Opinie o Gran Canaria - Kontynent w miniaturze, Abora Continental

5.4/6
(390 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.6
Intensywność programu
4.9
Obsługa hotelowa
5.7
Pilot
5.3
Plaża
5.3
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.6
Program wycieczki
5.2
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.7
Transport
5.6
Wyżywienie
5.4
Zakwaterowanie
3.9
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ta wycieczka to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Pobyt w kwietniu

    Jakub, Kraków 15.05.2023 | Termin pobytu: kwiecień 2023

    Bardzo fajny hotel, miła obsługa, dobre jedzenie, miła Pani rezydent. Hotel położony obok promenady, którą można dojść do wydm.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Pobyt

    Helen 04.01.2018 | Termin pobytu: styczeń 2018

    Super pobyt!

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Dobry hotel

    Rafal 18.04.2022

    Spędziłem tydzień przed świetami wielkanocnymi. Hotel czysty. Dobre jedzenie. Blisko do plaży. Blisko do transportu miejskiego. Nie wyglada zbyt zachęcająco z zewnątrz ale w środku już o niebo lepiej. Miło spędziłem czas. pozdrawiam.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Pięć gwiazdek

    Marta, warszawa 18.11.2019

    Widać że Hotel stara się o więcej gwiazdek bo obsługa i czystość na wysokim poziomie.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Polecam

    Paweł 28.09.2019

    Jesteśmy bardzo zadowoleni. Bardzo mila obsługa, dużo fajnych animacji, bardzo duza ilość jedzenia i napojów. Pokoje bardzo czyste, zadbane. Również na plus okolica. Spacerkiem promenada można spokojnie dojść do małego centrum z barami i marketami.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Ilona

    MIROSŁAW, Toruń 23.08.2019

    Wspaniały pobyt, wszystko na wysokim poziomie👍😀👍😀

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Zachwycona

    Sylwia, Pułtusk 21.03.2019

    Hotel to bardzo dobre 4 gwiazdki! Bardzo czysto. Kazdego dnia sprzątane. Jedzenie pyszne. Bardzo serdeczna i miła obsluga. Blisko do oceanu i promenady. Liczne sklepy i restauracje. Bardzo miła atmosfera. Pobyt na 5+

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Udany wypoczynek

    Jarek 01.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Kolejny udany wyjazd z Rainbow. Przez lata korzystałem z różnych biur, ale w tym biurze naprawdę można czuć się zaopiekowanym i pewnym co się kupuje (mowa o hotelu, jedzeniu, organizacji i opiece rezydenta) Pani Agata, bardzo miła i pomocna, jako jedyny rezydent pomagała ludziom na lotnisku(nawet w tłumaczeniu) z żadnego innego biura nie było takiej osoby. Ludzie byli naprawdę z Pani zadowoleni. Hotel bardzo dobrze położony, bardzo blisko promenady, oceanu i przystanków autobusowych. Obiekt na dobrym poziomie, obsługa miła, wszędzie bardzo czysto, jedzenie świeże i smaczne, starają się codziennie urozmaicać posiłki innymi daniami. Napoje bez limitu różne rodzaje win, soki, herbaty, woda oraz piwo. Kawa z automatów słaba, nawet bardzo słaba. Super opcją w hotelu jest snack bar, w godzinach otwarcia można jeść różne przekąski owoce, desery, hot dogi, hamburgery itd. dodatkowo w lobby jest lodówka z kanapkami, gdy ktoś ma wyjazd z rana a nie było śniadania to można się posilić. Pod względem dostępności napojów i jedzenia naprawdę hotel godny polecenia. Pokoje hotelowe duże, czyste, dobrze urządzone jak na ten standard, jedynie do poprawy łóżka, które się rozsuwają. Łazienka zadbana, suszarka bardzo mocna na duży plus. Jedynie trochę mnie irytował brodzik, bo miał zły spad i woda wypływała na łazienkę. Sejf w pokoju dodatkowo płatny, trzeba poprosić o dostęp na recepcji, prosty w obsłudze, instrukcję dostajemy wraz z kartą do sejfu. Animacje odbywały się każdego wieczoru, codziennie inne, jednego dnia lepsze drugiego słabsze. Szczególnie pozytywnie oceniam dwóch starszych Panów grających i śpiewających na żywo, naprawdę dobry poziom. W basenach w maju woda była zimna, w jednym z nich odbywał się codziennie aqua aerobic. Miejsc leżakowych dużo, więc każdy znajdzie dla siebie miejsce. W hotelu znajduje się mini siłownia, sala rozrywki ze stołami bilardowymi, automatami do gry, kącik z książkami oraz duże lobby. Wyspa Gran Canarii jest przepiękna, warto wyrwać się z hotelu autobusem do Las Palmas, gdzie można zobaczyć zabytkowe części miasta oraz oceanarium, naprawdę godne polecenia. Dla odważnych proponuję wypożyczenie samochodu i pojechać środkiem wyspy odwiedzając polecane miejsca z przepięknymi widokami, aż na północ, następnie wrócić zachodnim wybrzeżem. Mega pozytywne wrażenia. Jeśli, ktoś planuje atrakcje na miejscu to naprawdę jest co zrobić z czasem. Piękne wydmy w Maspalmas, koniecznie do zobaczenia, długa promenada, plaże i pięknie falujący ocean. Cóż więcej można chcieć. Miejsce do którego chce się wracać i to na pewno nie jeden raz. Minusem są wycieczki, które oferował na miejscu rainbow. Sam wykupiłem rejs katamaranem z podplywaniem do jaskiń i nie do końca było tak jak zostało to przedstawione w ulotce i na spotkaniu. Sam rejs przyjemny, ale postój 3h w jednym miejscu, by sprzedać pasażerom inne rozrywki było nudne i męczące. Dodatkowo nie było najważniejszego punktu wycieczki czyli podpływania motorówką do jaskiń, w tym przypadku to oszustwo. Wiem, że osoby, które również kupiły wycieczki na poszukiwanie delfinów (których nie było) i nurkowanie wśród rybek równie byli niezadowoleni. Myślę, że to najsłabszy punkt wycieczki. Najlepiej sobie na własną rękę poszukać na miejscu, popytać i porównać oferty wycieczek. Wszystkim gorąco polecam wyjazd na Gran Canarię. Ja na pewno będę tutaj wracał.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Ocena pobytu

    Adam 08.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Opinia bardzo dobra ale wypadałoby aby Pani Rezydent Marta pojawiła się chociaż przy check in na odlocie pożegnać uczestników, nieprawdaż????

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Super pobyt w Hotelu Abora Continental-czerwiec 2025

    Małgorzata 17.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Hotel miło nas zaskoczył, ponieważ był to nasz pierwszy pobyt w hotelu 3* (poprzednie pobyty w 4*). Jak najbardziej zasługuje na 4* lub nawet 5*. Hotel jest duży, czysty, personel uśmiechnięty, pomocny i przyjazny. Pokój bardzo ładny, czysty, codziennie sprzątany z codzienną wymianą ręczników. W pokoju klimatyzacja, 2 łóżka, sofa, telewizor, czajnik, lodówka, szafa, stolik, sejf płatny 2€ na dzień. W łazience prysznic, suszarka do włosów, w dozownikach mydło do mycia rąk, szampon/żel pod prysznic, odżywka do włosów. Wyżywienie bardzo dobre, na bieżąco uzupełniane, na zapytanie było dostępne pieczywo bezglutenowe. Zawsze były dostępne stoliki- można było spokojnie zjeść posiłek. Napoje dostępne przez całą dobę (kawa, herbata, piwo, Sangria, pepsi, 7up, schweppes) oraz kanapki i ciasto. Na terenie hotelu 2 duże baseny, 1 dla dzieci oraz jacuzzi . Ilość leżaków przy basenie wystarczająca. Położenie hotelu bardzo dobre, blisko do Oceanu, promenady, pętli autobusowej. Autobusem można się dostać do większości miejsc na wyspie np. Las Palmas, Faro, Puerto Rico, Pusrto de Morgan. W razie potrzeby jest możliwość poźnego wymeldowania (jeżeli będzie dostepny pokój) max do godziny 18-tej - płatne 10€ za godzinę.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem