Kategoria lokalna 2
0.5/6
Nigdy w życiu więcej !!! To nie jest hotel , a nawet nie hostel ! Brud , notoryczny brak wody i prądu , a o Wi Fi i TV nawet nie wspomnę. W basenie zielona , mleczna woda w której aż strach się wykąpać. Opcja All Inclusive nie jest warta nawet 50 pln za 7 dni . Monotonia posiłków, !!! POD ŻADNYM POZOREM NIE UŻYWAĆ RĘCZNIKÓW UDOSTĘPNIONYCH W POKOJU !!!! . Klimatyzacja nie do użycia ( jeden grzyb ), brak lodówek w pokojach . REASUMUJĄC = takiego niskiego poziomu za strony Rainbow nigdy bym się nie spodziewał, najgorsze jest to że osoby odpowiedzialne ze strony biura nie widzą problemu, a rezydent jest bezradny- ZDECYDOWANIE NIE POLECAM !!!!
totalnie niezadowolony - 05.04.2020
12/12 uznało opinię za pomocną
0.5/6
Spędzałam wraz z synem i przyjaciółmi tydzień w tym hotelu , od samego początku Pani w recepcji przywitała nas jak byśmy byli nie. proszonymi gośćmi . Hotel położony w bliskiej odległości od plazy to jedyny plus . Pokoje i łazienki do remontu , mieliśmy pokoje w pawilonie , jedzenie monotonne - miało być z karty 5 dań , lecz na miejscu okazało się ze jest tylko ,,mini bufet ‚’’ z wydzielanym jedzeniem , po 15 minutach brakowało jedzenia - po moim telefonie do pani rezydent nic się nie poprawiło - ogólnie pełna zlewka .Pani ,,królowa recepcji ‚'’ stwierdza ze to nasz problem . Hotelu nie polecam , Gambie owszem , cudowni ludzie , świetny klimat 36 stopni w nasza zimę
Sylwia - 05.02.2020
1/1 uznało opinię za pomocną
0.5/6
Nie polecam hotelu - wiem że to Afryka i mogę spodziewać się gorszych warunków ale nie aż takich jakie są w tym hotelu. Notoryczny brak wody ( np docieramy do hotelu po 10 godz. podróży hotel wita na - s brak prądu i wody - dopiero po 3 godzinach można było się wykąpać) oraz prądu, który raczej jest wyłączany przez hotel nocą i w godzinach popołudniowych (więc nie wiem po co płacimy za klimatyzację). Nie mam sensu wykupywania all inclusive ponieważ jedzenie smaczne ale notorycznie to samo ile można jeść spaghetti z tym samym sosem. Najgorsze z tego wszystkiego to podejście biura podróży które mimo zgłaszania przez rezydentki do centrali (już od kilku miesięcy) że są problemy i Polacy skarżą się na warunki - nic nie robię wręcz nadal mają w ofercie hotel. Dlatego też mimo że biuro ma w swojej ofercie z pozoru atrakcyjne oferty nigdy już nie skorzystam z wyjazdu - uważam że biuro dla którego nie liczą się klienci ( niech kupią wycieczkę a później sami się martwią co z tym zrobić - brak jakiejkolwiek pomocy) nie jest warte polecenia.
Małgorzata Barbara, Brwinów - 10.03.2020
2/2 uznało opinię za pomocną