Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
3.0/6
Piotr Cezary, Koszalin 07.01.2020
Bambo Garden
Odradzam pakiet all inclusive ,szkoda pieniędzy , jedzenie w hotelu jest bardzo bardzo skromne , wydzielanie i monotonne . W pobliżu jest masa świetnych barów i restauracji . Gdzie można zjeść pyszne potrawy o wiele wiele taniej . Nie brakuje też marketów .
2.5/6
Anna Bronislawa, Poznań 14.01.2019
Mają klienta GDZIEŚ
Pokoje trudno nazwać schludnymi, brudne łazienki, ręczniki, ośrodek mały i ogólnie zaniedbany. Miało się wrażenie, że klient przeszkadza im w pracy. Poprosiłam o moskitierę, obiecano mi ją za pol godziny ale jej nie otrzymałam wogole na czas pobytu. Wszyscy tylko chcą napiwki za nic. Oszukują na alkoholach w barze. Słabe jedzenie. Wiecznie na śniadaniu brakowało szklanek, filiżanek, talerzy. Monotonne jedzenie i słabej jakości. Na dodatek OKRADZIONO mnie. Poprosiłam by nie sprzatano mi pokoju i poszłam na śniadanie. Zapomniałam czegoś i wróciłam do pokoju a tam sprzątaczka. Okazało się ze ukradła mi 140 euro. Szef obsługi mial to gdzies i powiedzial ze to niemozliwe by mi ktos z obslugi to ukradł. Powołal sie na boga i pewnie sam połowę tej kasy przytulił. NIGDY wiecej już tam nie pojadę i Wam też nie polecam Pełno bezpańskich kotów, chorych na terenie hotelu. Szczury! NIE POLECAM.
1.5/6
zaborowska 22.02.2020
WSPANIAŁA GAMBIA
Zastanawiam sie kto pisze te super opinie dotyczące hotelu.Hotel ma super lokalizację i to tle!!! Bitwa o jedzenie -kto pierwszy ten lepszy,brudna stołówka ,obsługa miła jak dostanie napiwek!Przy basenie brudne leżaki a na nich ścierki zamiast ręcznikow oczywiscie o ile zdąży sie na nie załapać.Basen brudny czasem czyszczony płynem .podczas kąpieli letników,chlor w kostach pływał!woda zielona! pokoje brudne,w łazienkach brak mydła i brudne ręczniki po ich wymianie-brak moskitier a klima płatna .Obsługa w recepcji ordynarna beszczelna zwłaszcza pani z katalogu RABINOW. Rozumem ,ze to Afryka nie oczekuje cudów rozumiem częste braki wodu i prądu,ale podstawowe rzeczy jak czystosc powinny byc zachowane.Wracając do wyżywienia brak dan z karty jak w ofercie Rabinow!
1.5/6
Artur, Łódź 25.02.2020
Opinia zostala przekazana rezydentowi na miejscu
Opinia zostala przekazana rezydentowi na miejscu i zostala zlozona reklamacja