Opinie o Gran Canaria - Kontynent w miniaturze, Abora Buenaventura

5.3/6 (221 opinii)
5.3/6
221 opinii
Atrakcje dla dzieci
5.1
Intensywność programu
4.9
Obsługa hotelowa
5.6
Pilot
5.2
Plaża
5.2
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.5
Program wycieczki
5.1
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.9
Transport
5.6
Wyżywienie
5.3
Zakwaterowanie
3.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.5/6

    Udane wakacje - POLECAM !

    Bardzo dobry hotel za rozsądne pieniądze. Infrastuktura, posiłki, animacje zdecydowanie powyżej 3*. Na taką klasyfiakcję wpływ ma pewnie jedynie wyposażenie pokoi - brak klimatyzacji, brak lodówki itp. Dobre położenie, wszędzie blisko (plaża ~ 6 minut, centra handlowe, knajpki, przystanek autobusowy ~ 300m, wypozyczalnia samochodów itp.).

    Sebastian - 18.01.2017  | Termin pobytu: styczeń 2017

    31/35 uznało opinię za pomocną

  • 5.5/6

    Odpoczywaj na Gran Canarii

    Bardzo przyjemnie spędzony czas. Obsługa hotelu bardzo miła i pomocna. W całym hotelu bardzo czysto, spokojnie. Dużo miejsca w pięknym ogrodzie, leżaki w różnych częściach - można wybrać miejsce dogodne dla siebie. Baseny o zróżnicowanej głębokości, woda w basenach podgrzewana. Posiłki zróżnicowane. Dania ciepłe są rzeczywiście ciepłe. Różnorodność owoców, deserów. Rezydent zaangażowany w odpowiednie zorganizowanie pobytu. Udziela szczegółowych informacji nie tylko dotyczących organizowanych wycieczek,a również możliwości indywidualnego poruszania się po wyspie. Polecam.

    Katarzyna, Łódź - 27.01.2020

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 5.5/6

    Świetna wycieczka

    Idealny balans między zwiedzaniem, a wypoczynkiem. Bardzo fajne panie przewodniczki dużo opowiadały ciekawostek o regionie umilając podróże autokarem. Hotel ma swoje lata, ale pokoje duże i wygodne. Jedzenie ok.

    Marta - 04.04.2025  | Termin pobytu: luty 2025

    5/5 uznało opinię za pomocną

  • 5.5/6

    Bardzo udane wakacje :)

    Hotel faktycznie nie jest najnowszy, ale moim zdaniem śmiało mógłby aspirować do 4*. Na co nie ma szans, z powodu braku klimatyzacji, ale to jest nie jest tajemnicą, tylko świadomym wyborem. My byliśmy we wrześniu, więc nam jej nie brakowało. Jeśli już się chce bardzo przyczepić to do łóżek i zbyt małej przetrzeni przy basenach. Ale poza tym pokoje przestronne, codziennie sprzątane, a obsługa - od recepcji po panie sprzątające - bardzo miła i pomocna. Na życznie nawet zamieniali pokoje z uwagi na widok lub pojedyńcze łóżka. Jedzenie nie do przejedzenia, dla każdego coś miłego:makarony, ryże, mięsa, codziennie ryby, lody, ciasta, a do śniadania świeżo wyciskane soki( przepyszny z mango). Mimoże hotel jest ogromny i był zapełniony oprócz basenów w ogóle się tego nie odczuwało, nigdy nie czekaliśmy na stolik, nigdy nie zabrakło talerzy czy sztućców, a i do barmanów też nie było kolejek. Alkoholu nie żałowali i nie liczyli na napiwki. Położenie hotelu super, wszystko w zasięgu ręki, przepiękna, długa piaszczysta plaża. Codziennie animacje dla dzieci, wieczorami show dla dorosłych. Dużo rodzin z dziećmi i emerytów z Niemiec, ale my spędzaliśmy czas raczej na plazy, więc nam to nie przeszkadzało. Śmiało mogę polecić ten hotel :)

    Aga, Wwa - 25.10.2017  | Termin pobytu: listopad 2017

    5/5 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem