Kategoria lokalna 2
1.5/6
Nie polecam! Monotonny jadłospis, porcje wydzielane przez obsługę (jedna łyżka sosu z „mięsem” a raczej kośćmi z kurczaka). Kolacje miały być zamawiane z karty - fikcja... Brak urozmaiconego jedzenia - przy pobycie 2tyg codziennie to samo jedzenie. Pokoje czyste - to jedyny plus. Nie warto dopłacać do all inclusive.
Rodzina - 24.01.2020
2/2 uznało opinię za pomocną
1.0/6
Nie wiem kto ocenia ten hotel na ^ !!!! wszedzie smiecie, brod, brudny basen.W pokoju brod, smrod i ubustwo. zagrzybiona klimatyzacja, rozlatujace sie meble, krzesla na tarasie porozrywane, lazienka to porazka, czesty brak wody, pod prysznicem trudno sie zmiescic, jedno mydelko, nieszczelne okna, porozrywane moskitiery w oknach, szafa taka ze strach do niej cos wlozyc, telewizor jest ale brak pilota:) klimatyzacja platan 50 euro tydzien! malo wydolna i zagrzybiona, widok z pokoju na pole z chwastami i "suszarnie recznikow"zdjecia ponizej.
Jozef, Skoloszow - 23.03.2020
6/7 uznało opinię za pomocną
0.5/6
Velice špatný personál, špatná komunikace, nechtěli dávat jídlo.
Miroslava, Rudná u Prahy - 07.01.2020
2/2 uznało opinię za pomocną
0.5/6
Najorszy hotel w Gambii!! Przerwy w dostawie wody, prądu, Zielona ścianą basenu nie zachecala do kąpieli, jedzenie wybierane niby z karty dań to fikcja!! Wystawione było w formie bufetu i to jakby kot napłakał do tego zimne i często czegoś brakowało!!!. Pokój wymaga remontu jak i cały hotel. Zbyt krótki materac, popsute okno i drzwi na balkon, stare meble inaczej nie wiem jak je opisać bo były okropne!! Prysznic wymaga nie lada gibkosci bo przekręcić się w nim to sztuka!! Nie polecamy!!
Rafał Paweł, Milanówek - 01.04.2020
2/2 uznało opinię za pomocną