5.0/6
Ogólnie jestem zadowolona z pobytu. To bardzo piękne i ciekawe miejsce godne zobaczenia. Może zacznę od początku. Sam hotel ładnie położony, w pięknym ogrodzie. Do dyspozycji gości trzy baseny (codziennie czyszczone), z dużą ilością leżaków. Przy każdym bar. Do plaży rzut beretem. Wystarczy przejść przez ulicę. Plaża strzeżona. Woda fantastyczna. Oczywiście bar również funkcjonuje bez zarzuty. Jedyny minus to brak toalety i trzeba było pędzić na teren hotelu. Pokoje jak się trafi. Z naszej grupy prawie wszyscy wymieniali pokoje w pierwszym dniu, ponieważ próbowali nas ulokować w zupełnie innych pokojach niż były w ofercie ( już na wejściu śmierdziało wilgocią, podłoga aż była od niej śliska. W pokojach brakowało szafy, krzeseł czy suszarek do włosów). Jedzenie takie sobie. Raczej monotonne, ale głodny nikt nie chodził. Wszyscy z obsługi bardzo mili i pomocni mimo, że ciężko było się z nimi porozumieć po angielsku. Szacun za dobre chęci! Kelnerzy (zawsze uśmiechnięci) robili pyszne drinki. Pan rezydent niestety słabo zaangażowany w swoją pracę. Brakowało kartek dzień przed wyjazdem na wykupione wycieczki z potwierdzeniem godzin wyjazdu. Dopiero w dniu podróży pojawiała się informacja o zmianie godziny odjazdu np. z 8. 30 na 9.40. To zdarzało się niemal każdego dnia, a wiem coś o tym, bo brałam udział aż w czterech. Same wycieczki fantastyczne 😍 Canaima i wodospady warte każdych pieniędzy. Wrażenia niesamowite . Wielkie dzięki dla p. Izy za ogrom wiedzy i zaangażowanie. Wspaniała osoba, kota wykonuje swoją pracę z pasją. Cubagua bardzo spokojna i relaksująca wycieczki pozwalająca się zresetować w pięknych okolicznościach przyrody. Safari to zupełnie inna bajka. Trochę adrenaliny wśród przecudnych krajobrazów mało uczęszczanych przez turystów. Organizacja bardzo dobra. Dziękuję p. Joasi i p. Luisowi za cudowny dzień. Shopping jak sama nazwa wskazuje wycieczka zakupowa. Mało ciekawa. Pani Małgosia, podobno 30 lat mieszka w Wenezueli, nie miała za wiele do powiedzenia o kraju, w którym mieszka. Ciągnęliśmy ja za język, by uzyskać jakieś informacje. Pan Sebastian - właściwy człowiek na właściwym miejscu. Bardzo pomocny. Tak jak wcześniej pisałam sam kierunek podróży bardzo ciekawy . Z czystym sumieniem mogę polecić każdemu ,kto jest ciekawy świata. Jeszcze jedna sugestia dla biura Rainbow. Nie wiem czy to kwestia finansowa ,czy problem leży gdzie indziej, ale samoloty linii Plus Ultra zupełnie nie nadają się na aż tak długie trasy Są to stare maszyny, ciesne i przede wszystkim awaryjne. Sama przekonałam się o tym na własnej skórze - lot opóźniony o cztery i pół godziny z przyczyn technicznych.Może warto pochylić się nad tematem.
Podróżniczka - 09.12.2023
15/15 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Hotel bardzo ładny ale cały czas w remoncie, pokoje nie wszystkie jeszcze odnowione, ale widać ze starają się żeby szybko to zrealizować, podczas pobytu została oddana nowa restauracja. Jedzenie mało urozmaicone ale smaczne, w nowej restauracji zaczęły się pojawiać nowe dania. Myśle ze to kwestia czasu żeby standard hotelu poszedł w górę. Wszystkie niedogodności wynagradzają wspaniali ludzie i przyroda.
Sylwia Małgorzata - 02.01.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023
4/6 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Hotel położony przy wspaniałej, pustej plaży. Doskonałe miejsce do spacerów. Obsługa hotelu bardzo miła i uprzejma. Trafiliśmy w czasie naszego pobytu na wyłączenia prądu. Ogólnie przez jedną trzecią pobytu był prąd! Nocleg w pokoju bez klimatyzacji przy temperaturze odczuwalnej na zewnątrz 27-28 stopni pozostanie w naszej pamięci na zawsze. Okazało się, że bez prądu da się żyć. Cieszyliśmy się w chwili jego włączenia. Można było się wtedy napić drinka z zużyciem miksera. Obsługa hotelu robiła co mogła. Nawet w drugim dniu podłączyła router przy portierni do generatora. Był dostęp do sieci wifi bez prądu - radość! Sam hotel trochę zużyty, ale jak pisałem obsługa robi co może, aby to zatuszować. Wycieczki po Margaricie bardzo dobre.
Andrzej, Kraków - 28.11.2024 | Termin pobytu: listopad 2024
4/4 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Super wyjazd, świetny hotel, kompetentne i pomocne rezydentki i przewodniczki. Jedyna uwaga do wyjazdu - położenie hotelu na północy wyspy powodowało iż wzburzone morze z silnymi prądami zstępującymi uniemożliwiało kąpiele morskie. W trakcie wycieczki smaki Margarity/shopping zabrakło mi wizyty w typowym supermarkecie, co pozwoliłoby zobaczyć więcej z życia codziennego mieszkańców wyspy.
MACIEJ, GDYNIA - 12.03.2024 | Termin pobytu: marzec 2024
1/1 uznało opinię za pomocną