Kategoria lokalna 2
2.0/6
Hotel. Na zdjęciach prezentuje się fajnie. Gorzej z sytuacja w realu. Pokoje bardzo zaniedbane. Śniadania ubogie, nawet jak na śniadanie angielskie. Miał być darmowy internet na terenie całego hotelu, a był tylko w lobby i nad basenem, a do tego z "niesamowitą" prędkością transferu 5Mb/s. Do kompletu dochodzi strasznie hałasujący agregat klimatyzacji za ścianą i bucząca pompa wody na dachu. O wczesnym śniadaniu nie wspominając (jedna kromka chleba z wędliną i tyle). No i na deser mega nieuprzejmy Manager hotelu. Z jasnych punktów to tylko basen i obsługa basenu, restauracji i pokojówki. Oni robią dobrą robotę. Niestety to nie wystarczy. Szczerze nie polecam!!!
Jacek, Warszawa - 02.03.2020
18/19 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Nie znam się na gwiazdkach, ale jeśli Senegambia ma 3,5 to Palma Rima nie powinna mieć więcej niż 1. Dopłata do klimatyzacji w Polsce kosztuje 10 euro/dz, a na miejscu 30. Śniadania bardzo skąpe i wydzielane, np omlet z jajka pocięty na kwadraciki 2x2 cm, a osoba z obsługi nakłada mi na talerz 1 kosteczkę i patrzy mi się w oczy czy chcę drugą. Na śniadania w kółko te omlety i fasola, a z owoców pocięte banany małe cienkie kawałki arbuza. No były też na słodko dwa rodzaje dżemu oraz owsianka (też często, nie zawsze nakładana przez obsługę). No i na wejściu jedna pani do zapisywania z którego pokoju jestem. Obiadokolacji nie warto dokupywać, to strzał w kolano. Serwowana z karty, gdzie do wyboru są 3 czy 4 dania, a z takich zjadliwych to w zasadzie 2. W kółko jesz to samo, a wyjdzie się do restauracji poza hotel to wybór duży i jedzenie lepsze, no i o wiele taniej niż ta dopłata. Perełką w tym wszystkim był basen - duży, dobrze wyprofilowany i zadbany. Jeśli firma Rainbow nie chce mieć kłopotów i złych ocen to niech lepiej zrezygnuje z wysyłania swoich klientów do tego hotelu!
Marek, Warszawa - 23.11.2019
5/6 uznało opinię za pomocną
1.5/6
Generalnie hotel oceniam źle brudno,np. w basenie na wysokości poziomu wody czarna obwódka brudu.dyrekcja hotelu podejmowała decyzje kuriozalne np. za przedłużenie pobytu o6 godz 50 euro.rezydentka arogancka bezczelna reprezentowała hotel a nie gości,wprowadziła nas w błąd nieprawidłowo informując a następnie nie odbierała telefonu.
maciej, - 28.12.2015
20/27 uznało opinię za pomocną
1.5/6
Ladny basen, obsluga w wiekszosci mila i uprzejma, wyzywienie niskiej jakosci, bezposrednia okolica niezbyt ciekawa.
KATARZYNA, WROCLAW - 02.03.2018 | Termin pobytu: styczeń 2018
31/35 uznało opinię za pomocną