Opinie klientów o Egzotyka Light – Rio de Janeiro

5.0 /6
62 
opinie
Intensywność programu
4.3
Pilot
4.5
Program wycieczki
4.7
Transport
5.3
Wyżywienie
4.3
Zakwaterowanie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Kedzierska 05.02.2023

Niestety bardzo słaby pilot

Sam pobyt bardzo udany fajna grupa więcej zawiedziona ba władną rękę niestety pilot bardzo słaby brak wiedzy mało zainteresowania hotel jak najbardziej na plus blisko wszędzie

3.5/6

Izabela, Lublin 30.12.2017

Rio de Janeiro - cudownie położone miasto, w którym jednak nie chciałabym mieszkać na stałe!

Ciekawym, choć nieco niebezpiecznym przeżyciem jest pobyt w Rio podczas świąt. Ciekawy, bo fajne są bożonarodzeniowe ozdoby, zakupy w upalym klimacie, niebezpieczny, bo lawinowo rośnie i tak już duża przestępczość. Trzeba się pilnować, mieć oczy naokoło głowy, a i tak często nie upilnuje się pieniędzy, aparatu telefonicznego, aparatu fotograficznego. Program zwiedzania podczas tej wycieczki mógłby być nieco szerszy. Oburzają ceny wycieczek fakultatywnych u pilotów, czasem nawet 3-krotnie droższe niż w lokalnym biurze: Ilha Grande 160 USD u pilota, 160 reali w lokalnym biurze, 1 USD=3,25 reala!!! Właściwie nie wiadomo za co był pakiet 95 USD, gdyż wstępy nie kosztowały aż tyle, a bagaż nosilismy sami, bo personel hotelowy nie otrzymał napiwków i nie kwapił sie do pomocy. Piloci mieli słaby i rzadki kontakt z turystami. A już zupełnie zawiedli, gdy potrzebna była pomoc medyczna. Poza tym nie mają pojecia, że w Rio de Janeiro istnieje system bezpłatnej pomocy medycznej m.in. dla turystów. Każą szukać pomocy w recepcji hotelu, a ta dzwoni po lekarza inkasującego na "dzień dobry" 200 USD, z którym trzeba porozumieć się po angielsku. Na szczęście jestem lekarzem , biegle mówiącym kilkoma obcymi językami. Normalny turysta nie poradziłby sobie mogąc nawet umrzeć. Absurdem jest równiez podawanie nam do wiadomości polskich numerów telefonów komórkowych do pilotów i rezydentów. Oni mają te telefony wyłączone ze względu na koszty rozmów w egzotycznych krajach. Rainbow Tours musi zadbać o kulturę obsługi na pokładach dreamlinerów LOTu! Na naszym rejsie powrotnym niektóre stewardesy i stewardzi sprawiali wrażenie, jakby lecieli za karę. Skandaliczna była jakość posiłków pochodzących jeszcze z Polski. Kanapki miały najmniej 2 dni. Personel pytany, dlaczego tak się dzieje, wszystkim obarczał Rainbow. Trzeba ich kontrolować i może zastanowić się, byśmy płacili te 100 zł drożej, a jedli przyzwoicie. Na locie docelowym było o niebo lepiej . My nie latamy za darmo!!! Lecielismy w Boże Narodzenie. Polecam wycieczki do Rio, ale warto poprawić ich program, przeszkolić pilotów i zadbać o odpowiednie warunki lotu.

3.0/6

Ada 23.12.2017

Porazka

Wycieczka po opoznionym 27 h przylocie /czyli jeden dzien straty/ rozpoczela sie 3 h odpoczynkiem jezeli chcialo sie zjesc sniadanie.Zwiedzanie na szczescie odbylo sie w dniu nastepnym /jego pierwsza czesc/Czesc druga odbyla sie kilka dni pozniej .Niestety nie bylo umieszczonych w programie faveli.Wielka szkoda.Hotel Savoy wedlug mnie nie nadawal sie na tak dlugi pobyt.Nie tylko ja tak uwazalam ale wiele osob z grupy.Na szczescie Rio to piekne miasto bo organizacja to porazka.

3.0/6

Małgorzata Maria, Kraków 03.12.2023
Termin pobytu: listopad 2023

Niby objazd

Cena nieadekwatna do oferty. Za wszystkie wycieczki trzeba zapłacić. Cena obejmuje jedynie przelot I zakwaterowanie w hotelu który touroperator ocenia na trzy gwiazdki zaś zam hotel na swojej stronie ocenia na dwie (sic!) I z tym się bardziej zgadzam -niezbyt czysto, choć pościel i ręczniki w porządku, pleśń w łazience i ponieważ mieszkałam od ulicy straszny hałas (chyba pijedybcze szyby) Jedzenie -tylko śniadania- średnie bo nałożone urozmaicone (najwięcej słodkości)- ale nie wybrzydzam. Co do wycieczek - np. Favela- za co zapłaciłam 55 USD skoro był to tylko przejazd w dwie strony i spacer z naszą pilotką?. Sądzę że bardziej adekwatne byłoby 55 reali. Wycieczka statkiem na zachód słońca . Termin zmieniony j w rezultacie zachód słońca ani kąpieli już było- bo tego dnia wogóle słońca nie było - koszt chyba 90 USD - też gruba przesada. Inne wycieczki obejmowały bilety wstępu i tu ciekawostka - od wszystkich wzięto jednakową kwotę a dla osób 60+ cena biletów jest o połowę niższa. Za żadne opłaty nie otrzymaliśmy pokwitowań. Wycieczka ba próbę samby była jeszcze lepsza. Pilotka zebrała też po 55 USD - zawiozła ludzi autokarem ba ulicę częściowo zamkniętą i ram zostawiłam samym sobie- tak że nawet bali się aparat wyciągnąć. Tak więc podsumowując: hotel średni, opieka pilota na mininalnym poziomie; wycieczki nieadekwatne do ceny . Oceniam całość na 3 pkt. Jakiś czas, ponieważ rozczarowałam się do Rainbow, jeździłam z innymi biurami. Teraz zachęcona przez znajomych wybrałam się z Rainbow - niestety kolejne rozczarowanie.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem