Opinie klientów o Bamboo Garden

3.7 /6
39 
opinii
Atrakcje dla dzieci
1.7
Obsługa hotelowa
4.2
Plaża
4.9
Pokój
3.2
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.2
Sport i rozrywka
2.8
Wyżywienie
3.1
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Piotr Cezary, Koszalin 07.01.2020

Bambo Garden

Odradzam pakiet all inclusive ,szkoda pieniędzy , jedzenie w hotelu jest bardzo bardzo skromne , wydzielanie i monotonne . W pobliżu jest masa świetnych barów i restauracji . Gdzie można zjeść pyszne potrawy o wiele wiele taniej . Nie brakuje też marketów .

2.5/6

Anna Bronislawa, Poznań 14.01.2019

Mają klienta GDZIEŚ

Pokoje trudno nazwać schludnymi, brudne łazienki, ręczniki, ośrodek mały i ogólnie zaniedbany. Miało się wrażenie, że klient przeszkadza im w pracy. Poprosiłam o moskitierę, obiecano mi ją za pol godziny ale jej nie otrzymałam wogole na czas pobytu. Wszyscy tylko chcą napiwki za nic. Oszukują na alkoholach w barze. Słabe jedzenie. Wiecznie na śniadaniu brakowało szklanek, filiżanek, talerzy. Monotonne jedzenie i słabej jakości. Na dodatek OKRADZIONO mnie. Poprosiłam by nie sprzatano mi pokoju i poszłam na śniadanie. Zapomniałam czegoś i wróciłam do pokoju a tam sprzątaczka. Okazało się ze ukradła mi 140 euro. Szef obsługi mial to gdzies i powiedzial ze to niemozliwe by mi ktos z obslugi to ukradł. Powołal sie na boga i pewnie sam połowę tej kasy przytulił. NIGDY wiecej już tam nie pojadę i Wam też nie polecam Pełno bezpańskich kotów, chorych na terenie hotelu. Szczury! NIE POLECAM.

1.5/6

zaborowska 22.02.2020

WSPANIAŁA GAMBIA

Zastanawiam sie kto pisze te super opinie dotyczące hotelu.Hotel ma super lokalizację i to tle!!! Bitwa o jedzenie -kto pierwszy ten lepszy,brudna stołówka ,obsługa miła jak dostanie napiwek!Przy basenie brudne leżaki a na nich ścierki zamiast ręcznikow oczywiscie o ile zdąży sie na nie załapać.Basen brudny czasem czyszczony płynem .podczas kąpieli letników,chlor w kostach pływał!woda zielona! pokoje brudne,w łazienkach brak mydła i brudne ręczniki po ich wymianie-brak moskitier a klima płatna .Obsługa w recepcji ordynarna beszczelna zwłaszcza pani z katalogu RABINOW. Rozumem ,ze to Afryka nie oczekuje cudów rozumiem częste braki wodu i prądu,ale podstawowe rzeczy jak czystosc powinny byc zachowane.Wracając do wyżywienia brak dan z karty jak w ofercie Rabinow!

1.5/6

Artur, Łódź 25.02.2020

Opinia zostala przekazana rezydentowi na miejscu

Opinia zostala przekazana rezydentowi na miejscu i zostala zlozona reklamacja
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem