wszechobecna dudniaca muzyka. Strefa ciszy wbrew ofercie nie istnieje.

3.0/6

Jędrzej, Poznań 21.01.2024

SUNSOL Isla Caribe

Podczas pobytu mieliśmy nagłą potrzebę skontaktowania się z miejscowym numerem alarmowym Rainbow. Probowaliśmy dodzwonić się z naszych 2 telefonów na 2 numery alarmowe, 1 był wyłączony, 2 nie odbierał. Wysłaliśmy smsa z prośbą o pilny kontakt. Zostaliśmy kompletnie zignorowani, musieliśmy poradzić sobie sami. Nikt do nas nie oddzwonił. Uważamy taką sytuacje za niedopuszczalną. Ostatniego dnia wymeldowanie było do godziny 12, wyjazd na lotnisko o 18.30. Ewentualne korzystanie z kompleksu hotelowego za dodatkową opłatą.

3.0/6

A 28.11.2023

Sunsol isla caribe

Hotel bardzo średnio przygotowany na przyjazd klientów. Pomimo małego obłożenia klienci lokowani byli do starszych części budynków, które nie były proponowane przez biuro Rainbow. Jedzenie bardzo monotonne. Przez większość pobytu brakowało świeżych warzyw na śniadania, które były dość późno od godziny 7. Hotel reklamuje się kilkoma restauracjami, jednak działała jedna mała, przez może 2 dni włączyli także drugą restaurację, która po weekendzie została ponownie zamknięta. Na dzień dobry jednak zostaliśmy przywitani brakiem prądu od godziny 3 w nocy do 16 w dzień - łącznie 13 godzin bez klimatyzacji oraz wody, co też zgłaszaliśmy kilkukrotnie. Obsługa starała się być miła, uśmiechnięta, jednak pewne niedociągnięcia sprawiały ze co chwilę trzeba było coś zgłaszać a to nie działająca karta do pokoju, a to brak suszarki do włosów i to odbierało urok temu hotelowi. Leżaki przy basenach w wystarczającej ilości, jednak plaża bardzo słabo zagospodarowana i właściwie ciągle brakowało miejsca. Animatorzy bardzo sympatyczni, zachęcający do zabawy, sportu. Pobyt oceniam ok, jednak ten karaibski kraj dużo się musi nauczyć np. od Dominikany. Mimo wszystko zagospodarowanie obszaru hotelu dodawało uroku.

3.0/6

Tomasz Grzegorz, Warszawa 25.02.2024
Termin pobytu: luty 2024

Wycieczki z paliru

Margarita w pigułce jest ok. Natomiast zakupy są bezcelowe gdyż takie same ceny są w hotelu. Jeep safari to nieporozumienie zdecydowanie lepsza jest wycieczka na koniach. Jeep dwa razy się zepsuł. Jazda po drogach asfaltowych. To żadne safari.
137383942
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem