Opinie o Egzotyka Light – Rio de Janeiro

5.0/6 (67 opinii)

5.0/6
67 opinii
Intensywność programu
4.2
Pilot
4.5
Program wycieczki
4.8
Transport
5.3
Wyżywienie
4.3
Zakwaterowanie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Wycieczka Rio

    Miasto Rio de Janeiro przepiękne, hotel Mirador pamięta czasy sekretarza Edwarda Gierka, lobby i basen w porządku (odnowione) ale pokoje dramat, szafy i drzwi obdarte, łazienki z kaflami przypominającymi lastryko, nie działający sejf, brak balkonów, okna na ulicę nieszczelne hałas przez całą dobę (pokoje od tyłu hotelu z ładnym widokiem +). Najgorsze był powrót z niepewnością gdzie i kiedy odlecimy, odwołane loty do Amsterdamu (z wcześniej zarezerwowanymi i opłaconymi miejscami w samolocie). Opiekunowie (piloci) z Rainbow strasznie słabi, zero inicjatywy i zaangażowania w pomoc (np. na lotnisku). Ogólnie miasto i okolice przepiękne, samodzielnie zorganizowane wycieczki super, jedzenie w hotelu codziennie to samo, hotel bardzo słabiutki, jedynie basen na + (tylko o 20.00 zamykany ?).

    KRZYSZTOF, NYSA - 18.11.2023  | Termin pobytu: listopad 2023

    12/12 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Niestety bardzo słaby pilot

    Sam pobyt bardzo udany fajna grupa więcej zawiedziona ba władną rękę niestety pilot bardzo słaby brak wiedzy mało zainteresowania hotel jak najbardziej na plus blisko wszędzie

    Kedzierska - 05.02.2023

    21/23 uznało opinię za pomocną

  • 3.5/6

    Rio de Janeiro - cudownie położone miasto, w którym jednak nie chciałabym mieszkać na stałe!

    Ciekawym, choć nieco niebezpiecznym przeżyciem jest pobyt w Rio podczas świąt. Ciekawy, bo fajne są bożonarodzeniowe ozdoby, zakupy w upalym klimacie, niebezpieczny, bo lawinowo rośnie i tak już duża przestępczość. Trzeba się pilnować, mieć oczy naokoło głowy, a i tak często nie upilnuje się pieniędzy, aparatu telefonicznego, aparatu fotograficznego. Program zwiedzania podczas tej wycieczki mógłby być nieco szerszy. Oburzają ceny wycieczek fakultatywnych u pilotów, czasem nawet 3-krotnie droższe niż w lokalnym biurze: Ilha Grande 160 USD u pilota, 160 reali w lokalnym biurze, 1 USD=3,25 reala!!! Właściwie nie wiadomo za co był pakiet 95 USD, gdyż wstępy nie kosztowały aż tyle, a bagaż nosilismy sami, bo personel hotelowy nie otrzymał napiwków i nie kwapił sie do pomocy. Piloci mieli słaby i rzadki kontakt z turystami. A już zupełnie zawiedli, gdy potrzebna była pomoc medyczna. Poza tym nie mają pojecia, że w Rio de Janeiro istnieje system bezpłatnej pomocy medycznej m.in. dla turystów. Każą szukać pomocy w recepcji hotelu, a ta dzwoni po lekarza inkasującego na "dzień dobry" 200 USD, z którym trzeba porozumieć się po angielsku. Na szczęście jestem lekarzem , biegle mówiącym kilkoma obcymi językami. Normalny turysta nie poradziłby sobie mogąc nawet umrzeć. Absurdem jest równiez podawanie nam do wiadomości polskich numerów telefonów komórkowych do pilotów i rezydentów. Oni mają te telefony wyłączone ze względu na koszty rozmów w egzotycznych krajach. Rainbow Tours musi zadbać o kulturę obsługi na pokładach dreamlinerów LOTu! Na naszym rejsie powrotnym niektóre stewardesy i stewardzi sprawiali wrażenie, jakby lecieli za karę. Skandaliczna była jakość posiłków pochodzących jeszcze z Polski. Kanapki miały najmniej 2 dni. Personel pytany, dlaczego tak się dzieje, wszystkim obarczał Rainbow. Trzeba ich kontrolować i może zastanowić się, byśmy płacili te 100 zł drożej, a jedli przyzwoicie. Na locie docelowym było o niebo lepiej . My nie latamy za darmo!!! Lecielismy w Boże Narodzenie. Polecam wycieczki do Rio, ale warto poprawić ich program, przeszkolić pilotów i zadbać o odpowiednie warunki lotu.

    Izabela Beata, Lublin - 30.12.2017

    97/107 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Porazka

    Wycieczka po opoznionym 27 h przylocie /czyli jeden dzien straty/ rozpoczela sie 3 h odpoczynkiem jezeli chcialo sie zjesc sniadanie.Zwiedzanie na szczescie odbylo sie w dniu nastepnym /jego pierwsza czesc/Czesc druga odbyla sie kilka dni pozniej .Niestety nie bylo umieszczonych w programie faveli.Wielka szkoda.Hotel Savoy wedlug mnie nie nadawal sie na tak dlugi pobyt.Nie tylko ja tak uwazalam ale wiele osob z grupy.Na szczescie Rio to piekne miasto bo organizacja to porazka.

    Ada - 23.12.2017

    44/54 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem